A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A vállalati marketing

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Népszava Lap- és Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 159 oldal
Sorozatcím: Minőségügyi kiskönyvtár
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 963-8094-07-9
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Századunkban a létfeltételek biztonsága szempontjából - különösen pedig a tudományos - technikai haladás vonatkozásában - a fejlődés többet adott az egész emberiség számára, mint az emberréválás... Tovább

Előszó

Századunkban a létfeltételek biztonsága szempontjából - különösen pedig a tudományos - technikai haladás vonatkozásában - a fejlődés többet adott az egész emberiség számára, mint az emberréválás óta eltelt évtízezredek együttesen. A századforduló után született új természettudományos elméletek /relativitás-elmélet, kvantum elmélet stb./ és felfedezések alapvetően megváltoztatták ismereteinket és nézeteinket a minket körülvevő világról.
A természettudományok fejlődése alapvetően megváltoztatta nemcsak .la természettudományos világképet, hanem azt az egész rendszert is, ¦amely a létfenntartáshoz szükséges javak előállítását végzi, alapvetően átalakította a termelési rendszert. Az olyan természettudományos eredményeknél, mint amilyen a kibernetika tanának felfedezése, a félvezetők, az integrált áramkörök, buborék memóriák feltalálása és ezek bázisán a magasan integrált számítógéprendszerek, automata berendezéssorok megalkotása - sőt, automatikus üzemek létrehozása -, nem igényel bizonyítást, hogy a termelést végző rendszerek alapvető átalakuláson mentek át és további - a prognózisok szerint még jelentősebb - fejlődés előtt állanak. Vissza

Tartalom

1. Bevezetés 5
2. A vállalat és a piac 13
2.1. A marketing fogalma 15
3. A vállalat üzletpolitikájáról 23
3.1. Az értékesítési utak politikája 23
3.2. Piaccentrikus minőségszabályozó rendszer 30
3.3. Termékösszetétel-változás és a piac 34
3.4. A fejlesztési politika és a piac 43
3.5. Árrendszer és árpolitika a piacorientált vállalatnál 44
4. A piac: A marketing kiindulópontja és célja 49
4.1. A piac fogalma és szerkezete 49
4.2. A piaci mechanizmus 53
4.3. A fogyasztói cikkek piaca 65
4.4. A termelési eszközök piaca 74
5. Marketing tevékenység 78
5.1. A piac megismerése 81
5.1.1. A piackutatás célja, tartalma,fő irányai 81
5.1.2. A piackutatás főbb módszerei 93
5.1.3. A piac elemzése 96
5.2. A piaci folyamatok előrejelzése 98
5.2.1. Matematikai-statisztikai módszerek 101
5.2.2. Logikai, verbális módszerek 109
A piac befolyásolása 112
Reklám és propaganda 114
A PR (Public relations) jelentősége és módszerei 120
Vevő- és szervizszolgálat 134
Befejezés 151
Irodalomjegyzék 154

Dr. Kárpáti József

Dr. Kárpáti József műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Kárpáti József könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A vállalati marketing A vállalati marketing A vállalati marketing

Könyvtári könyv volt. A gerinc kissé töredezett.

Állapot: Közepes
1.860 Ft
1.110,-Ft 20 25
7 pont kapható
Kosárba
25% garantált kedvezmény!
konyv