ENYEDI GYÖRGY: Városverseny, várospolitika, városmarketing / 1
RECHNITZER JÁNOS: Vázlatpontok a településmarketing értelmezéséhez és kidolgozásához / 5
TÖRŐCSIK MÁRIA: Település- és területidentitás kialakítása marketing eszközökkel / 17
SZAKÁL GYULA: Az image mint a városmarketing eszköze / 25
TÓTH ANTAL: Helyi hatalom és marketing / 33
KOZMA GÁBOR: A városmarketing mint a helyi gazdaságfejlesztés egyik lehetséges eszköze / 37
NAGY GÁBOR: A külföldi töke szerepe és térbeli terjedése Magyarországon / 55
KERESZTÉLY KRISZTINA: A várospolitika változása és az elővárosok helyzete Párizsban és Budapesten (1850-1949) / 83
KITEKINTŐ
PIET DAVELAAR: Az állami földbirtok-politika hatása a családi gazdaságokra a hollandiai Zuiderzee projekt területén / 105
PIRJO SIISKONEN - KOVÁCS TERÉZ: A Mikkeli Vidékkutató és Képző Intézet / 122
GYORS TÉNYKÉP
POSZMIK ERZSÉBET - BARTA GYÖRGYI: A gyógyszer-kereskedelem privatizációja /127
KÖNYVJELZŐ
A. GERGELY ANDRÁS: Budapesti hétköznapok - ünnepélyesen / 141
A. GERGELY ANDRÁS: Térségi innováció vagy periferizálódás / 144
NAGY ERIKA: Várospusztulás és felújítás Budapesten / 147
NAGY GÁBOR: Kazincbarcika - Zsákutca vagy útelágazás / 149