1.034.828

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Elektronikus Gazdaság 2001. november

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Kód Gazdaság- és Médiakutató Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 177 oldal
Sorozatcím: Elektronikus gazdaság
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér grafikonokkal, táblázatokkal illusztrált.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A sajtóban sokat emlegetett és a kormányzati stratégiában is szereplő információs társadalom kibontakozásának feltétele, hogy az Internet és az adatkommunikáció alternatív technológiái szerves... Tovább

Előszó

A sajtóban sokat emlegetett és a kormányzati stratégiában is szereplő információs társadalom kibontakozásának feltétele, hogy az Internet és az adatkommunikáció alternatív technológiái szerves részévé váljanak mind az állampolgárok, mind a gazdasági szervezetek és intézmények mindennapi kommunikációs tevékenységének. A 2001-es év során elsősorban a jogi környezet terén történtek jelentős előrelépések (EHT, elektronikus aláírás, elektronikus kereskedelem), a lakossági Internet penetráció növekedése nem produkált látványos eredményeket. A KÓD - Enernet - Webrating 30 ezer főre kiterjedő országos alapfelmérésének eredményei szerint 2001 novemberében a felnőtt lakosság 18%-a rendelkezett Internet hozzáféréssel, miközben a háztartások valamivel több, mint 7%-a volt a világhálóra kötve. Az elektronikus kereskedelem jelentősebb indulásához elvárt kritikus tömegtől úgy tűnik még mindig néhány év távolságra vagyunk.
Az elektronikus gazdaság előző számában (2001 nyár) részletes helyzetjelentést adtunk a lakossági Internet-használat és B2C elektronikus üzletvitel hazai helyzetéről A kiadványsorozat jelenlegi száma egy ugyancsak fontos területtel, a vállalati szféra helyzetével foglalkozik. A 10 főnél többet foglalkoztató gazdasági társaságok már közel 70%-a csatlakozik a világhálóhoz, a közepes vállalatok 82%-a, a nagyok csaknem mindegyike. E kedvező tendencia mögött azonban még az útkeresés, az elektronikus üzletvitel lehetőségeinek megismerésével járó bizonytalanság uralkodik. Csak néhány beszédes adat:
A vállalatok mindössze 3%-a rendelkezik írott e-business stratégiával (azaz közel ennyien tudják pontosan mit szeretnének kezdeni az internettel az elkövetkező 2-3 évben)
A vizsgált üzleti kör jelentős többsége számára az Internet elsősorban az információszerzés és a kommunikáció eszköze (e-mail), nem az értékesítésé, vagy beszállítói kapcsolatoké.
A cégek 8%-a tervez beruházásokat az elektronikus üzletvitel kiépítésébe az elkövetkező években. Vissza

Tartalom

Internet szolgáltatások hazai piaca...................9
Üzleti kommunikációs szolgáltatások.................65
Gyimesi István - Fodor Zoltán: Pénzintézetek a hálón: Stratégiák, megoldások.................113
Erdei Magdolna: Ügyfélkapcsolat menedzsment.................139
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Elektronikus Gazdaság 2001. november Elektronikus Gazdaság 2001. november

A borító megtört. Könyvtári könyv volt.

Állapot: Közepes
940 Ft
370 ,-Ft 60
3 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Elektronikus Gazdaság 2001. november Elektronikus Gazdaság 2001. november Elektronikus Gazdaság 2001. november

A borító enyhén elszíneződött.

Állapot:
940 Ft
470 ,-Ft 50
4 pont kapható
Kosárba
konyv