| Kiadó: | Felsőoktatási Jegyzetellátó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Tűzött kötés |
| Oldalszám: | 73 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 23 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| A kezdeti némafilm időszakának jellemzése | |
| A film, mint fényképezett színház | |
| A film önálló formanyelvének kialakulása | |
| A forgatókönyvíró szerepe és feladata a filmalkotásban | |
| A rendező szerepe és feladata a filmalkotásban | |
| Az operatör szerepe és feladata a filmalkotásban | |
| A filmösszeállító (vágó) szerepe és feladata a filmalkotásban | |
| A színész szerepe és feladata a filmalkotásban | |
| A hangosfilm megjelenésével kapcsolatos gyártási problémák | |
| A szinkronfilmek jelentősége | |
| A hangosfilm művészetének új törvényei | |
| A szinek szerepe a filmben | |
| A szélesvásznas filmek kialakulása és értéke a filmművész szempontjából | |
| Mit foglal magába a kultúra fogalma és mit nevezünk a kultúra társadalmi szerepének | |
| Mit foglal magába az alap és felépítmény fogalma? | |
| Hogyan ismertet meg a tudomány és művészet a valósággal ? | |
| Mi jellemzi a realista ábrázolást? | |
| Mit nevezünk haladó hagyománynak? | |
| Mit jelent a művészet osztálytartalma? | |
| Mit értünk tipusalkotáson a művészetben | |
| Melyek a szocialista realizmus lényeges vonásai? | |
| Mit jelent a tartalom és forma egysége a művészetben? | |
| A magyar filmgyártás a felszabadulás előtt | |
| Az új magyar filmművészet jellemzése | |
| A szovjet filmgyártás kialakulása | |
| A szovjet filmművészet legfontosabb eredményei 1926-ig | |
| A szovjet filmművészet legfontosabb eredményei 1926-tól 1940-ig | |
| A szovjet filmművészet legfontosabb eredményei 1940-től 1945-ig | |
| A szovjet filmművészet legfontosabb eredményei 1945-től napjainkig. |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.