kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Püski Kiadó Kft.-Új Ág |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 404 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-825-658-3 |
| Megjegyzés: | Néhány fekete-fehér ábrával illusztrálva. |
| Indiából visszatérve | 3 |
| A háború, és a "csodálatos kutatása" | |
| Régi gondolatok | |
| Az iskolák kérdése | |
| További utazások tervei | |
| Kelet és Európa | |
| Egy cikk egy moszkvai újságban | |
| Előadások Indiáról | |
| Találkozás G.-vel | |
| Az "álruhás ember" | |
| Az első beszélgetés | |
| G. véleménye az iskolákról | |
| G. csoportja | |
| "Az igazság felvillanásai" | |
| További találkozók és beszélgetések | |
| G. moszkvai csoportjának szervezete | |
| Anyagi hozzájárulás a munkához | |
| A titoktartás kérdése, és a tanulók által elfogadott kötelezettségek | |
| Beszélgetések Keletről | |
| "Filozófia", "elmélet" és "gyakorlat" | |
| Hogy találták meg a tanítást? | |
| G. ideái | |
| "Az ember egy gép", külső befolyások által irányítva | |
| Minden csak "történik" | |
| Senki sem tud "tenni" semmit | |
| Ahhoz, hogy az ember "tenni" tudjon, "lennie" kell | |
| Az ember felelős cselekedeteiért, a gép nem | |
| Szükséges-e a filozófia a gépek tanulmányozásához? | |
| A "tények" ígérete | |
| Meg lehet-e állítani egy háborút? | |
| Egy beszélgetés arról, hogy a bolygók és a Hold élő lények | |
| A Nap és a Föld "intelligenciája" | |
| "Szubjektív" és "objektív" művészet | |
| Szentpétervár, 1915-ben | 29 |
| G. Szentpéterváron | |
| Beszélgetés a csoporokról | |
| Utalás az "ezoterikus" munkára | |
| A "börtön", "szökés a börtönből" | |
| Mi szükséges a szökéshez? | |
| Ki és hogyan tud segíteni? | |
| Elkezdődnek a találkozók Szentpéterváron | |
| A reinkarnáció és a jövendő élet kérdése | |
| Hogy érhető el a halhatatlanság? | |
| Az "igen" és a "nem" közötti küzdelem | |
| A jó és a rossz alapon történő kristályosodás | |
| Az áldozatra szükség van | |
| Beszélgetések G.-vel, és megfigyelések | |
| Szőnyeg eladás, beszélgetések a szőnyegekről | |
| Amit G. magáról mondott | |
| Az ősi tudás, és miért tartják titokban | |
| G. válasza | |
| A tudás nincs elrejtve | |
| A tudás anyagszerűsége | |
| Az ember visszautasítja a neki felajánlott tudást | |
| A halhatatlanság kérdése | |
| Az ember "négy teste" | |
| A fémporral teli lombik példája | |
| A fakír, a szerzetes és a jógi útja | |
| A "negyedik út" | |
| Létezik-e civilizáció és kultúra? | |
| G.-nek az emberre vonatkozó alapvető ideái | 53 |
| Az egység hiánya | |
| Az "én"-ek sokasága | |
| Az emberi gépezet felépítése | |
| A Pszichikai központok | |
| G. módszere a rendszer ideáinak megvilágítására | |
| Az ismétlés elkerülhetetlen | |
| Mit jelent az ember evolúciója? | |
| Mechanikus evolúció lehetetlen | |
| Az ember evolúciójának európai ideája | |
| A természetben minden kapcsolatban van egymással | |
| Az emberiség és a Hold | |
| Az egyedi ember előnye a tömeggel szemben | |
| Ismerni kell az emberi gépezetet | |
| Az állandó Én hiánya az emberben | |
| A kis "én"-ek szerepe | |
| Az egység és akarat hiánya az emberben | |
| Keleti allegória a házról, mester és intéző nélkül | |
| Az "ideiglenes intéző" | |
| A Benares-i és a Ceylon-i Budha nyaklánc magyarázata | |
| G. rendszerének általános képe | 64 |
| Visszanézve | |
| A tudás és a lét vonala | |
| A lét különböző szintjei | |
| A tudás vonalának eltérése a lét vonalától | |
| Mire vezet a tudás vonalának fejlődése a lét vonalának vele összhangban lévő fejlődése nélkül | |
| Mit jelent az "értés" | |
| A tudásból és létből eredő értés | |
| Az értés és a tudás közötti különbség | |
| Az értés mind a három központ funkciója | |
| Miért próbálnak az emberek nevet keresni azoknak a dolgoknak, amiket nem értenek. | |
| A nyelvezetünk | |
| Az emberek miért nem értik egymást | |
| Az "ember" szó és annak különböző értelmezése | |
| A tanításban elfogadott nyelv | |
| Az "ember" fogalmának hét osztálya | |
| A relativitás elve a tanításban, és különböző értelmezései | |
| A "világ" szó vizsgálata a relativitás elvének szemszögéből | |
| A világegyetem alaptörvénye | |
| A három alapelv vagy három erő törvénye | |
| A három erő az ősi tanításokban | |
| Az Abszolút akarata által létrehozott világok | |
| A világok láncolata, vagy a "teremtés sugara" | |
| A különböző világokban működő törvények száma | |
| A világegyetem vázlata: a teremtés sugara és annak növekedése az Abszolúttól a Holdig | 82 |
| A tudományos nézetek ellentmondása | |
| A Hold mint a teremtés sugarának vége | |
| Az Abszolút akarata | |
| A csoda ideája | |
| Helyünk a világban | |
| A Hold tápláléka a szerves élet | |
| A Hold befolyása, megszabadulás a Holdtól | |
| A különböző világok különböző "anyagszerűsége" | |
| A világ, mint a "rezgések" világa | |
| A rezgések az Abszolúttól való távolság arányában lelassulnak | |
| A hét fajta anyag | |
| Az ember négy teste, és azok kapcsolata a különböző világokkal | |
| Hol van a Föld? | |
| A három erő és az anyag kozmikus tulajdonságai | |
| Egy összetett anyag atomja | |
| Az anyag meghatáozása a rajta keresztül megnyilvánuló erők alapján | |
| A "szén", "oxigén", "nitrogén" és "hidrogén" | |
| A három erő és a négy anyag | |
| Az ember halhatatlan-e vagy nem? | |
| Mit jelent a halhatatlanság? | |
| A negyedik testtel rendelkező ember | |
| Egy papnövendék és az Isten mindenhatóságának története | |
| Beszélgetés a Holdról | |
| A Hold mint az óra súlya | |
| Beszélgetés egy egyetemes nyelvről | |
| Az Utolsó Vacsora magyarázata | |
| Beszélgetés a célokról | 99 |
| Követhet-e egy tanítás egy meghatározott célt? | |
| Az élet célja? | |
| Az Egyéni célok | |
| A jövőt ismerni | |
| Létezni a halál után | |
| Önmaga ura lenni | |
| Segíteni másokon | |
| Megállítani a háborúkat | |
| G. válaszai | |
| Sors, véletlen, akarat | |
| "Az ember egy gép." | |
| Az ezoterikus kereszténység | |
| Mi legyen az ember célja? | |
| A beső szolgaság okai | |
| Milyen úton kezdődik a felszabadulás | |
| Hogyan tanulmányozza önmagát? | |
| Önfigyelés | |
| Regisztrálás és analízis | |
| Az emberi gépezet működésének alapvető elve | |
| A négy központ: gondolati, érzelmi, mozgási, ösztön | |
| A központok munkájának megkülönböztetése | |
| Változás az emberi gépezet munkájában | |
| Agy egyensúly felborítása | |
| Hogy állítja helyre a gépezet az egyensúlyt? | |
| Véletlen változások | |
| A központok rossz munkája | |
| Képzelődés | |
| Szokások | |
| Küzdelem a szokások ellen az öntanulmányozás érdekében | |
| Küzdelem a negatív érzelmek kifejezése ellen | |
| A mechanikusság regisztrálása | |
| A helyes önfigyelés következtében létrejött változás | |
| A mozgási központ ideája | |
| Az ember cselekedeteinek szokásos osztályozása | |
| A központok felosztásán alapuló osztályozás | |
| Az automatikus és az ösztönös cselekvés | |
| Az ösztönös és a mozgási funkciók közötti különbség | |
| Az érzelmek felosztása | |
| A központok különböző szintjei | |
| Elérhető-e a "kozmikus tudat"? | 116 |
| G. kérdezi, hogy mit veszünk észre az önfigyelés alatt | |
| A válaszaink | |
| G. szerint nem látjuk, ami a legfontosabb | |
| Miért nem vesszük észre, hogy nem emlékszünk önmagunkra? | |
| "Az érez", "az beszél", "az gondol" és "az szeret" | |
| Kísérlet az önemlékezésre | |
| G. magyarázatai | |
| Az új probléma jelentősége | |
| Tudomány és filozógia | |
| A tapasztalataink | |
| Próbálkozások a figyelem szétválasztására | |
| Első emlékeim az önkéntes önemlékezésről | |
| Amire a múltból vissza tudunk emlékezni | |
| További tapasztalatok | |
| Alvás az éber állapotban, és felébredés | |
| Amit az európai pszichológia nem vett észre | |
| Különbségek a tudat ideáinak megértésében | |
| A tudat különböző állapotai | 141 |
| Alvás | |
| Ébrenlét | |
| Ön-tudat | |
| Az ön-tudat magasabb szintjei és a felső központok | |
| Az átlag ember "éber állapota" mint alvás | |
| Az ember alvásban él | |
| Hogy lehet felébredni? | |
| Mi az ember, amikor megszületett? | |
| Mit tesz az emberrel az "oktatás" és azok, akik körülötte vannak? | |
| Az ember lehetőségei | |
| Öntanulmányozás | |
| "Mentális fényképek" | |
| Több ember egy emberben | |
| Az "Én" és "Ouspensky" | |
| Ki az aktív és ki a passzív | |
| Az ember és álarca | |
| Önmaga szétválasztása mint az önmagán való munka első lépése | |
| Az ember létének alapminősége | |
| Miért nem emlékszik az ember önmagára? | |
| "Azonosulás" | |
| "Igazodás" | |
| "Belső igazodás", "külső igazodás" | |
| "Igazságtalanság" | |
| Őszinteség és gyengeség | |
| A "lökhárítók" | |
| Lelkiismeret | |
| Erkölcs | |
| Mindenkinek azonos-e az erkölcs? | |
| Létezik-e keresztény erkölcs? | |
| Mindenki számára azonos-e a jó és rossz koncepciója? | |
| Senki sem tesz semmit a rossz kedvéért | |
| A jó különböző koncepciói és ezek következményei | |
| A jó és rossz állandó ideája milyen alapra épülhet? | |
| Az igazság és hazugság ideája | |
| Küzdelem a "lökhárítók" és a hazugság ellen | |
| Az iskolai munka módszerei | |
| Alárendeltség | |
| A semmiségünk felismerése | |
| Személyiség és esszencia | |
| Halott emberek | |
| Általános törvények | |
| A pénz kérdése | |
| A "teremtés sugara" a sugárzás három oktávjában | 167 |
| A világ különböző síkjain lévő anyagok és erők kapcsolata az életünkkel | |
| A kozmikus oktávban lévő "intervallumok" és az ezeket betöltő "sokkok" | |
| "A világegyetem egy pontja" | |
| A rezgés sűrűsége | |
| A három erő és négy anyag | |
| "Szén", "oxigén", "nitrogén", "hidrogén" | |
| A tizenkét hármasság | |
| "A hidrogének táblázata" | |
| Az anyag a kémiai, fizikai, pszichikai és kozmikus tulajdonságainak fényében | |
| Az anyag intelligenciája | |
| Az "atom" | |
| Minden emberi funkció és állapot az energiától függ | |
| Az emberben lévő anyagok | |
| Az embernek elég energiája van ahhoz, hogy elkezdjen önmagán dolgozni, ha takarékoskodik az energiáival | |
| Az energia pazarlása | |
| "Tanuld meg elválasztani a finomat a durvától" | |
| A finom "hidrogének" előállítása | |
| A belső testek növekedése | |
| Az emberi szervezet mint egy három emeletes üzem | |
| A három fajta táplálék | |
| Az étel és a levegő oktáv | |
| A "magasab hidrogének" kivonása | |
| A benyomások oktávja nem fejlődik | |
| Egy benyomás felvételének pillanatában létre lehet hozni egy mesterséges sokkot | |
| A benyomás és a levegő oktáv kifejlődésének eredménye | |
| A második tudatos "sokk" | |
| Az erőfeszítések az érzelmekkel kapcsolatban | |
| A felkészülés erre az erőfeszítésre | |
| Az emberi szervezet és a világegyetem közötti párhuzam | |
| Az emberi gépezet fejlődésének három foka | |
| Az érzelmek átváltozása | |
| Az alkémia | |
| A különböző központok különböző "hidrogénekkel" dolgoznak | |
| A két felső központ | |
| Az alsó központok rossz munkája | |
| A belső folyamatok anyagszerűsége | |
| Hol kezdődik az út? | 199 |
| A különböző befolyások | |
| Az életben létrejött befolyások | |
| Az életen kívül létrejött befolyások, amik csak eredetükben tudatosak | |
| A mágneses központ | |
| Az út keresése | |
| Találkozás egy emberrel, aki tud | |
| A harmadik fajta befolyás tudatos és közvetlen | |
| Felszabadulás a véletlen törvénye alól | |
| A "lépcső", a "lépcsősor" és az "út" | |
| Speciális körülmények a negyedik úton | |
| Helytelenül kialakult mágneses központ is lehetséges | |
| Hogy lehet felismerni a helyes utat? | |
| A tanár és a tanítvány | |
| A tudás a kozmoszok tanával kezdődik | |
| A két kozmosz szokásos koncepciója: a "makrokozmosz" és a "mikrokozmosz" | |
| A hét kozmosz teljes tana | |
| Két kozmosz közötti arány olyan, mint a nulla és a végtelen közötti arány | |
| A relativitás elve | |
| "E felfelé bezető út ugyanakkor a lefelé vezető út is" | |
| Mi a csoda? | |
| A dimenziók ciklusa | |
| A kozmoszok rendszerének áttekintése a sok dimenzió szemszögéből | |
| G. megjegyzi, hogy az "idő az lélegzet" | |
| A "mikrokozmosz" az ember vagy az "atom"? | |
| "Ha a föüldbe esett gabonamag el nem hal, csak egymaga marad" | 217 |
| Egy aforizmák könyve | |
| Felébredni, meghalni, megszületni | |
| Mi tartja vissza az embert attól, hogy újra szülessen, hogy "meghaljon", hogy felébredjen? | |
| Az ember semmisége felismerésének hiánya | |
| Mit jelent a saját semmiségének felismerése? | |
| Mi akadályoz ebben a felismerésben? | |
| Az élet hipnotikus befolyása | |
| Az alvás, amelyben az ember él, egy hipnotikus állapot | |
| A mágus és a birkák | |
| A "kundalini" | |
| A képzelődés | |
| Az ébresztőórák | |
| Szervezett munka | |
| A csoportok | |
| Lehetséges-e a csoportokban dolgozni egy mester nélkül? | |
| Az öntanulmányozás munkája a csoportokban | |
| A tükrök | |
| A megfigyelések kicserélése egymás között | |
| Általános és egyéni feltételek | |
| A szabályok | |
| A "fő hiba" | |
| Az ál-munka veszélye | |
| Az "akadályok" | |
| Az igazsgá és a hazugság | |
| Őszinteség önmagával szemben | |
| Az erőfeszítés | |
| Az akkumulátorok | |
| A nagy akkumulátor | |
| Az intellektuális és az érzelmi munka | |
| Szükség van az érzésre | |
| A dolgok érzéseken keresztül való megértése, amiket az értelmen keresztül nem lehet megérteni | |
| Az ásítás magyarázata az akkumulátorokkal kapcsolatban | |
| A nevetés szerepe és fontossága az életben | |
| A nevetés nem létezik a felső központokban | |
| A csoportjainkban a munka új és intenzívebb lett | 238 |
| Minden embernek egy meghatározott mennyiségű repertoárja van | |
| Választani kell az önmagán való munka és a "nyugodt élet" között | |
| Nehéz engedelmeskedni | |
| A "feladatok" szerepe | |
| G. meghatározott feladatot ad | |
| A barátok reakciója az ideákra | |
| Ez a rendszer a legjobbat vagy a legrosszabbat váltja ki az emberekből | |
| Milyen emberek képesek a munkát elkezdeni? | |
| A felkészülés | |
| A csalódás szükséges | |
| A kérdés, ami az embernek fáj | |
| A barátok újraértékelése | |
| Beszélgetés a típusokról | |
| G. újabb feladatot ad | |
| Próbálkozás, hogy elmondjuk életünk történetét | |
| A hanghordozás | |
| "Esszencia" és "személyiség" | |
| Az őszinteség | |
| A rossz kedv | |
| G. megígéri, hogy bármilyen kérdésemre válaszol | |
| Egy beszélgetés a szexről | |
| A szexnek óriási szerepe van az élet mechanikusságának fenntartásában | |
| A szex mint a felszabadulásunk fő lehetősége | |
| Az újjászületés | |
| A szex energia transzformálása | |
| Visszaélés a szexszel | |
| Szükséges-e a szexuális önmegtartóztatás? | |
| A központok helyes munkája | |
| Az állandó gravitációs központ | |
| Intenzív belső munka | 260 |
| Felkészülés a "tényekre" | |
| Finnországi látogatás | |
| Láttam az "alvó embereket" | |
| A magasabb rendű jelenségeket közönséges módszerekkel lehetetlen tanulmányozni | |
| Változás nézeteim, törekvéseim megfogalmazásában | |
| A "fő jellemvonás" | |
| G. meghatározza fő jellemvonásainkat | |
| A csoport átszervezése | |
| Azok, akik elhagyták a munkát | |
| Két szék közé kerülni | |
| Nagyon nehéz visszatérni | |
| G. lakása | |
| A csendre való reakciók | |
| "Látni a hazugságot" | |
| Egy bemutató | |
| Hogy lehet felébredni? | |
| Hogy lehet a szükséges érzelmi állapotot létrehozni? | |
| A három mód | |
| Áldozat szükséges | |
| "Feláldozni a szenvedést" | |
| A kibővített "hidrogén táblázat" | |
| Egy "mozgásban lévő diagramm" | |
| Egy új felfedezés | |
| "Nagyon kevés időnk van" | |
| Nagyon nehéz a közönséges nyelven az "objektív tudást" továbbadni | 278 |
| Az objektív és szubjektív tudás | |
| Az egység a különbözőségben | |
| Az objektív tudás átadása | |
| A felső központok | |
| Mítoszok és szimbólumok | |
| Szabályok | |
| "Úgy fent, mint lent" | |
| "Ismerd meg önmagad" | |
| A kettősség | |
| A kettősség átalakítása hármassággá | |
| Az akarat vonala | |
| A négyesség | |
| Az ötösség - a pentagramm felépítése | |
| Az öt központ | |
| Salamon pecsétje | |
| A számok, geometriai ábrák, betűk és szavak szimbólumai | |
| További szimbólumok | |
| A szimbólumok helyes és helytelen értése | |
| A fejlődés szintje | |
| A tudás és lét egyesülése a Nagy Tett | |
| Senki sem tudja az embernek azt adni, amit már nem birtokolt azelőtt | |
| Előrehaladás csak a saját erőfeszítésén keresztül lehetséges | |
| A szimbólumok értelmezése a különböző tanítási irányzatokban | |
| Ennek a rendszernek a helye | |
| Ennek a tanításnak egyik fő szimbóluma | |
| Az eneagramm | |
| A hét törvényének egyesülése a három törvényével | |
| Az eneagramm vizsgálata | |
| Amit az ember nem tud egy eneagrammba belehelyezni, azt nem érti | |
| A szimbólum mozgásban van | |
| Mozgásban tapasztalni az eneagrammot | |
| Gyakorlatok | |
| Egyetemes nyelv | |
| Objektív és szubjektív művészet | |
| A zene | |
| Az objektív zene a belső oktávokon nyugszik | |
| A mechanikus emberiségnek csak mechanikus művészete lehet | |
| Az ember létének különböző szintjei | |
| A vallás egy relatív fogalom | 299 |
| A vallás összhangban van az ember létének szintjével | |
| Segítheti-e az embert az imádság? | |
| Meg kell tanulni imádkozni | |
| Általában nagyon keveset tudunk a kereszténységről | |
| A keresztény templom egy iskola | |
| Az egyiptomi "ismétlő" iskolák | |
| A szertartások jelentősége | |
| Vallási "technikák" | |
| Hol rezonál az "Én" szó valakiben? | |
| Egy igazi vallás két része, és mit tanít | |
| Kant és a skálák fogalma | |
| A földi szerves élet | |
| A teremtés sugarának növekedése | |
| A Hold | |
| A szerves élet fejlődő része az emberiség | |
| Ha az emberiség fejlődése megáll | |
| Változások csak egy egy "útkeresztezésnél" lehetségesek | |
| Az evolúció folyamata mindig egy tudatos csoport kialakulásával kezdődik | |
| Van-e egy tudatos erő, ami az emberiség evolúciója ellen harcol? | |
| Fejlődik-e az emberiség? | |
| Kétszáz tudatos ember meg tudná változtatni az egész életet a Földön | |
| Az emberiség "három belső köre" | |
| A "külső kör" | |
| A négy út, mint négy kapu az "exoterikus körön" | |
| A negyedik út iskolái | |
| Ál ezoterikus iskolák | |
| "Az igazság a hazugság formájában" | |
| Ezoterikus iskolák Keleten | |
| Beavatás és misztériumok | |
| Csak önbeavatás létezik | |
| 1916-17 telének történelmi eseményei | 316 |
| G. tanítása mint útmutató, vagy Noé bárkája, az ellentétek labirintusában | |
| Az anyag intelligenciája és annak fokozatai | |
| Három, kettő és egy emeletes gépek | |
| Az ember egy emberből, egy birkából és egy féregből áll | |
| Minden élő teremtmény létének kozmikus szontjét meghatározza, hogy mit eszik, mit lélegez be és milyen közegben él | |
| Az ember lehetősége, hogy életét megváltoztassa | |
| "Minden Élő" ábrája | |
| 1917 augusztusa | 346 |
| Hat hét Essentukiban | |
| G. feltárja a teljes munkatervét | |
| "Az iskolák nélkülözhetetlenek" | |
| "A magasabb rendű erőfeszítések" | |
| Az önmagán való munkában a legfőbb nehézség a központok összhangban működése | |
| Az ember testének rabja | |
| A fölösleges izomfeszültségek következtében sok energia elvész | |
| G. néhány gyakorlatot mutat az izmok ellenőrzésére és ellazítására | |
| A "stop" gyakorlat | |
| A "stop" parancsa | |
| G. utal egy Közép-Ázsia-i élményére a "stop"-al kapcsolatban | |
| A "stop" hatása Essentukiban | |
| A beszélés szokása | |
| Egy rövid böjt | |
| Mi a bűn? | |
| G. figyelem gyakorlatokat mutat | |
| Egy kísérlet a légzéssel | |
| Az út nehézségének felismerése | |
| Sokágú tudásra, óriási erőfeszítésre és segítségre van szükség | |
| Van-e út az "utakon" kívül? | |
| Az utak az ember típusainak megfelelő segítségek | |
| A "szubjektív" és "objektív" út | |
| Az obivájtel | |
| Mit jelent "komolynak" lenni? | |
| Csak egy dolog lehet komoly az ember számára | |
| Hogy lehet elérni a valódi szabadságot? | |
| A szolgaság nehéz útja és az engedelmesség | |
| Mit jelent az áldozatra való felkészülés? | |
| A farkas és a bárány meséje | |
| Az asztrológia és a típusok | |
| Szemléltetés | |
| G. bejelenti a csoport feloszlatását | |
| Az utolsó út Szentpétervárra | |
| Szentpétervár 1917 novemberében | 369 |
| A bolsevik forradalom | |
| Visszatérés G.-hez a Kaukázusba | |
| Egy kis csoport G.-vel Essentukiban | |
| Mások is érkeznek | |
| Újra indul a munka | |
| A gyakorlatok még nehezebbek és változatosabbak, mint korábban | |
| Szellemi és fizikai gyakorlatok, dervis táncok, pszichikai "trükkök" tanulmányozása | |
| Selymet árulunk | |
| Belső küzdelem és elhatározás | |
| A guruk lehetősége | |
| Döntés, hogy elmegyek | |
| G. Szocsiba megy | |
| Nehéz időszak, háború és járványok | |
| Az eneagramm további tanulmányozása | |
| Az "események", el kell hagyni Oroszországokt | |
| London a végső cél | |
| Az önmagunkon végzett munkának gyakorlati eredménye: egy új Én érzete, egy különös "bizalom" | |
| Csoportszervezés Rostovban, és G. rendszerének terjesztése | |
| G. megnyitja Intézetét Tiflisben | |
| Utazás Konstantinápolyba | |
| Embereket gyűjtök össze | |
| Megérkezik G. | |
| Bemutatom az új csoportot G.-nek | |
| Egy dervisdalt fordítunk | |
| G. a művész és költő | |
| Az Intézet beindul Konstantinápolyban | |
| G. engedélyezi, hogy írjak és kiadjak egy könyvet | |
| G. Németországba megy | |
| Elhatározom, hogy a konstantinápolyi munkát Londonban folytatom | |
| 1921-ben | |
| G. megszervezi az Intézetét Fontaineblau-ban | |
| Munka a Prieuré-i kastélyban | |
| Beszélgetés Katherine Mansfielddel | |
| G. különböző légzésekről beszél | |
| "A mozgásgyakorlatokkal segített légzés" | |
| Bemutató Párizsban, a Champs Elysées színházban | |
| G. 1924-ben Amerikába megy | |
| Eldöntöm, hogy önállóan folytatom a munkát Londonban | |
| Mutató | 391 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.