kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Szépnap könyvek |
|---|---|
| Kiadás helye: | Szeged |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 182 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | 978-963-430-919-4 |
| Előszó az 5. kiadáshoz | 5 |
| Előszó az első kiadáshoz | 11 |
| A spirituális nevelési gyakorlat alapkérdései | 13 |
| Segítség az éjszakából | 13 |
| Válaszol-e az angyal? | 17 |
| A híd őrének kérdései | 21 |
| Ha a test túl hideg a lélek számára | 24 |
| Hideg fej - meleg szív | 26 |
| Mi a "morális nevelés"? | 29 |
| Az érzékelési folyamat mint világteremtő folyamat | 32 |
| Az utánzás és a jó utáni vágy | 35 |
| Az életérzék nyomában | 39 |
| Előzetes megjegyzések | 39 |
| A megelégedettségről | 40 |
| Széljegyzetek az életérzék "nehéz" témájához | 43 |
| A pozitív, nyugodt éber tudatállapot és a "jóság világprincípiuma" | 46 |
| Életritmusok és bizalom a létben | 49 |
| A nyugtalan, ideges gyermek | 51 |
| Az életérzék ápolása: a légzés felszabadítása | 56 |
| Nevelés és önnevelés. Tolerancia | 58 |
| A tapintásérzék nyomában | 64 |
| A bőr mint érzékszerv | 64 |
| A tapintásérzék jellemzése | 66 |
| Az "isteni érzésétől való áthatottság" | 68 |
| A tapintásérzék és a világ iránti érdeklődés. Különbözőség, rezonancia, nyilvánvalóság | 71 |
| Embertan és nevelési gyakorlat | 73 |
| Mit jelent "érteni"? | 75 |
| Szeretetteljes viszonyban a világgal | 78 |
| Közelség és sérülékenység | 81 |
| "A térben elhatárolt testi én" | 83 |
| A Földre érkezésről | 85 |
| Nevelés és önnevelés. A gondoskodás | 89 |
| A félős gyermek látens traumája | 92 |
| Az alapérzékek - szociális érzékek. A szerzett félelemről | 95 |
| A félős gyermek (megfigyelések) | 99 |
| Alváshoz készülődés és a nap kezdete | 102 |
| Nevelés és önnevelés: "a pozitív pillantás" | 105 |
| A félénk gyermek (további megfigyelések) | 107 |
| Összefoglalás: hogyan bánjunk a nyugtalan és félénk gyermekekkel? | 109 |
| A mozgás- és egyensúlyérzék nyomában | 114 |
| Előzetes megjegyzések | 114 |
| "Saját, szabad lelkiségünk átérzése" | 115 |
| Az autonümia érzése | 118 |
| A bennünk rejtőző művész | 120 |
| A lelki finomhangoltságról | 125 |
| A mozgás formája - a lelki struktúra | 127 |
| Empátia és részvét | 128 |
| Hibás végkövetkeztetések a nehéz fejlődési körülményekről | 130 |
| A szomorú, mélázó gyerek. A mozgásérzék látens zavarainak jellemzője | 133 |
| Háttér: az utánzóképesség gyengesége a kora gyermekkorban | 137 |
| Az angyal által megérintve: a gyermek öntudatlan vágyai | 139 |
| A szomorú, mélázó gyermekkel való bánásmód | 140 |
| Beszédalakítás - értelmes gesztus | 143 |
| Nevelés és önnevelés: a részvét ereje | 145 |
| Egyensúlyérzék | 149 |
| A kar és a kéz felszabadulása | 152 |
| Egyensúlyérzék és ítélőképesség | 155 |
| Lelki egyensúly és igazságérzék | 158 |
| "A járás kegyelmi ajándéka": az egyensúlyérzék vezető pozíciója | 163 |
| A lelki egyensúly és az önbecsülés | 166 |
| Összefoglalás: irányelvek a szomorú, mélázó gyermek esetében | 169 |
| Zárszó: Pedagógia és etika | 171 |
| Irodalom | 173 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.