1.031.459

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Tanári kézikönyv az orosz nyelv tanításához az ötödik osztályban

Szerző
Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Tankönyvkiadó Vállalat
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött papírkötés
Oldalszám: 144 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar   Orosz  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: Tankönyvi száma: 91 293/A.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a könyvből:

"1. A tanterv új vonásai
Az általános iskolai tanterv az orosz nyelv oktatásának feladatát a következőkben jelöli meg:
„Az általános iskolai orosz nyelvi oktatás feladata,... Tovább

Előszó

Részlet a könyvből:

"1. A tanterv új vonásai
Az általános iskolai tanterv az orosz nyelv oktatásának feladatát a következőkben jelöli meg:
„Az általános iskolai orosz nyelvi oktatás feladata, hogy elsajátíttassa a tanulókkal az orosz nyelv megértéséhez és használatához szükséges alapvető ismereteket, jártasságokat és készségeket, mintegy 1000 szóból és kifejezésből álló korszerű szókincs és a tantervben meghatározott nyelvtani ismeretek keretében.
Ennek érdekében oly mértékben kell a tanulók szóbeli és írásbeli kifejezőkészségét fejleszteni, hogy a tanult szókincs és nyelvtani ismeretek felhasználásával:
a) megértsék a néhány ismeretlen szót is tartalmazó rövidebb, összefüggő orosz beszédet, szöveget;
b) tudjanak szóban és írásban kérdéseket feltenni, és a kérdésekre válaszolni, a mindennapi élet témáiban egyszerű beszélgetést folytatni, illetve fogalmazványt készíteni." Vissza

Tartalom

Első rész 5
1. A tanterv új vonásai 5
Feladatok 6
Követelmények 7
A tantervi utasítás legfontosabb elvei 8
2. A tankönyv új vonásai 11
A gyakorlati feladat megvalósulása 11
A tankönyv felépítése 11
A tanterv alapelveinek megvalósulása a tankönyvben 13
3. A tananyagbeosztás 16
Második rész
Első fejezet 19
Szóbeli kezdő szakasz 19
A szóbeli szakasz elvi alapjai 19
A szóbeli szakasz gyakorlati alapjai 21
A szóbeli szakasz időtartama 22
A szóbeli szakasz felépítése és tananyaga 23
A szóbeli szakasz célja 26
A szóbeli szakasz előnyei 28
A legfontosabb eljárások 29
Felkészülés a tanítási órára 35
Az óra vezetése 36
1. beszélgetés 38
2. beszélgetés 43
3. beszélgetés 46
4. beszélgetés 49
5. beszélgetés 52
6. beszélgetés 55
7. beszélgetés 57
8. beszélgetés 61
9. beszélgetés 64
10. beszélgetés 68
11. beszélgetés (ismétlés) 71
12. beszélgetés 74
13. beszélgetés 76
14. beszélgetés 79
15. beszélgetés 82
16. beszélgetés 85
17. beszélgetés (ismétlés) 87
18. beszélgetés 90
19. beszélgetés 93
20. beszélgetés 95
21. beszélgetés 97
22. beszélgetés 100
23. beszélgetés 103
24. beszélgetés 106
25. beszélgetés (ismétlés) 107
26. beszélgetés 109
27. beszélgetés 112
28. beszélgetés 114
29. beszélgetés 116
30. beszélgetés 118
31. beszélgetés 120
32. beszélgetés 122
Második fejezet 125
Olvasástanítási leckék 125
1. lecke 127
2. lecke 128
3. lecke 129
4. lecke 129
5. lecke 130
6. lecke 130
Írástanítási leckék 131
7., 8. lecke 131
10., 11. lecke 131
13., 14. lecke 131
A többi lecke 132
9. lecke 133
12. lecke 134
15. lecke 135
16. lecke 135
17. lecke 136
18. lecke 137
19. lecke 138
20. lecke 138
21. lecke 139
Bibliográfia 140

Dr. Móritz György

Dr. Móritz György műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Móritz György könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv