A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

Marketingkutatás

Szerző
Lektor

Kiadó: Károly Róbert Főiskola
Kiadás helye: Gyöngyös
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 178 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Hetedik változatlan kiadás. Néhány fekete-fehér ábrával, a könyvbe kötött mellékletekkel.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a könyvből:

"Mielőtt hozzákezdene a tanuláshoz, tanulmányozza át a szaknak és szakiránynak megfelelő követelményrendszert, tematikát, az ismeretek ellenőrzésének rendszerét, majd ezt... Tovább

Előszó

Részlet a könyvből:

"Mielőtt hozzákezdene a tanuláshoz, tanulmányozza át a szaknak és szakiránynak megfelelő követelményrendszert, tematikát, az ismeretek ellenőrzésének rendszerét, majd ezt követően a tananyag tartalomjegyzékét, hogy meg tudja szervezni időbeosztását.
A tananyag időigénye kb. 60 óra. Ez természetesen egyénenként is változó, annak függvényében, hogy hogyan sikerült a marketing előtanulmányokkal kapcsolatos ismereteket elsajátítani, milyen munkaterületeken dolgoznak, és befolyásolja az egyéni érdeklődés is. Amennyiben úgy ítéli meg, hogy nehezen tudja egyéni tanulással elsajátítani a tananyagot, úgy feltétlenül éljen a konzultációs lehetőségekkel, valamint kérje diáktársai segítségét is. A közös tanulás nagyon hatékony módszer.
A tananyag 6 fejezetre tagolódik, melyek terjedelme eltérő. A fejezetek egymásra épülő ismereteket tartalmaznak, ezért javaslom, hogy a fejezeteket a jegyzet sorrendjében tanulmányozza át. A fejezetek végén kulcsfogalmakat, ellenőrzőkérdéseket és feladatokat talál, melyek segítenek a megtanultak önellenőrzésében. Igyekezzen úgy megtervezni tanulását, hogy egy fejezetet megszakítás nélkül tudjon elsajátítani." Vissza

Tartalom

ELŐSZÓ
TANULÁSI ÚTMUTATÓ 3
1. A MARKETINGKUTATÓ TEVÉKENYSÉG JELENTŐSÉGE, LEBONYOLÍTÁSA ÉS ELJÁRÁSAI 7
1.1. A marketingkutató tevékenység szerepe és szükségessége 7
1.2. A marketing információs rendszer 8
1.3. A marketingkutatás fontosabb területei 11
1.4. A piackutatási eljárások csoportosítása 14
1.5. A piackutató vizsgálatok előkészítése, tervezése 15
1.6. A hazai piackutató piac 18
2. SZEKUNDER ADATGYŰJTÉS 23
3. PRIMER ADATGYŰJTÉSI ELJÁRÁSOK 27
3.1. A megkérdezéses vizsgálatok 28
3.1.1 Kvalitatív eljárások 30
3.1.1.1 A közvetlen kvalitatív megkérdezéses vizsgálatok 30
3.1.1.2. Indirekt kvalitatív kutatás 44
3.1.2. Kvantitatív megkérdezéses vizsgálatok 47
3.1.2.1. Személyes megkérdezés 47
3.1.2.2. Telefonon történő megkérdezés 50
3.1.2.3. Az írásbeli megkérdezés 52
3.1.2.4. Számítógépes megkérdezés 58
3.2. A megfigyeléses vizsgálatok 59
3.3. Kísérletek 65
4. A MEGKÉRDEZÉSES VIZSGÁLATOK SEGÉDESZKÖZEI 83
4.1. A kérdőívek 83
4.2. Kérdőív szerkesztés 85
4.2.3. Az előkészítés 85
4.2.2. A kérdőív szerkesztése 86
4.3.3. Kérdésfajták, kérdés típusok 92
4.3.3.1. Kérdések célok szerinti csoportosítása 92
4.3.3.2. A kérdésfeltevés módja szerinti csoportosítás 95
4.3.3.3. A lehetséges válaszvariációk szerinti csoportosítás 96
5. MINTAVÉTEL 115
5.1. A MINTA ELEMSZÁM MEGHATÁROZÁSA 117
5.2. A REPREZENTATÍV MINTA KIALAKÍTÁSÁNAK MÓDSZEREI 121
5.2.1. Véletlen kiválasztáson alapuló módszerek 121
5.2.2. A nem véletlen kiválasztáson alapuló (tudatos) módszerek 126
5.2.2.1. A kvóta szerinti kiválasztás 126
5.3. NÉHÁNY NEM REPREZENTATÍV MINTAVÉTELI MÓD 131
6. A primer információk feldolgozása és közlése 135
6.1. A PRIMER INFORMÁCIÓK FELDOLGOZÁSA 135
6.2. A PRIMER INFORMÁCIÓ KÖZLÉSE 141
Feladatok megoldása 145
Forrásmunkák 147
Mellékletek 149-178

Dr. Taralik Krisztina

Dr. Taralik Krisztina műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Taralik Krisztina könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Marketingkutatás Marketingkutatás Marketingkutatás Marketingkutatás

A borító enyhén foltos, rajta bejegyzések láthatók.

Állapot:
2.480 Ft
1.240 ,-Ft 50
10 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Marketingkutatás Marketingkutatás Marketingkutatás Marketingkutatás Marketingkutatás Marketingkutatás

A borító enyhén foltos. Három lapon színes sorkiemelés található.

Állapot: Közepes
2.480 Ft
1.980 ,-Ft 20
16 pont kapható
Kosárba
konyv