kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 231 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 15 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Tankönyvi száma: 7535. |
| Előszó | 5 |
| Az esztétikai nevelés általános kérdései | 7 |
| Esztétikum és esztétikai nevelés | 8 |
| Az esztétikai elsajátítás | 8 |
| Az esztétikai élmény | 12 |
| Az esztétikai élmény fajtái | 14 |
| Esztétikai jellegű tevékenységek | 16 |
| Az esztétikai élmény további jellemzői | 18 |
| Esztétikai élmény és tudatosság | 19 |
| Esztétikum és személyiségformálás | 20 |
| Az esztétikai nevelés célja | 21 |
| Az esztétikai nevelés feladatai | 22 |
| Az esztétikai ízlés fejlesztésének pedagógiai elvei | 28 |
| Élményszerűség | 29 |
| Teljességre törekvés | 32 |
| Igényesség | 34 |
| Korszerűség | 36 |
| Irodalom | 38 |
| Az óvodai esztétikai nevelés területei | 39 |
| A természet | 39 |
| Művészek gyermekkori természetélményei | 41 |
| Az állatok | 43 |
| Fák, virágok | 50 |
| Az első tájélmények | 53 |
| A négy évszak | 54 |
| Nap, hold, szelek és viharok | 61 |
| Irodalom | 65 |
| A mindennapi élet | 65 |
| A magatartás | 68 |
| Elemi magatartásformák | 71 |
| Közösségi élet | 73 |
| Esztétikai légkör | 76 |
| A játék | 78 |
| Játékformák és esztétikai élmények | 78 |
| A játék célja | 79 |
| A játék folyamata | 82 |
| A játék befejezése | 83 |
| A munka | 85 |
| A feladatok megjelölése | 86 |
| A munkavégzés folyamata | 88 |
| A munka eredménye | 89 |
| A tárgyi környezet | 91 |
| Az óvoda udvara és kertje | 92 |
| A csoportszoba | 93 |
| Az öltözködés | 98 |
| Irodalom | 99 |
| Művészi alkotások és esztétikai jellegű tevékenységek | 100 |
| Szépirodalom | 100 |
| A gyermek és az irodalom | 102 |
| A gyermekirodalom az óvodában | 119 |
| Irodalom | 130 |
| Ábrázolás | 131 |
| A személyiségjegyek fejlesztése az óvodai ábrázolás során | 134 |
| Az ábrázolás sajátosságai | 135 |
| Az ábrázolás területei | 140 |
| A gyermekek ábrázolási képességének fejlődése | 147 |
| A munkák értékelése. A technikai készségek fejlesztése | 155 |
| A gyermekek spontán munkái | 156 |
| Irodalom | 159 |
| Ének, zene | 160 |
| A kisgyermek zenei fejlődése | 162 |
| Lélektani sajátosságok | 164 |
| Dalok, énekesjátékok | 167 |
| Zenehallgatás | 189 |
| Irodalom | 198 |
| Bábjáték | 199 |
| Bábszínház | 200 |
| Az óvónő bábjátéka | 200 |
| A gyermekek bábjátéka | 208 |
| Irodalom | 212 |
| Film | 212 |
| Lélektani hatások | 215 |
| A diafilm | 218 |
| Diafilmvetítési feladatok | 222 |
| A pergőfilm sajátos nevelési lehetőségei | 225 |
| Film és nevelés | 227 |
| Irodalom | 228 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.