1.034.180

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A vevőszolgálat szerepe az értékesítésben

Jegyzet

Szerző
Lektor

Kiadó: Országos Vezetőképző Központ
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 44 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 21 cm
ISBN:
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A tartós fogyasztási cikkek elterjedése a lakosság körében mintegy aláhúzza a Kormány életszínvonal politikával kapcsolatos törekvését és elért eredményeit. Azonban ezek folyamatos üzemeltetéséhez... Tovább

Előszó

A tartós fogyasztási cikkek elterjedése a lakosság körében mintegy aláhúzza a Kormány életszínvonal politikával kapcsolatos törekvését és elért eredményeit. Azonban ezek folyamatos üzemeltetéséhez szükséges javító kapacitás és tartalékalkatrészellátás biztosítása már közel sincs szinkronban a törekvésekkel és eredményekkel. A felhasználók tehát mindinkább igénylik a szolgáltatások megfelelő szintjének fejlesztését, a kulturáltabb kiszolgálás és termékminőség érdekében.
A belföldön értékesített termelőeszközök tekintetében az üzembehelyezés, a kezelőszemélyzet betanítása, a megfelelő pótalkatrész biztosításának hiánya komoly veszteséget okozhat egy-egy termelővállalatnak. A nem rendeltetésszerű üzembehelyezés vagy a helytelen üzemeltetés okozta meghibásodás termeléskiesést, bércsökkenést eredményezhet. E veszteségeket, a javítások elhúzódása, szerviz, vagy pót-, illetve tartalékalkatrészek hiánya csak még tovább növelheti, ami közvetett módon a nemzeti jövedelem termelését is csökkenti és közvetve az életszínvonal politikára is hatást gyakorol. Vissza

Tartalom

Bevezetés1
A vevőszolgálat megfogalmazása3
A vevőszolgálat elemei4
A vevőszolgálati elemek feladata a piacszervezési programban5
Piacelőkészítés6
A tanácsadás informatív szerepe6
A vásárlók tájékoztatása6
Felvilágosítás - tanácsadás az új termék bevezetésére, illetve az értékesítés elősegítésére8
A terméktervezésnek és a konstruktőröknek nyújtott információk9
Piacbefolyásolás - eladás10
A vásárlás során nyújtott felvilágosítás11
Üzembehelyezés a vásárlónál11
A felhasználó betanítása (oktatása) mint szolgáltatás14
Eladás utáni szolgáltatások (a folyamatos vásárlás előfeltételei)16
Rendszeres vagy időszakos karbantartás17
Garanciális kötelezettségek17
Garanciális időn túli javítások19
Pótalkatrész biztosíása20
Kapcsolattartás a vásárlókkal23
Vevőszolgálat ára25
A gazdaságos szerviz kialakítása27
A számítás menete29
A vevőszolgálat személyi előfeltételei és a képzés nehézségei32
Személyi előfeltételek32
A szakemberképzés34
A vevőszolgálati feladatok megszervezése37
Felhasznált irodalom40

Dr. Kováts Károly

Dr. Kováts Károly műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Kováts Károly könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv