A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Harvard Business Manager - Harvard Business Review 2007. december - 2008. január

Korszerű menedzsment - Elmélet és megvalósítás - 9. évfolyam, 12. szám-10. évfolyam, 1. szám

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Manager Magazin Budapest Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 101 oldal
Sorozatcím: Harvard Business Manager
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 27 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes illusztrációkkal. További kapcsolódó személyek a folyóiratban. Megjelenik havonta. Duplaszám.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a 11. oldalról:
Az igazgató képességeit kapcsoljuk össze azokkal a jellemzőkkel, amelyek megalapozhatják a cég üzleti hírnevét.

Tartalom

Politika/társadalom
A vezetési márka kiépítése 6
Stratégia/tervezés
Nők a vezetés útvesztőjében 16
A kötöttpályástól a business flow elveket alkalmazó vezetésig 28
Továbbképzés/személyzetfejlesztés
A balanced scorecard mint stratégiai menedzsmentrendszer 38
Vezetés/szervezés
A tudásalkotó vállalat 49
Vezetés/szervezés
Trónörökösök megpróbáltatásai 58
Marketing/reklám 70
Politika/társadalom
Következő 20 év: hogyan alakul a fogyasztók és a munkavállalók viselkedése 80
Így készül a szakértő 94


Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem