| Bevezetés | 13 |
| Mi a fényképezés? | |
| Mit jelent a fotografia szó | |
| A nyíláskamra alapelvének felismerése | |
| A lencserendszerek fejlődése | |
| Petzval József munkássága | |
| Az első anasztigmátok | |
| A fényérzékenység felismerése | |
| Schulze felfedezése | |
| A heliografia | |
| Niepce és Daguerre kísérletei | |
| A fényképezés feltalálása | |
| A dagerrotipia, talbotipia, a nedves és száraz lemez, a film bevezetése | |
| A gyakorlati fényképezés kialakulása | |
| Az első arcképek | |
| A művészi fényképezés kifejlődése | |
| A magyar fényképezés története | |
| FELVÉTEL | |
| A fény | 26 |
| Mit nevezünk fénynek? | |
| Mi a fénysugár? | |
| Miben különböznek egymástól a fénysugarak? | |
| A fényforrások | |
| A fény terjedése a levegőben | |
| Hogyan viselkednek a testek a fénnyel szemben? | |
| Az árnyék | |
| A fényvisszaverődés | |
| A tükrök | |
| A síktükör és a homorú tükör gyakorlati alkalmazása | |
| A fénytörés | |
| Hogyan halad át a fény az üveglemezen és az üveghasábon? | |
| A teljes visszaverődés | |
| A fényelhajlás | |
| A sarkított fény | |
| A színszórás | |
| Milyen sugarakból áll a színkép? | |
| Milyen láthatatlan sugarakat ismerünk? | |
| Hogyan keletkezik a testek színe? | |
| A légkör színei | |
| A nyíláskamara | |
| Lencsék és lencserendszerek | 34 |
| A lencse | |
| A főbb üvegfajták | |
| Hogyan készülnek a lencsék? | |
| A lencsék fajtái | |
| A domború lencse | |
| A lencse tengelye, a gyujtópont | |
| A domború lencse fő tulajdonsága | |
| A fénytörőképesség | |
| Mit jelent a dioptrisszám? | |
| A domború lencse fénytani hibái | |
| Színi eltérés, gyujtópontkülönbség | |
| Hogyan küszöböljük ki a színi eltérésből eredő hibát? | |
| Mit nevezünk színteleníett lencsének | |
| A gömbi eltérés | |
| Fényrekeszkülönbség | |
| Hogyan javítjuk a gömbi eltérésből eredő hibát? | |
| Üstökös hiba | |
| A torzítás | |
| Hányféle torzítást ismerünk? | |
| A torzítás kiküszöbölése | |
| A képelhajlás | |
| A pontnélküliség | |
| Mi okozza a fényfoltokat? | |
| A homorú lencsék, alkalmazásuk | |
| Az objektív | |
| A foglalatok fajtái | |
| Mit tüntetnek fel a foglalaton? | |
| Az objektiv jellemző adatai | |
| Mit nevezünk gyujtótávolságnak | |
| A gyujtótávolság meghatározása | |
| Miért kell ismernünk a gyujtótávolságot? | |
| Hogyan függ össze a gyujtótávolság és a kép nagysága? | |
| Mit nevezünk fényerősségnek? | |
| Hogyan számítjuk ki a fényerősséget? | |
| Mitől függ a fényerősség? | |
| Két egyenlő átmérőjű objektiv közül melyik fényerősebb? | |
| Hogyan befolyásolja az objektív szerkezete a fényerősséget? | |
| A mélységi élesség | |
| Mitől függ a mélységi élesség? | |
| Mi magyarázza a kis gépek nagy elterjedtségét? | |
| Hogyan állapítjuk meg a mélységi élesség kiterjedését? | |
| A fényrekesz, fajtái | |
| Milyen hatása van a rekeszelésnek? | |
| Milyen tárgyrészletre állítunk be, ha nagy mélységi élességre van szükség? | |
| Hogyan számítjuk ki rekeszelésnél a megvilágítási idő meghosszabbítását? | |
| Egyszerű objektívnél milyen hatása van még a rekeszelésnek? | |
| Mit nevezünk látószögnek? | |
| Hogyan határozzuk meg a látószöget? | |
| Milyen látószögek szerepelnek a gyakorlatban? | |
| Milyen objektíveket ismerünk? | |
| Egyszeró és összetett objektívek | |
| A monokel és az akromát | |
| A periszkóp, aplanát és anasztigmát | |
| Milyen anasztigmátokat ismerünk? | |
| A szimmetrikus és félig szimmetrikus anasztigmátok előnyei | |
| A nem szimmetrikus anasztigmát fontosabb fajtái | |
| Miért terjedtek el jobban a nem szimmetrikus anasztigmátok? | |
| Mit nevezünk objektívsorozatnak? | |
| Milyen a távobjektív? | |
| Mi a távobjektív gyakorlati előnye? | |
| Mikor használjuk a nagy látószögű objektívet? | |
| A felvevőgép | 70 |
| Mit nevezünk felvevőgépnek? | |
| A felvevőgép fajtái | |
| A műtermi gép | |
| A reprodukáló gép | |
| Az utazó, kézi és kis gép | |
| A tükrös gép | |
| Milyen felvételekhez használjuk az egyes gépfajtákat? | |
| A lemeztartók és filmtartók | |
| Allvány | |
| A beállítás segédeszközei | |
| A felvevőgép gondozása | |
| A zár | |
| Milyen zárakat ismerünk? | |
| A középponti zár | |
| A kompur zár | |
| Mit jelentenek a záron feltüntetett betűk és számok? | |
| A Goergen és Grunder zár | |
| A redőnyzár | |
| Mire kell ügyelni a redőnyzár használatánál? | |
| A felvevőanyag | 79 |
| Mit nevezünk felvevlőanyagnak? | |
| A fényérzékeny réteg szerkezete | |
| Milyen nagyok a brómezüstszemcsék? | |
| Hogyan készítik a fényérzékeny réteget? | |
| Milyen felvevőanyagokat ismerünk? | |
| Lemezek és filmek | |
| A síkfilm, csomagfilm, tekercsfilm és kisfilm | |
| A felvevőanyagok jellemzői | |
| Az általános érzékenység | |
| Hogyan jelölik az általános érzékenységet? | |
| Hogyan mérik a DIN fokokat? | |
| Hogyan hasonlítunk össze különböző érzékenységű anyagokat? | |
| Milyen érzékenységű anyagokat használunk a gyakorlatban? | |
| Hogyan jelölték régebbenn az érzékenységet? | |
| Hogyan hasonlítjuk össze a DIN és Scheiner fokokat? | |
| Mit tudunk a H. D. jelzésről? | |
| Hogyan függ össze az érzékenység a szemcse nagyságával? | |
| Hogyan növelhetjük utólag az érzékenységet? | |
| Mit jelent a színérzékenység? | |
| Hogyan vizsgáljuk meg a felvevőanyag színérzékenységét? | |
| Színérzékenység szmepontjából milyen felvevőanyagokat különböztetünk meg? | |
| Milyen a közönséges felvevőanyag? | |
| Hogyan történik a színérzékenyítés? | |
| Milyen az ortokromatikus anyag? | |
| Hogyan tompítjuka túlzott kékérzékenységet? | |
| A pankromatikus anyag | |
| Az infravörös felvevőanyag | |
| A fényudvar | |
| Hogyan védekezünk a fényudvar keletkezése ellen? | |
| Mit nevezünk fokozatnak? | |
| Mivel jellemezzük a fokozatot? | |
| Milyen keménységű anyagokat használunk a gyakorlatban? | |
| Mit jelent a feloldóképesség? | |
| A felvevőanyag tartóssága | |
| A felvevőanyag megválasztása | |
| Lemezek és filmek kezelése | |
| Beállítás | 94 |
| A kép szerkesztése | |
| Fényelosztás | |
| A világítás iránya, tömörsége, erőssége | |
| Mire kell ügyelni a felvétel tárgyának beállításánál? | |
| Tömegelosztás és vonalvezetés | |
| A gép helyes irányítása | |
| A beállítás gyakorlati kivitele | |
| Színszűrő használata | 97 |
| Mi a színszűrő? | |
| A színszűrő szerepe felvételnél | |
| A kiegyenlítő színszűrő nappali és villamos világításnál | |
| A kiválasztó színszűrő | |
| A védőszűrő | |
| Megvilágítás | 101 |
| A megvilágítás erősségének szabályozása | |
| A megvilágítási idő tényezői | |
| A tárgy színe, távolsága, mozgási állapota | |
| A világítás hatása műteremben és szabadban | |
| Az objektív gyujtótávolsága és fényerőssége | |
| A felvevőanyag általános érzékenysége | |
| A színszűrő hatása | |
| Fénymérő eszközök | |
| Villamos és átnéző fénymérő | |
| Megvilágítási táblázatok használata | |
| A megvilágítás gyakorlati kivitele | |
| Műtermi-felvétel | 106 |
| Személyfelvételek készítése | |
| A felvevőgép, objektív és felvevőanyag megválasztása | |
| Milyen objektívet használunk arcképfelvételhez? | |
| Milyen felvevőanyag a legalkalmasabb az arcből ábrázolására? | |
| Az arc beállítása | |
| A világítás hatása az arckifejezésre | |
| Az arc helyes világítási módja | |
| A háttér helyes világítása | |
| Arcfényképezés nappali világításnál | |
| A helyzet és testtartás beállítása | |
| Hopgyan módosíthatjuk a gép beállításával a fej részeinek ábrázolását? | |
| Az élesség beállítása | |
| Milyen hátteret használunk arcképek készítéséhez | |
| Mire kell ügyelni gyermekfelvételek készítésénél? | |
| Csoportképek készítése | |
| Tárgyfelvétel eszközeinek helyes megválasztása | |
| Milyen felvevőanyagot használunk tárgyfelvételekre? | |
| Kereskedelmi célra készített felvételek | |
| Tárgyak helyes világítása | |
| Anyagszerű ábrázolás, csillogások elkerülése | |
| Fémtárgyak és üvegedények világítása | |
| A tárgy helyzetének szakszerű beállítása | |
| Képek egyesítése | |
| Az alap és háttér helyes megválasztása | |
| Reprodukálás eszközeinek helyes megválasztása | |
| Milyen felvevőanyagot használunk vonalas rajzokhoz, árnyalati képekhez és festményekhez? | |
| Színszűrő használata | |
| Az eredeti kép helyes világítása | |
| Egyenletes és türözésmentes világítás villamos lámpákkal | |
| Reprodukálás nappali világításnál | |
| Hogyan kell beállítani reprodukálásnál? | |
| Párhuzamos állítás | |
| Hogyan egyenlíthetjük ki az eredeti kép távlati torzításait? | |
| Az ábrázolás mértéke | |
| Hogyan helyezzük el az eredeti képet a felvevőgép előtt? | |
| Külső felvétel | 121 |
| Épületfelvétel eszközeinek megválasztása | |
| Milyen felvevőanyag a legalkalmasabb épületfelvételre? | |
| Épületkép szerkesztése | |
| Milyen világítás a legjobb épületfelvételre? | |
| A felvevőgép helyének megválasztása | |
| Hogyan készítünk felvételt forgalmas utcán? | |
| Tájfelvétel eszközeinek helyes megválasztása | |
| Milyen felvevőanyagot használunk tájfelvételhez? | |
| A színszűrő alkalmazása | |
| A kép szerkesztése | |
| Térelosztás, vonalvezetés | |
| Hírfénykép felvételi eszközeinek megválasztása | |
| Milyen felvevőanyagot használunk hírfényképek készítésére? | |
| A felvevőgép helyének célszerű megválasztása | |
| A hírfénykép szerkesztése | |
| A mozgás érzékeltetése | |
| A megvilágítási idő megállapítása | |
| Belső felvétel | 128 |
| A felvevőeszközök megválasztása | |
| Milyen felvevőanyagot használunk belső felvételhez? | |
| Hogyan egyenlítjük ki belső helyiségek világításának fényellentéteit? | |
| Villanófény használata | |
| A mélységi élesség beállítása | |
| KIDOLGOZÁS | |
| Vegyi ismeretek | 131 |
| Egyszerű és összetett testek | |
| Keverék, elegy, vegyület | |
| Az oxid | |
| Lúg, sav, só | |
| A fényképészeti vegyszerek | |
| Hogyan raktározzuk a vegyszereket? | |
| A levegő | |
| Oldatok készítése | |
| Az oldat töménysége | |
| A víz | |
| A vegyi folyamatok | |
| A fényképezés vegyi folyamatai | |
| Előhívás | 140 |
| Az előhívó összetétele | |
| Melyek a fontosabb előhívóanyagok? | |
| A tartósítószer | |
| Milyen alakban kerül forgalomba a nátriumszulfit? | |
| A siettetőszer | |
| Milyen lúgos anyagokat teszünk az előhívó oldatba? | |
| A késleltetőszer | |
| Hogyan állítjuk össze az előhívót? | |
| Hogyan változtatjuk meg az előhívó hatásmódját? | |
| Az előhívó fajtái | |
| A finomszemcsés előhívók | |
| Az előhívás módjai | |
| Az előhívó hőmérséklete | |
| Az előhívás időtartama | |
| Az előhívó kimerülése | |
| Az érzéketlenítés | |
| Rögzítés | 154 |
| A rögzítőfürdő összetétele | |
| Hogyan állítjuk össze a rögzítőfürdőt? | |
| Hogyan végezzük a rögzítést? | |
| A cserzés | |
| Milyen cserzőanyagokat használunk? | |
| Mosás | 158 |
| Hogyan mossuk a negatívokat? | |
| A mosás ideje | |
| Hogyan ellenőrizhetjük a mosás befejezését? | |
| Mészlerakódás eltávolítása | |
| Szárítás | 159 |
| A lassű szárítás | |
| Hogyan gyorsíthatjuk a szárítást? | |
| Az alkoholos szárítás | |
| Lemezek és filmek gyors szárítása | |
| Milyen hibák keletkezhetnek a gyors szárításnál? | |
| Erősítés | 161 |
| Milyen negativot kell erősíteni? | |
| Az erősítés fajtái | |
| A szublimálás | |
| Hogyan állítjuk össze a szublimált erősítőt? | |
| Hogyan végezzük a szublimát erősítést? | |
| Mivel feketítjük meg a szublimáttal erősített negativot? | |
| A szublimát erősítés hibái | |
| A krómerősítő összeállítása | |
| Mikor használjuk a krómerősítést? | |
| Az urán erősítő összeállítása | |
| Hogyan végezzük az uránerősítést? | |
| Hogyan mossuk az urránnal erősített negativot? | |
| Mikor használunk uránerősítést? | |
| Az uránerősítés hibái | |
| A rézerősítés | |
| Gyengítés | 166 |
| Milyen negativot kell gyengíteni? | |
| A gyengítők fajtái | |
| A vörös vérlúgsós gyengítő összeállítása | |
| Milyen hatású a vörös vérúgsós gyengítő? | |
| Milyen negativokhoz használhatjuk előnyösen a vörös vérlúgsós gyengítőt? | |
| Hogyan ismerhetjük fel a vörös vérlúgsós gyengítővel kezelt negativot? | |
| A káliumpermanganát gyengítő összeállítása | |
| Milyen hatású a káliumpermanganát gyengítő? | |
| Az ammóniumperszulfát gyengítő összeállítása | |
| Hogyan végezzük az emmóniumperszulfátos gyengítést? | |
| A benzochinon gyengítő | |
| Mikor ismételjük meg az előhívást? | |
| Miből áll a halványító fürdő? | |
| Hogyan végezzük a halványítást? | |
| A részleges gyengítés | |
| Külső kezelés | 170 |
| Hogyan végezzük a negativ külső kezelését? | |
| A pontozás | |
| Hogyan kell arcképet javítani? | |
| A fedés | |
| A hántolás | |
| A lakkozás | |
| PAPÍRKÉPEK KÉSZÍTÉSE | |
| Fényképészeti papirok | 174 |
| Fényérzékeny papirok gyártása | |
| Hogyan csoportosítjuk a papirokat? | |
| Milyen felületű papirokat használunk? | |
| Milyen fokozatú papirok vanna? | |
| Brómpapirok és klórbrómpapirok | |
| A napfénypapírok | |
| Másolás | 176 |
| A másológép | |
| Hogyan állapítjuk meg a megvilágítási időt? | |
| Hogyan módosítjuk a papírkép fokozatát másolással? | |
| Takarás | |
| Közvetlen másolás | |
| Nyersmásolat készítése | |
| Nagyítás | 180 |
| A nagyítógép szerkezete | |
| Milyen fajta nagyítógépet ismerünk? | |
| Milyen a sugárzó fényű nagyítógép? | |
| Callier hatás | |
| Milyen a szórtfényű nagyítógép? | |
| Milyen a kevertfényű nagyítógép? | |
| Hogyan választjuk meg a nagyítógépet? | |
| A negatív behelyezése | |
| Beállítás | |
| Képkivágás | |
| Hogyan állítjuk be a nagyítás mértékét? | |
| Hogyan számíthatjuk ki a papír távolságát? | |
| A gyujtótávolság megváltoztatása | |
| Az élesség beállítása | |
| A fényrekesz | |
| A torzítás kiegyenlítése | |
| A megvilágítási idő megállapítása | |
| A papír beillesztése | |
| Takarás | |
| Kidolgozás | 188 |
| Az előhívó | |
| Hogyan hívjuk elő a papirokat? | |
| Az előhívás időtartama | |
| Az előhívó hőmérséklete | |
| Hogyan hívjuk elő a papírképeket barna színben? | |
| Megszakító fürdő | |
| A rögzítő fürdő | |
| Cserző-rögzítő fürdő | |
| Hogyan mossuk a papírképeket? | |
| Papírképek szárítása és fényesítése | |
| A hideg és meleg fényesítés | |
| A fényesítés hibái | |
| Színezés | 194 |
| Milyen színezési eljárásokat ismerünk? | |
| A szélénszínezés | |
| A közvetett kénszínezés | |
| A halványítása | |
| A barnítás | |
| Külső kezelés | 196 |
| Mit javítunk külső kezeléssel? | |
| A pontozás és fedés | |
| Hogyan kell a festéket felrakni? | |
| Hántolás | |
| Átfestés | |
| Körülvágás | |
| Ragasztás | |
| Hogyan végezzük a száraz ragasztást? | |
| A kép keretezése | |
| Képillesztés | 199 |
| Képollózás | |
| Bemásolás | |
| Hogyan egysítjük a képeket? | |
| Szöveg beillesztése | |
| Hirdetőkép | |
| Fordító eljárás | 202 |
| A fordítópapír | |
| Megvilágítás | |
| Fordítófürdő | |
| Második előhívás | |
| Fénymásolás | 203 |
| Mi a fénymásolás alapja? | |
| A diazoeljárás | |
| Pozitiv kéknyomás | |
| Negativ kéknyomás | |
| Műnyomatok készítése | 205 |
| Mit nevezünk műnyomatnak? | |
| A pigmentnyomás | |
| A karbronyomás | |
| Olajnyomás | |
| Brómolajnyomás | |
| Az átnyomás | |
| A guminyomás | |
| ÜVEGKÉPEK KÉSZÍTÉSE | |
| Diapozitív anyagok | 211 |
| Milyenek a diapozitív anyagok? | |
| Lemezek és filmek | |
| Képméret | |
| Kezelés | |
| Másolás | |
| Nagyítás | |
| Kidolgozás | 213 |
| Előhívás | |
| Rögzítés | |
| Utólagos vegyi kezelés | |
| Színezés | |
| Kézi színezés | |
| Szerelés | |
| Vetítés | 216 |
| A vetítőgép | |
| A vetítő objektív | |
| Hogyan állítjuk be a vetítőgépet? | |
| Hogyan állapítjuk meg a vetítési távolságot | |
| Negatív másodpéldányok készítése | 217 |
| Miért készítünk másodpéldányokat? | |
| Az üvegkép közvetítő szerepe | |
| Másodpéldány készítése másolással és nagyítással | |
| A közvetlen negativ másolóanyag | |
| A fokozatos nagyítás | |
| TÉRFÉNYKÉPEK KÉSZÍTÉSE | |
| Térbeli látás | 222 |
| Miért látjuk a tárgyakat térben? | |
| Hogyan készíthetünk térhatású képet? | |
| Felvétel | 223 |
| Milyen módon készítünk térbeli felvételt? | |
| Felvétel két és egy objektívvel | |
| Beállítás | |
| Másolás | 224 |
| Mire kell ügyelni térfényképek másolásánál? | |
| A térbeli kép szerelése | |
| A térfénykép jelentősége | |
| MOZGÓFÉNYKÉPEK KÉSZÍTÉSE | |
| A mozgófénykép | 226 |
| A mozgókép alapelve | |
| A vetítés sebessége | |
| Lassított és gyorsított felvételek | |
| Felvétel | 227 |
| A felvevőanyag | |
| A szabványfilm és a keskenyfilmek | |
| A felvevgép | |
| Beállítás | |
| Milyen beállítási módokat ismerünk? | |
| Megvilágítás | |
| A megvilágítási idő szabályozása | |
| A jelenetek | |
| Különleges felvételek | |
| Kidolgozás | 233 |
| A megvilágított film kidolgozási módjai | |
| A film összeállítása | |
| A feliratok szerepe | |
| Hogyan készítik a feliratokat? | |
| Vetítés | 234 |
| A filmvetítőgép | |
| A vetítőlámpa | |
| Mire kell ügyelni vetítés közben? | |
| A SZÍNES FÉNYKÉPEZÉS | |
| A színkeverés módszerei | 237 |
| Mit nevezünk színes fényképezésnek? | |
| Az összeadó színkeverés | |
| A kivonó színkeverés | |
| Átlátszó anyag színe | |
| Színes felvétel | 239 |
| A kép szerkesztése | |
| A világítás hatása | |
| Színes visszafények | |
| A megvilágítási idő megállapítása | |
| Hogyan javíthatjuk a megvilágítás hibáit? | |
| Színes üvegképek készítése | 241 |
| Min alapszik a festékes eljárás? | |
| Agfakolor és kodakróm film | |
| Hogyan készíthetünk fekete-fehér papírkéet a színes üvegképről? | |
| A színrácseljárás | |
| Színes papírképek készítése | 246 |
| A háromszíneljárás | |
| Háromszínű karbronyomás | |
| A duxokróm eljárás | |
| A FÉNYKÉPÉSZETI ÜZEM | |
| A villamos áram | 249 |
| Melyek a legfontosabb árammennyiségek? | |
| Hogyan számítjuk ki az áramerősséget? | |
| A teljesítmény és fogyasztás | |
| A biztosíték szerepe | |
| Mire kell ügyelni villamos készülékek bekapcsolásánál? | |
| A hálózat terhelése | |
| A világítóeszközök | |
| Az izzólámpák fajtái | |
| A lámpaszerelvények | |
| A fényáram | |
| A megvilágítás erőssége | |
| Milyenek a fényképészeti izzólámpák? | |
| Hogyan kezeljük az izzólámpákat? | |
| Az ívlámpa | |
| A higanygőzlámpa | |
| A melegítő eszközök | |
| A szellőztetőkészülék | |
| A műhely | 258 |
| Milyen a fényképészeti műhely? | |
| Beosztása | |
| A fogadószoba, iroda és raktár | |
| A műterem és világítási berendezése | |
| A berakóhelyiség | |
| A sötétkamra, vízvezetéke és világítása | |
| A nappali munkaterem | |
| Üzleti levelezés | 262 |
| Mire kell ügyelnünk leveleink megírásánál? | |
| Milyen a levél szerkezete? | |
| A levélfej és a szöveg | |
| A levél külső alakja | |
| Géppel írott levelek | |
| Másolat | |
| Körlevél | |
| Könyvelés | 266 |
| A pénztárkönyv különleges beosztása | |
| A megrendelési könyv fajtái, célszerű beosztása | |
| Betűrendes mutató | |
| Árszámítás | 269 |
| Miért fontos az árszámítás gondos elvégzése? | |
| Az eladási ár | |
| Az anyagszámítás | |
| Mit számíthatunk hozzá a számlázott vételárhoz? | |
| A munkabér kiszámítása | |
| A termelési ár | |
| Az üzemi költség meghatározása | |
| Azüzemi költség százalékis kulcsának kiszámítása | |
| Az önköltségi ár | |
| A haszon | |
| Árszámítási példa | |
| Üzemvezetés | 279 |
| Gazdaságos üzemvezetés | |
| Hogyan takarékoskodhatunk a nyersanyagon? | |
| A munkabérköltség csökkentése | |
| Tisztaság | |
| Védekezés a vegyszerek és a villamos áram káros hatásai ellen | |
| Az üzemi költségek csökkentése | |
| Hirdetések | |
| JOGI ISMERETEK | |
| A fényképészipar | |
| Milyen rendelet köti képesítéshez a fényképészipart? | 285 |
| Amatőrmunkák kidolgozása | 285 |
| Milyen rendeletek szabályozzák az amatőrmunkák kidolgozását? | |
| Kinek a munkakörébe tartozik a kidolgozás? | |
| Ki foglalkozhat amatőrmunkák kidolgozásával? | |
| Melyek a rendelet főbb intézkedései? | |
| Megrendelések gyüjtése | 288 |
| Milyen törvény szabályozza a megrendelések gyüjtését? | |
| Milyen rendelet egészíti ki? | |
| A fénykép szerzői joga | 289 |
| Milyen törvény szabályozza a szerzői jogot? | |
| Mit jelent a fénykép szerzői joga? | |
| A védelmi idő | |
| A szerzői jogbitorlás | |
| Kivételek a jogbitorlás alól | |
| A jogbitorlás megtorlása | |
| A szerzői jog korlátozása | |
| Védekezés a szerzői jog kérdéséből eredő viták ellen | |
| Keskenyfilmek bemutatása | 292 |
| Milyen rendeletek szabályozzák a keskenyfilmek nyilvános bemutatását? | |