A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Egyetemi marketing

Marketing a felsőoktatásban

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Pécs
Kiadó: Pécsi Tudományegyetem
Kiadás helye: Pécs
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 319 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-642-352-0
Megjegyzés: További szerzők a tartalomjegyzékben. Néhány fekete-fehér ábrával.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Egyetemi felsővezetőként ajánlom a kötetet a felsőoktatásban dolgozó oktatók, gyakorlati szakemberek, valamint a marketingképzéseken résztvevő hallgatók számára. A munkák tanulmányozása, a szerzők megfogalmazott gondolatai segítik a felsőoktatás döntéshozatali környezetének megértését. A kiadvány átfogó képet ad a felsőoktatási marketing specialitásairól, az eddig elért eredményeiről, a gyakorlati tapasztalatokról. A kötet nagy erénye a gyakorlatorientáltság, hiszen olyan témákat és marketingspecialitásokat mutat be, amelyeket a mindennapi döntések meghozatala előtt haszonnal forgathatunk. A szerzők tudományos, oktatási és gyakorlati tapasztalata garanciát nyújt arra, hogy a kiadvány a felsőoktatást, a marketinget kutatók számára is izgalmas olvasmány lesz.
Bódis József a Pécsi Tudományegyetem rektora
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem