A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
Faith Popcorn neve egyet jelent az első látásra meglepő, ám idővel szinte kivétel nélkül pontosnak bizonyuló fogyasztói előrejelzésekkel. Már két évtizeddel ezelőtt megjósolta azokat az alapvető üzleti és életmódbeli trendeket, amelyek a 80-as, 90-es években meghatározták életünket. A The Popcorn Report és a Clicking című bestsellerei révén méltán világhírű marketinges szaktekintély legújabb könyvében egy napról napra jelentősebbé váló piaci szegmensre, a női fogyasztókra irányítja figyelmét. Napjainkban a vásárlói döntések 80%-át közvetlenül vagy közvetve a nők hozzák. Éppen ezért a jövőorientált üzleti vállalkozások nem hagyhatják figyelmen kívül a női fogyasztók igényeit. A nők és férfiak nemcsak biológiai felépítésükben, hanem vásárlási szokásaikban („shopológiailag") is eltérnek egymástól - állítja Popcorn. Hatalmas különbség van azok között, akik megvásárolják a terméket, és azok között, akik csatlakoznak egy márkához. Az előbbi pillanatnyi előnyöket biztosít a márka számára,...
Tovább
Fülszöveg
Faith Popcorn neve egyet jelent az első látásra meglepő, ám idővel szinte kivétel nélkül pontosnak bizonyuló fogyasztói előrejelzésekkel. Már két évtizeddel ezelőtt megjósolta azokat az alapvető üzleti és életmódbeli trendeket, amelyek a 80-as, 90-es években meghatározták életünket. A The Popcorn Report és a Clicking című bestsellerei révén méltán világhírű marketinges szaktekintély legújabb könyvében egy napról napra jelentősebbé váló piaci szegmensre, a női fogyasztókra irányítja figyelmét. Napjainkban a vásárlói döntések 80%-át közvetlenül vagy közvetve a nők hozzák. Éppen ezért a jövőorientált üzleti vállalkozások nem hagyhatják figyelmen kívül a női fogyasztók igényeit. A nők és férfiak nemcsak biológiai felépítésükben, hanem vásárlási szokásaikban („shopológiailag") is eltérnek egymástól - állítja Popcorn. Hatalmas különbség van azok között, akik megvásárolják a terméket, és azok között, akik csatlakoznak egy márkához. Az előbbi pillanatnyi előnyöket biztosít a márka számára, míg az utóbbi hosszú távon válik jövedelmezővé. Popcorn úgy véli, a hosszú távon elkötelezett fogyasztók megnyeréséhez szükség van a hagyományos marketingtechnikák újragondolására és az általa ajánlott nyolc alaptétel alkalmazására. Ezek közé tartozik többek között a márka mint közösségszervező erő alkalmazása; annak felismerése, hogy a nők élete „több dimenzióban" zajlik; valamint annak elfogadása, hogy a nők a férfiaktól eltérően gondolkodnak, és a perifériális látáshoz hasonlóan érzékelik a környező világot. Ezeket, valamint a többi öt tételt követve már számos cég jutott el oda, hogy élvezheti a hatékonyan felépített márka előnyeit. Faith Popcorn elismert trendkutató, a Fortune magazin 500-as listáján szereplő cég vezető tanácsadója. Az általa alapított BrainReserve nevű New York-i székhelyű tanácsadó cég ügyfelei közé olyan multinacionális vállalatóriások tartoznak, mint a BMW, az IBM, a Lipton, a Procter and Gamble, a McDonald's vagy éppen a Hasbro. Lys Marigold Faith Popcorn munkatársa és állandó szerzőtársa, már a The Popcorn Report és a Clicking című kötetek elkészítésében is részt vett. Popcorn BrainReserve nevű cégének kreativigazgatójaként dolgozott 12 évig, jelenleg saját cégét irányítja, illetve önálló köteteken dolgozik.
Vissza
Tartalom
Köszönetnyilvánítás 9
BrainReserve TrendBank 15
A BrainReserve fogalomtára 19
Bevezetés: Mi az „Éva-marketing", hogyan működik,
és miért nélkülözhetetlen az üzleti sikerhez? 27
1. fejezet: A márkahűség alapja a női fogyasztók közötti kapcsolat 43
2. fejezet: A nők többdimenziós életének egyetlen területe sem hanyagolható el 69
3. fejezet: Ha egy nőnek kérnie kell, már túl késő 105
4. fejezet: A hatékony marketingmunka a nők perifériális látására épül 131
5. fejezet: A női fogyasztók közelébe kell férkőzni 159
6. fejezet: A női fogyasztók jelentik az utat a fogyasztók következő nemzedékéhez 179
7. fejezet: „Együtt-gondozás": a márka kialakításának leghatékonyabb módja 201
8. fejezet: Minden számít - nem rejtőzhetünk a logó mögé 221
9 . fejezet: Az igazság szabaddá tesz: A Revlon újjászületése 245
10. fejezet: Végkövetkeztetés: A világ és az Éva-marketing 261
Olvasmánylista 271
Tárgymutató 279
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.