| Kiadó: | Flaccus Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 283 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 19 cm x 14 cm |
| ISBN: | 963-9412-06-6 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal, illusztrációkkal. |
| Bevezetés | 9 |
| Együtt a szülővel | |
| A személyiségfejlesztés lehetőségei az óvodában | 11 |
| Az élettörténet megismerése, az ebből adódó feladatok | 16 |
| Bizalom és önállóság | 30 |
| Anyák és lányok | 34 |
| Anyák és fiúk | 37 |
| Apák és lányok | 40 |
| Apák és fiúk | 43 |
| Másnak szeretné? | 46 |
| Gyermekvédelem az óvodában - szülőnevelés | 49 |
| Együtt az óvónővel és a társakkal | |
| Óvodás lesz! | 57 |
| Testi fejlettség, mozgásfejlődés, szokásalakítás | 60 |
| Pihenj jól! | 65 |
| Közösséghez szoktatás - egyéni gondok | 69 |
| Feladatunk amegértés | 72 |
| Beszélgetés közben | 77 |
| Barátkozás | 81 |
| Igazmondásra nevelünk | 85 |
| Témánk a fegyelem | 90 |
| Jutalmazás? Büntetés? - Értékelés | 92 |
| Frusztrációs helyzetek az óvodában | 96 |
| Játékban és rajzban fejlődik | |
| A fantázia-játék szerepe a gondolkodás fejlődésében | 101 |
| Az élményfeldolgozás különböző módjai a játékban és a rajzolásban | 111 |
| A művészeti nevelés jelentősége a személyiségformálásban | 120 |
| A vizuális nevelés pszichológiai feltételei | 132 |
| A grafikus kifejezés pedagógiai jelentőségéről | 140 |
| Ábrázolás közben | 146 |
| Gyermekrajzok formanyelvének vizsgálata | 153 |
| A gyermek és a rajzolás | 164 |
| A fantázia szerepe a gondolkodás fejlesztésében | 172 |
| Egy óvodában láttam | 177 |
| Ismeretszerzés - fantáziaműködés - gondolkodásfejlesztés | 178 |
| Gondolkodásfejlődés kisgyermekkorban | 183 |
| Ellenállási feszültség oldása szabad rajzolással | 198 |
| A verbális és grafikus megnyilvánulás különbségei óvodáskorban | 201 |
| Sugárnék Kádár Júlia: Összehasonlító megjegyzéske Gerő Zsuzsa tanulmányához a nyelvi anyag elemzése nyomán | 210 |
| Melléklet a tanulmányokhoz | 213 |
| A bábjáték pszichológiája | 220 |
| Más, mint a többiek!? | |
| Az egyetnlőtleg fejlődésről | 227 |
| Nem kell egyformának lenni | 231 |
| Az indulatos gyerek | 234 |
| A gátolt gyerek | 237 |
| A szorongó gyerek | 241 |
| Amikor nedves lesz a gyermek lepedője | 245 |
| Előre juthat-e, ha nem lát ki saját magából? | 249 |
| Talán autista? | 253 |
| Autista gyerekek testvéreinél tapasztalt neurotikus reakciók | 258 |
| Menjen iskolába? | |
| Iskola-előkészítés iskolásdi nélkül | 263 |
| Megjegyzés a Balatoni beszélgetéshez | 276 |
| Iskolaéretlen? - Nem tud játszani! | 279 |
| Mit is kell tennünk az iskolaérettség érdekében? | 282 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.