A kosaram
0
80%-ig
még
5 db

Felnőttoktatási intézmények PR-tevékenysége

Felnőttoktatás, továbbképzés és élethosszig tartó tanulás

Szerző
Fordító

Kiadó: Német Népfőiskolai Szövetség Nemzetközi Együttműködési Intézete
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 88 oldal
Sorozatcím: Felnőttoktatás, továbbképzés és élethosszig tartó tanulás
Kötetszám: 5
Nyelv: Magyar  
Méret: 26 cm x 21 cm
ISBN: 963-04-7752-1
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Alapvetően megállapítható, hogy a továbbképzések egyre nehezebbé váló piacán a növekvő konkurencia játszott jelentős szerepet abban, hogy most már nem elegendő csupán az institucionális, valamint a... Tovább

Előszó

Alapvetően megállapítható, hogy a továbbképzések egyre nehezebbé váló piacán a növekvő konkurencia játszott jelentős szerepet abban, hogy most már nem elegendő csupán az institucionális, valamint a programoknak megfelelő minőség biztosítása, a programkínálatok differenciálása, az intézmények profiljának még határozottabb kidomborítása, ugyanakkor egyre újabb célcsoportok megkeresése, hanem mindenek előtt egész komolyan azon is el kell gondolkozni, hogyan is kellene a programjainkat tálalni, hogy azokat jobban el tudjuk adni - annak érdekében, hogy a piacokon maradhassunk. Számos népfőiskola, valamint egyéb felnőttképző állami, valamint privát intézmény a Public Relations-t tudatosan bevonták a szervezésfejlesztési folyamatokba nem utolsósorban azért, hogy ezáltal saját maguk is egy új "Corporate Identity"-hez jussanak. A legfőbb intézmény továbbra is igen sok alapvetően fontos munka és részfeladat előtt áll; mindez hosszabb időre szóló munkának bizonyul, és sokaknak van még mit pótolniuk ezen a területen. S ha ebből indulunk ki, akkor ennek a kiadványnak a szövegei értékes segítséget jelenthetnek, s a kiadvány igen gyorsan kiegészítő kézikönyvvé válhat. Vissza

Tartalom

A sorozatszerkesztő előszava5
Célok, alaphelyzet, hasznosság7
PR-tevékenység - első megközelítés11
A PR-tevékenység fogalma13
A PR-tevékenység elvei15
Intézményi kötődések15
Alkalom és célkitűzés16
Intézményen belüli és azon kívüli munka19
Ütemezés és ciklusok20
Költségek és finanszírozás24
Kikre irányul a PR-tevékenység26
Média-mix29
Hatás és hatékonyság31
A PR-tevékenység médiumai35
A PR-tevékenységben használt nyelv35
A szöveg formája és felépítése36
Szavak, fogalmak, nyelvtan37
Gyakori hibák39
Szociálisan szervezett kommunikáció: nyolc alapelv41
Mediálisan szervezett kommunikáció: tíz alapszabály44
Néhány példaként kiválasztott PR-tevékenységi forma51
Programfüzet51
Funkciók52
Elkészítés53
Tartalmak55
Felépítés57
Megjelenés és külső forma58
Terjesztés59
Sajtókonferencia60
Alkalom és célkitűzés61
Meghívók63
Információs anyag63
Személyes prezentáció64
Sajtónak adott interjú65
Az eredmények biztosítása66
Háziközlemények66
Szponzorálás és Fund-raising (alapok képzése)71
Irodalom76
A szerzők79
A sorozatszerkesztők előszava, valamint összefoglalás angol nyelven80
A sorozatszerkesztő előszava, valamint összefoglalás német nyelven83
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Felnőttoktatási intézmények PR-tevékenysége
Állapot:
980 Ft
490 ,-Ft 50
7 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Felnőttoktatási intézmények PR-tevékenysége
Állapot:
980 Ft
680 ,-Ft 30
10 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Felnőttoktatási intézmények PR-tevékenysége Felnőttoktatási intézmények PR-tevékenysége
Állapot:
980 ,-Ft
15 pont kapható
Kosárba
konyv