kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
| Oldalszám: | 306 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Töredék kötet. Kézirat. |
| A polgári neveléstudomány a XIX. sz. második felétől a XX. sz. második feléig | 7 |
| Dewey: | |
| A gyermek és a tanterv | 9 |
| Demokrácia és nevelés | 9 |
| Az iskola és a társadalom | 16 |
| Natorp: | |
| Szociálpedagógia | 23 |
| Kerschensteiner: | |
| Az állampolgári nevelés fogalma | 27 |
| A munkaiskola fogalma | 30 |
| Meumann: | |
| Kísérleti pedagógia | 37 |
| Montessori: | |
| Kézikönyvem | 49 |
| Förster: | |
| Iskola és jellem | 58 |
| Durkheim: | |
| Nevelés és szociológia | 63 |
| Claparede: | |
| Gyermekpszichológia és kísérleti pedagógia | 77 |
| A funkcionális nevelés | 77 |
| Spranger: | |
| Kulturfilozófia | 86 |
| Plaget: | |
| Az iskolai önkormányzat pszichológiai problémái | 90 |
| A marxista neveléstudomány | 103 |
| A marxizmus-leninizmus klasszikusai a nevelésről | 105 |
| Marx, Engels, Lenin: | 105 |
| E: Wuppertali levelek | 106 |
| M és E: A szent család vagy a kritikai kritika kritikája | 109 |
| E: A munkásosztály helyzete Angliában | 110 |
| E: Két elberfeldi beszéd | 118 |
| M: Munkabér | 119 |
| M: A tőke | 120 |
| M: A gothai program kritikája | 126 |
| E: Eugen Dühring úr tudomány-forradalmasítása | 128 |
| E: Az erfurti programtervezet bírálata | 131 |
| L: Az OK(b)P programjának tervezete | 132 |
| L: Az ifjúsági szövetségek feladatai | 135 |
| L: A politechnikai oktatásról | 148 |
| L: Naplójegyzetek | 151 |
| A német munkásmozgalom pedagógiai törekvései (1871-1917) | 154 |
| W. Liebknecht: | |
| A tudás: hatalom! A hatalom: tudás! | 154 |
| Bebel: | |
| A nő és a szocializmus | 161 |
| C. Zetkin: | |
| A gyermekek kizsákmányolásáról | 171 |
| Felszólalás Németország Szociáldemokrata Pártja brémai nőkonferenciáján | 174 |
| Rühle: | |
| Munka és nevelés | 177 |
| Borchardt: | |
| Mi a nevelés célja? | 185 |
| Schulz: | |
| Schulz és C. Zetkin: Népnevelés és szociáldemokrácia | 188 |
| K. Duncker: | |
| Szocialista családi nevelés | 193 |
| K. Liebknecht: | |
| Felszólalás a porosz tartományi gyűlésen | 202 |
| A szovjet pedagógia első évtizedei | 206 |
| Krupszkaja: | |
| Közoktatás és demokrácia | 207 |
| A szocialista nevelés eszményei | 217 |
| Az oktatás és a termelőmunka egyesítése az egységes munkaiskolában | 224 |
| A politechnika a kommunista nevelés rendszerében | 227 |
| Lunacsarszkij: | |
| Az egységes munkaiskola alapelvei | 235 |
| Blonszkij: | |
| A munkaiskola | 247 |
| Pinkevics: | |
| A közoktatás rendszere | 261 |
| Pisztrak: | |
| Az iskola és a társadalom | 271 |
| Sackij: | |
| A szovjet elemi iskola elmélete és gyakorlata | 278 |
| Makarenko: | |
| Egy gyermekmunkatelep módszertani tapasztalatai | 283 |
| A poltavai Gorkij-telep munkájának áttekintése | 283 |
| A nevelési folyamat megszervezésének módszertana | 294 |
| A szovjet iskolai nevelés problémái (Tézisek) | 303 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.