A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Magyar Pedagógia 1993/3-4.

A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata - 93. évfolyam 3-4. szám

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Tanulmányok
Jürgen van Buer: A tanítás és tanulás kutatása a Német Szövetségi Köztársaságban93
Réthy Endréné: Bölcsészhallgatók vizsgateljesítményekkel kapcsolatos attribúciói117
Petneki Katalin: Mit ér az idegen nyelv, ha német?135
Fehér Katalin: A felvilágosodás pedagógiai eszméi Erdélyben a XVIII-XIX. század fordulóján149
Szemle
Hunyadi Györgyné: A pedagógusképzés és a neveléstudomány161
Nádasi Mária: A pedagógia oktatása a tanárképzés keretében az ELTE BTK-n173
Csapó Benő: A tanári alapképzés és a posztgraduális pedagógiai képzés a JATE Pedagógiai Tanszékén187
Könyvekről
Bán Sándor: Stuart Maclure és Peter Davies: (szerk.) Learning to Think: Thinking to learn195
Brezsnyánszky László - Turjányiné Szász Ágnes: Falus Iván (szerk.): Bevezetés a pedagógiai kutatás módszereibe197
Információk
Beszámoló a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának 1993. évi üléséről201
A Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának tagjai202
Az Országos Tudományos Kutatási Alap 1993-ban támogatást nyert pedagógiai pályázatai203
A neveléstudomány kandidátusai205
Összegzés a Magyar Pedagógiai 1991-1993 évi működéséről247
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv