A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Fejlesztő Pedagógia 1993/4.

Pedagógiai szakfolyóirat/Maria Montessori pedagógiai rendszeréről/A teknőc kertje/Tudd, ki vagy és mit akarsz

Szerző

Kiadó: Szerzői magánkiadás
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 64 oldal
Sorozatcím: Fejlesztő Pedagógia
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 20 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal. Angol nyelvű összefoglalóval. További szerzők a kötetben.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet
"Az itt összeállított, értelmi fogyatékosokat nevelő-oktató általános iskolai énekzenei program a zenei nevelésnek azt az aspektusát célozza meg, amellyel a személyiségformáláshoz... Tovább

Előszó

Részlet
"Az itt összeállított, értelmi fogyatékosokat nevelő-oktató általános iskolai énekzenei program a zenei nevelésnek azt az aspektusát célozza meg, amellyel a személyiségformáláshoz hatékonyabban lehet hozzájárulni, az átélt élményeket maradandóbbá tenni.
Az ének-zenei nevelés eredményessége körül meg-megújuló vitákat átgondolva - nem a Kodály-koncepció elfogadását vagy elutasítását kellene pró és kontra újra"rágni", hanem azt az egyetlen pedagógiai tényt, hogy a 6 évesnek és a 14 évesnek is más-más zenei táplálékra van szüksége. Az eredményesség hibaforrása az a verkli, amivé "egyszerűsödött" az ének-zene tanítás - a közös ének, ritmizálás, szolmizálás, olvasógyakorlat sorrendiségében, óráról órára történő monotonságában." Vissza

Tartalom

Gulyás Jánosné: Az ének-zenei nevelés tematikája 1. osztálytól 8. osztályig a kaposvári Bárczi Gusztáv utcai általános iskolában 3
Vékássy László: Módszer és eredményesség a dadogó kezelésében 10
B. Méhes Vera: Maria Montessori pedagógiai rendszeréről 16
Schwahn Dánielné: Versikék az "r" hang automatizálásához 20
Jávorfi Zsuzsanna: Rajzi-festői ábrázolóképesség spontán és irányított fejlődése az óvodáskorban 21
Farkas Károly-Törtely Éva: A teknőc kertje 30
Törtely Éva: Az informatika nemcsak számítógép-használat! 32
Csoma István: A fonokinetikus olvasástanítás módszere 34
Gerebenné Várbíró Katalin: Veleszületett és szerzett tényezők szerepe a beszédfejlődési zavar kialakulásában 40
Simon Katalin: Tudd, hogy ki vagy és mit akarsz I. rész 42
Bándyné Kovács Ildikó: Esztergom iskolatörténetének kezdetei 47
Szávai Ilona: Környezeti nevelés képzőművészeti eszközökkel Finnországban 50
Papp Ágnes: Ismertető a Bp. XV. kerületi fejlesztő napközi otthon működéséről 52
Bemutatkozunk 53
Törzsök Károlyné dr.: Gyermek-és ifjúsági üdültetés Magyarországon 54
dr. Bóra Ferenc: Demokrácia a nevelés éltető eleme 55
Büchler Júlia: Fejlesztőmunka a nevelési tanácsadóban a gyógypedagógus-pszichológus gyakorlatában 58
Summary 64
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem
konyv