1.034.209

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

XIII. Óbudai közoktatási konferencia

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tisztelt Olvasó!

A XIII. Óbudai Közoktatási Konferenciát a Budapest III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Képviselőtestületének megbízásából, a III. kerületi Pedagógiai Szolgáltató... Tovább

Előszó

Tisztelt Olvasó!

A XIII. Óbudai Közoktatási Konferenciát a Budapest III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Képviselőtestületének megbízásából, a III. kerületi Pedagógiai Szolgáltató Intézet 2004. augusztus 24-25-én rendezte meg. A konferencia címe volt: A változó és az állandó egyensúlya a pedagógus munkájában. „ Tapasztalás, tanulás, figyelem és gondolkozás: Négy eszköz, minek szorgalmas használata által Az ítélet napról napra erősödik. " (Kölcsey Ferenc) A konferencia célja volt:
1. Az EU-csatlakozás várható hatása a magyar közoktatásra
2. Az EU és a csatlakozni kívánó országok közoktatási minőségpolitikája.
A megnyitó napján Tarlós István polgármester úr szólt a társadalmi környezet és az oktatási-nevelési intézményrendszer kapcsolatáról, ezt követően a kerületi törekvések az oktatás-nevelés tartalmának megóvásáról Szabó Istvánné a Polgármesteri Hivatal Oktatási és Kulturális Ügyosztály vezetője tartott vitaindítót. Megköszönöm Óbuda-Békásmegyer Önkormányzata, Oktatási Bizottsága támogatását, amely lehetővé tette a már hagyományos közoktatási konferencia sikeres megrendezését. Külön köszönet illeti a Közoktatásfejlesztési Közalapítványt, hiszen közreműködésével jelent meg a kiadvány. Vissza

Tartalom

Tisztelt Olvasó 3
Török Ferenc elnök 4
Tarlós István polgármester: 5
Szabó Istvánné ügyosztályvezető: Kerületi törekvések az oktatás, nevelés tartalmának megóvására 16
Werenka Ödön intézményvezető 30
Brassói Sándor: Az Európai Unió oktatáspolitikája 33
Dr. Pála Károly: Tartalmi szabályozás kérdései és a Nemzeti alaptanterv 51
Pongrácz László: Az érettségi tartalmi és formai követelményei a változások tükrében 68
Kocziha Miklós: A tanulás öröm. Komplex tanítási módszerek a Waldorf-iskolában 77
Dr. Benedek István: Szervezeti kultúra és klíma a nevelőtestületben 86
Rosta Katalin: Az iskolai tanulást megalapozó képességek fejlesztése 95
Molnár Géza: Összehasonlítás az Európai Unió oktatás- és képzésrendszeréről 106
Dr. Kruppa Éva: Európai ismeretek és a NAT műveltségi területei közötti kapcsolat megteremtése 112
Juhász Lilla: Pályázatírás az Európai Unióban 126
Dr. Konkolyné Dr. Németh Margit: Vigyázat törékeny!
Serdülőkori problematikák 135
Závodszkyné Orbán Erzsébet: Tantárgyi eredményességvizsgálat történelemből és földrajzból 139
Barlai Róbertné: A minőségirányítási program megvalósítása - a fenntartó és az intézmények értékelési rendszere, elemei, működése 162
Dr. Gombocz János: Tényleg megváltozott a pedagógus nevelő szerepe? 194
Jubileumi diplomák 197
Tartalom 199
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv