1.034.149

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Eredményvizsgálat a párhuzamos tankönyvet használó iskolákban

Fizika 6. osztály

Szerző

Kiadó: Országos Pedagógiai Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 40 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 14 cm
ISBN:
Megjegyzés: A könyv 300 példányban jelent meg.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az 1982/83. tanévben került sor az általános iskolák 6. osztályában az ún. "párhuzamos" tankönyv bevezetésére (Csákány Antalné-Károlyházy Frigyes, 1982.). Eredményvizsgálatunk elsődleges célja... Tovább

Előszó

Az 1982/83. tanévben került sor az általános iskolák 6. osztályában az ún. "párhuzamos" tankönyv bevezetésére (Csákány Antalné-Károlyházy Frigyes, 1982.). Eredményvizsgálatunk elsődleges célja annak megállapítása volt, hogy milyen mértékben teljesítik a párhuzamos tankönyvet használó tanulóink a tantervi követelményeket.
Vizsgálatunkkal választ kívántunk kapni arra a kérdésre, hogy milyen átlagteljesítményt érnek el tanulóink az egyes témakörök ismeretanyagának elsajátításában, alkalmazásában; milyen különbség mutatkozik a minimum és nem minimum szintű követelmények teljesítésében; milyen eltérés van az ismeret, megértés, alkalmazás és a magasabb rendű műveletek körébe sorolható feladatok megoldásában. Összehasonlítást akartunk tenni abban a tekintetben is, hogy milyen különbség tapasztalható a tanulók teljesítményében aszerint, hogy a fizikát tanító pedagógus hosszabb vagy rövidebb ideje tanítja a fizikát. Meg akartuk vizsgálni azt is, van-e lényeges eltérés a tanulók eredményeiben aszerint, hogy a fizikát tanító pedagógus hosszabb vagy rövidebb ideje tanítja a fizikát. Meg akartuk vizsgálni azt is, van-e lényeges eltérés a tanulók eredményeiben aszerint, hogy hol van az iskola székhelye (a fővárosban, városban, nagyközségben, községben), s van-e lényeges összefüggés a tanulócsoport létszáma és az elért eredmény között. Vissza

Tartalom

1. AZ EREDMÉNYVIZSGÁLAT CÉLJA 4
2. AZ EREDMÉNYVIZSGÁLAT SZERVEZÉSE 5
2.1. A feladatlapok kidolgozása 5
2.2. Az eredményvizsgálatban részt vevő iskolák 5
2.3. A feladatlapok megoldása, értékelése 7
3. FELADATLAPOK 9
4. A VIZSGÁLAT EREDMÉNYEINEK, TAPASZTALATAINAK ELEMZÉSE 28
4.1. Az eredmények összehasonlítása témakörönként és feladatonként 28
4.2. Az eredmények tanulókénti megoszlása 30
4.3. A minimum és nem minimum szintű követelmények teljesítése 31
4.4. A feladatmegoldások eredményei az értelmi műveleti szintek szerint 33
4.5. A párhuzamos tankönyv használata és a pedagógusok képesítése 35
4.6. Az eredmények megoszlása a fizikát tanító pedagógusok tanítási ideje szerint 35
4.7. Az iskolák átlageredményei közti különbségek 36
4.8. Az eredmények megoszlása az iskolák székhelye szerint 37
5. ÖSSZEGEZÉS 39
IRODALOM 40

Dr. Zátonyi Sándor

Dr. Zátonyi Sándor műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Dr. Zátonyi Sándor könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Eredményvizsgálat a párhuzamos tankönyvet használó iskolákban Eredményvizsgálat a párhuzamos tankönyvet használó iskolákban

A borító széle és gerince elszíneződött, kissé sérült.

Állapot:
880 Ft
440 ,-Ft 50
2 pont kapható
Kosárba
konyv