A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
részlet
Tisztelt Olvasó!
Valamennyien tapasztalhattuk, mennyi bosszúságot, gondot, időveszteséget és költséget okoz, ha nem megfelelő és kívánt minőségű árut vásároltunk. az iparcikkek...
Tovább
Előszó
részlet
Tisztelt Olvasó!
Valamennyien tapasztalhattuk, mennyi bosszúságot, gondot, időveszteséget és költséget okoz, ha nem megfelelő és kívánt minőségű árut vásároltunk. az iparcikkek tekintetében ez még azzal is párosul, hogy a minőségi kifogás érvényesítése körülményesebb (mint pl. az élelmiszerek esetében); a hibát gyakran (szakértelem híján) nem tudjuk megállapítani, és járulékos kárunk is keletkezhet (például a hibás hűtőládában felenged, megromlik a tárolt élelmiszer). Valljuk be, hogy gondjaink szaporításában néha magunk is közrejátszunk, mert nem tervezzük meg alaposan vásárlásunkat, az adott iparcikkfajtán belül nem azt a típust vásároljuk meg, amelyre valójában szükségünk lenne.
Vagyis nem tájékozódunk kellően! Ebben a tájékoztatónkban tanácsokat szeretnénk adni az egyes iparcikkek vásárlásához és az ezzel kapcsolatos kifogások intézéséhez úgy, hogy végigjárjuk az értékesítés, a vásárlás és adott esetben a minőségi kifogás intézésének folyamatát. Tesszük ezt azért, mert csak az a fogyasztó tudja megvédeni saját érdekeit, aki ismeri jogait és tudja, hogy mit követelhet egy iparcikk vásárlása során.
Vissza
Tartalom
Előszó 3
Az iparcikkek főbb csoportjai és az értékesítés formái 4
Jó tanácsok az áru kiválasztásához 5
Az iparcikkek forgalomba hozatala előtti minőségvizsgálatról, a minőségvizsgáló intézetekről 9
Az iparcikkek minőségének tanúsításáról és ennek a vásárlásnál történő felhasználásáról 10
A használati-kezelési útmutatóról 13
Szavatosság és jótállás, valamint az iparcikkekkel kapcsolatos minőségi kifogások érvényesítése 14
Mi történik minőségi kifogás esetén? 16
Kötelező jótállással értékesített termékek hibája esetén a vásárló lehetőségei a minőségi kifogás érvényesítésére 17
A fogyasztóvédelmi felügyelősségek - mint hatóság - szerepe, hatásköre, eljárási lehetőségei a fogyasztók védelme érdekében 19
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.