A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

Marketing az Európai Unióban (dedikált példány)

Kézikönyv kis- és középvállalkozóknak

Szerző
Lektor

Kiadó: Gazdasági és Közlekedési Minisztérium
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 176 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Megjegyzés: Dr. Gaál Béla szerző által dedikált példány. Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A magyar EU-csatlakozás számos területen jelent új feladatokat a vállalkozások számára. Ezek az eddig végzett szakmai munkában nemcsak mennyiségi növekedést kívánnak meg, de jelentős szemléleti és... Tovább

Előszó

A magyar EU-csatlakozás számos területen jelent új feladatokat a vállalkozások számára. Ezek az eddig végzett szakmai munkában nemcsak mennyiségi növekedést kívánnak meg, de jelentős szemléleti és minőségi változást is kell jelenteniük.
A sok fontos terület közül kiemelkedik a versenyhelyzetben, a piacon történő helytállást segítő, korszerű marketing megismerése, alkalmazása. Mindezt olyan körülmények között, amikor nincs betanulási idő, a belföldi piac kitágult (10 milliósról 300 millió fölé nőtt), és a vevők részéről új követelmények jelentek meg (pl. élelmiszer-biztonság).
A könyv eligazodást kíván nyújtani a marketingelemzési módszerek között, bemutatja a programszerűen végzett marketingtevékenységet, segítséget nyújt a marketingstratégia kialakításában, külön részben tárgyalja az élelmiszer-gazdaságban nyíló, különleges marketinglehetőségeket, és konkrét esettanulmányokkal bizonyítja a marketing szükségességét és eredményességét. Vissza

Tartalom

BEVEZETÉS 5
I. A MARKETING TERVEZÉSE
1. A stratégiai vezetés történeti háttere 9
2. A marketingprogram kialakítása 17
3. Esettanulmányok 56
4. Mellékletek (a „Marketing tervezése" című fejezethez) 62
II. MARKETING AZ ÉLELMISZER-GAZDASÁGBAN
1. A magyar közösségi agrármarketing és az EU-csatlakozás 69
2. A közösségi marketing nemzetközi helyzete,
a különböző országok gyakorlata 79
3. A magyar közösségi marketing kialakulása és működése 89
4. Az agrármarketing szervezése a gyakorlatban 96
5. Agrár - marketing - koncepció 112
III. MARKETING A KÜLFÖLDI PIACOKON (EXPORTMARKETING)
- Útmutató a magyar élelmiszer-termelőknek
1. Amire a magyar exportőröknek ügyelniük kell 121
2. Önelemzés (kérdőívek a szisztematikus tervezéshez) 129
3. A stratégiák meghatározása 136
4. Az exportkapcsolatok kiépítése 140
5. Mellékletek 146
IV. BORMARKETING
1. A Tokaj Kereskedőház lehetséges marketingstratégiája
a román piacon 163
2. A tokaji bor ajánlott marketingje Belgiumban 171

Dr. Gaál Béla

Dr. Gaál Béla műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Gaál Béla könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketing az Európai Unióban (dedikált példány) Marketing az Európai Unióban (dedikált példány) Marketing az Európai Unióban (dedikált példány) Marketing az Európai Unióban (dedikált példány) Marketing az Európai Unióban (dedikált példány) Marketing az Európai Unióban (dedikált példány)

A borító kopottas, a kötés megtört.

A címlapon a szerző, dr. Gaál Béla névre szóló dedikációja látható.

Állapot:
2.880 ,-Ft
14 pont kapható
Kosárba
konyv