kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Közlekedéstudományi Egyesület Városi Közlekedési Ágazati Szakosztály |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
Oldalszám: | 138 oldal |
Sorozatcím: | Vitaindító referátumok |
Kötetszám: | 1 |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 28 cm x 20 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | 500 példányban jelent meg. Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
A nagyobb távlatra történő városi közlekedéstervezés kérdései hazánkban - városrendezési szempontból | |
Az urbanizáció | |
A tervezési távlat és ütemei | |
A nagytávlatu városrendezési tervezés módszere | |
Milyen adatokat adhat a településtervezés a közlekedéstervezés számára | |
A városrendezési igények közlekedéstervezési vonatkozásban | |
A nagyobb távlatra történő városi közlekedéstervezés kérdései hazánkban - közlekedésfejlesztési szempontból | |
A városi forgalom várható fejlődése | |
Az egyéni és a tömegközlekedés optimális aránya | |
Gépjármüvek parkolása és tárolása | |
Városközpontok közlekedési problémái | |
Sopron | |
Eger | |
Veszprém | |
Oroszlány | |
A számitógépek alkalmazása a város uthálózat tervezésében | |
A módszer alapeszméje és felépitése | |
Az utazások keletkezése | |
Az utazások szétosztása | |
Forgalom ráterhelés | |
Az utazások szétosztása | |
Forgalom ráterhezlés | |
Az utazások szétosztása tömegközlekedési eszközök és magánjármüvek között | |
A tervezési folyamat | |
Forgalmi vizsgálat | |
Az uthálózat tervezése az elektronikus számológéppel történő hálózatszámitásnak megfelelően | |
A várható forgalom előrebecslése | |
A hálózati ráterhelés elvégzése | |
A tervezett hálózat-variánsok legmegfelelőbbjének kiválasztása | |
Az eredmények felülvizsgálata | |
Az elektronikus számitógépes eljárás tapasztalatai Pécs általános rendezési tervének készitése során | |
Bevezetés | |
Az elkészült munka általános alapgondolatai | |
A közlekedési tervfejezet alapjai | |
A távlati áramlási volumenek számitása | |
Az optimális uthálózat számitásának modellje | |
Becslési modellek | |
Ráterhelési modellek | |
Megállapitások | |
Uj módszerek alkalmazása a vidéki városok közlekedésfejlesztési terveinek kidolgozása során | |
Bevezetés | |
Az uj módszer metodikája | |
Adatfelvétel és adatfeldolgozás | |
A távlati forgalom meghatározása | |
Az uthálózat tervezése, variánsok | |
A távlatban várható forgalom uthálózatra való ráterhelése elektronikus számitógépek felhasználásával | |
Az optimális uthálózati tervjavaslat és területfelhasználási terv elkészitése | |
Az uj módszer alkalmazása | |
Vác | |
Miskolc | |
Debrecen | |
Szolnok | |
Összefoglalás | |
A budapesti közlekedésfejlesztési terv készitésének néhány fontosabb problémája | |
A közlekedésfejlesztési terv előzményei | |
A várható forgalom előrebecslésének néhány problémája | |
A lakosszám várható alakulása | |
Az utazási igény komplex vizsgálata | |
A helyi szorzók kérdései | |
A motorizáció alakulása | |
A budapesti főuthálózat fejlesztésének tervezése | |
A tervezés általános alapelvei | |
A főuthálózat forgalmi tervezésének főbb kérdései | |
A budapesti főuthálózat távlati kialakitásának főbb jellemzői | |
További közuti fejlesztési feladatok | |
A tömegközlekedés fejlesztési irányai Budapesten | |
A városfejlesztés és a közlekedésfejlesztés konkrét kapcsolatai Budapesten | |
A terv végrehajtásának néhány alapvető feltétele |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.