1.035.111

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Vállalati esettanulmányok 3.

Informatika - Kereskedelem

Szerző

Kiadó: Aula Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 156 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 963-9215-73-2
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Az esettanulmányos oktatásnak ma már a hazai, magyar nyelvű közgazdasági-üzleti képzésben is jelentős súlya van. A vállalati működés dilemmáit, az egyes döntési helyzeteket bemutató esetek sajátos műfaja lehetővé teszi, hogy az oktatók a foglalkozások keretében vitákat kezdeményezzenek. A résztvevők ezáltal, mintegy laboratóriumi keretek között, közösen jutnak megoldásra, szakmai ismereteik mellett vezetői készségeik is fejlődnek.
Ez a kötet az informatikai és a telekommunikációs, valamint a kereskedelmi-disztribúciós ágazatokban működő vállalkozások (vagy részlegeik) egyes funkcionális területeinek dilemmáit mutatja be. Ezek között található termékfejlesztésre, szervezetalakításra, kiszervezésre, üzleti folyamatok újraszervezésére stb. irányuló kérdésfelvetés is.
A szerkesztők és a szerzők remélik, hogy ez a kötet az előzőekhez hasonlóan kedvező fogadtatásra talál úgy a felsőoktatási intézmények oktatói mint a vezetőképző- és továbbképző programok trénerei, valamint a hallgatók... Tovább

Fülszöveg

Az esettanulmányos oktatásnak ma már a hazai, magyar nyelvű közgazdasági-üzleti képzésben is jelentős súlya van. A vállalati működés dilemmáit, az egyes döntési helyzeteket bemutató esetek sajátos műfaja lehetővé teszi, hogy az oktatók a foglalkozások keretében vitákat kezdeményezzenek. A résztvevők ezáltal, mintegy laboratóriumi keretek között, közösen jutnak megoldásra, szakmai ismereteik mellett vezetői készségeik is fejlődnek.
Ez a kötet az informatikai és a telekommunikációs, valamint a kereskedelmi-disztribúciós ágazatokban működő vállalkozások (vagy részlegeik) egyes funkcionális területeinek dilemmáit mutatja be. Ezek között található termékfejlesztésre, szervezetalakításra, kiszervezésre, üzleti folyamatok újraszervezésére stb. irányuló kérdésfelvetés is.
A szerkesztők és a szerzők remélik, hogy ez a kötet az előzőekhez hasonlóan kedvező fogadtatásra talál úgy a felsőoktatási intézmények oktatói mint a vezetőképző- és továbbképző programok trénerei, valamint a hallgatók s a tréningek résztvevői körében is. Vissza

Tartalom

Előszó a harmadik kötethez 5
Roger W. Schmenner: Bevezetés az esettanulmányok világába 7
Deli Zsuzsa: Café Magnólia 17
Urbán Ágnes: A zene ára 27
Turner Anna: A Videóm Kft. esete. I. rész: Nőni vagy nem nőni? 33
A Videóm Kft. esete. II. rész: Szinergiahatások 43
Sz. Tóth Gabriella: Egymás közt - avagy a kisvállalkozói piac helye
a MATÁV Rt. marketingstratégiájában 45
Agárdi Irma: Integrált szolgáltatások digitális hálózata 53
Keszey Tamara: SAP-PAN OPERA (SAP R/3 integrált rendszerbevezetés
a Keszthelyi Téglagyár Rt-ben) 71
Adorján Richárd: Rumba, Rumba 87
Fodor Zita: Győri Extra - avagy az értékesítés és a logisztika átszervezése
a Győri Keksznél. I. rész: Kezdetben volt a 107
Győri Extra - avagy az értékesítés... II. rész: Az értékesítés
és a logisztika szervezeti továbbfejlesztése 117
Dr. Papp Zoltán: Buchmann MOM, 1999.1. rész: A logisztikai folyamatok
problémái 131
Buchmann MOM, 1999. II. rész: Egy beruházás
múltja és jövője 139
Deli Zsuzsa: Rynart Transport. I. rész: Magyarországi kezdetek 145
Név- és tárgymutató 153
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv