653.251

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
4000 Ft
a kedvezményes
házhoz szállításig

Könnyűipari ágazatok az Európai Unióban és Magyarországon: textil-, ruházati, bőr- és cipőipar

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (Budapest) ,
Ragasztott papírkötés , 120 oldal
Sorozatcím: Vállalkozók Európában
Kötetszám: 17
Nyelv: Magyar 
Méret: 22 cm x 15 cm
ISBN: 963-9008-58-3
Megjegyzés:

Előszó

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara 1998-ban indította be Vállalkozók Európában ágazatspecifikus kiadványsorozatát. A textil- és ruházati ipar versenyképessége az Európai Unió belső piacán című... Tovább

Tartalom

Bevezetés...........................................................................................................
1. A textil-, ruházati és bőr-, cipőipar a világgazdaságban.................6
2. A textil-, ruházati és bőr-, cipőipar az európai unióban..........14
2.1. Textilipar..............................................................................................20
2.2. A ruházati ipar.....................................................................................23
2.3. Bőr-cipőipar..........................................................................................25
3. A textil-, ruházati, bőr- és cipőipari tevékenység Magyarországon........31
3.1. Az alágazatok fejlődése 1996-tól....................................................35
3.2. Az alágazatok szerepe, jellege és strukturális jellemzői.........41
4. Hová tart az EU?...............................................................................51
4.1. Tendenciák, kihívások.....................................................................51
4.2. A jövőkép..........................................................................................53
4. 3. A fő fejlesztési irányok.................................................................55
4.4. Innováció a teljes folyamatban..................................................57
4.5. „A teljes életciklus". (Kapcsolat és gazdálkodás a természetes környezettel)...60
4.6. A munkaerő és a szellemi értékek...............................................64
4.7. Szakértelem, szaktudás, kutatás és oktatás...........................66
4. 8. Jogszabályi alkalmazások...........................................................67
5. A magyar vállalatok esélyei és teendői.......................70
5.1. A magyar szakma versenyhelyzete............................................70
5.2. Termékdifferenciálás....................................................................75
5.3. A minőség.......................................................................................77
5.4. A divat...............................................................................................78
5.5. A márka.............................................................................................81
Mellékletek................................................................................................84
Jelentősebb információ szolgáltatók.......................................................................120
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem