Közel 4.000 kötet Minikönyvek témakörből 20% kedvezmény CSAK MA!

A kosaram
0
MÉG
4000 Ft
a kedvezményes
házhoz szállításig

Médiakutató 2005. ősz

Médiaelméleti folyóirat/6. évf. 3. szám - Talk-show

Szerző

Kiadó: Médiakutató Alapítvány és a PrintXbudavár Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 138 oldal
Sorozatcím: Médiakutató
Kötetszám:
Nyelv: Magyar 
Méret: 27 cm x 17 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal illusztrált.

Előszó

A tanulmány a kereskedelmi televíziók által, különösen a talk-show-k által létrehozott nyilvánosság feltárásával és elemzésével foglalkozik. Ehhez először szükségesnek tűnik néhány, az írás... Tovább

Tartalom

Bulvár
Jenei Ágnes: Kereskedelmi televízió és demokrácia7
Császi Lajos: A Mónika-show kulturális szociológiája21
Szabados Péter: Karnevál a médiában - Lagzi Lajcsi, a sámán37
Jog
Dr. Bayer Judit: A közélet és a közszereplés fogalmának változásai a webes társadalomban - Vállalati rágalmazás vagy fogyasztói kritika?53
Politika
Bajomi-Lázár Péter: A sajtószabadság konszolidációja69
Drog
Kenyeres László - Mészáros Zoltán: Kábítószerkép a nyomtatott sajtóban81
Nyelv
Kárpáti Eszter: Mit tudunk meg a szövegmodellek összevetéséből?105
Kritika
Fehér Katalin: Egy befejezetlen dzsessz-szimfónia - James A. Anderson: A kommunikációelmélet ismeretelméleti alapjai című könyvéről 131
E számunk szerzői137
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Médiakutató 2005. ősz
Állapot:
980 Ft
490 ,-Ft 50
7 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Médiakutató 2005. ősz Médiakutató 2005. ősz
Állapot:
980 ,-Ft
15 pont kapható
Kosárba