1.114.165

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Forgotten Realms világleírás

Dungeons & Dragons

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Delta Vision Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 342 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 21 cm
ISBN: 963-9474-45-2
Megjegyzés: Színes és fekete-fehér illusztrációkkal, térképmelléklettel.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Üdvözlünk Faerűnön, a nemes mágia, az ősi romok és az elrejtett csodák földjén. A kontinens az Ezüst-mocsarak tiltott erdőségeitől a Benső-tenger partjain fekvő, zsúfolt városokig csillogó királyságokat, szörnyek járta pusztákat, végtelen barlangrendszereket és gonosz erődítmények sokaságát tárja eléd. A Forgotten Realms világleírás átfogó képet ad egy egész fantáziavilágról.
Ebben a könyvben mindent megtalálsz, ami egy Dungeons & Dragons kalandhoz a Forgotten Realms környezetben szükséges:
- Faerűn színes poszter-térképe.
- Tucatnyi új faj, képesség és kiemelt karakterosztály.
- A faerűni panteonok, benne száznál is több istenséggel és hatalmi sémával.
- Részletes területi leírások, új szörnyek, rejtélyes helyek és két rövid kaland, amelyekkel elkezdheted küldetésedet.

A Forgotten Realms kampánykészletet felfejlesztettük és újradátumoztuk, igazodván a D&D játék legújabb kiadásához. Ezen könyv teljes körű értelmezéséhez szükséged lehet a D&D Játékosok könyvére, a... Tovább

Fülszöveg

Üdvözlünk Faerűnön, a nemes mágia, az ősi romok és az elrejtett csodák földjén. A kontinens az Ezüst-mocsarak tiltott erdőségeitől a Benső-tenger partjain fekvő, zsúfolt városokig csillogó királyságokat, szörnyek járta pusztákat, végtelen barlangrendszereket és gonosz erődítmények sokaságát tárja eléd. A Forgotten Realms világleírás átfogó képet ad egy egész fantáziavilágról.
Ebben a könyvben mindent megtalálsz, ami egy Dungeons & Dragons kalandhoz a Forgotten Realms környezetben szükséges:
- Faerűn színes poszter-térképe.
- Tucatnyi új faj, képesség és kiemelt karakterosztály.
- A faerűni panteonok, benne száznál is több istenséggel és hatalmi sémával.
- Részletes területi leírások, új szörnyek, rejtélyes helyek és két rövid kaland, amelyekkel elkezdheted küldetésedet.

A Forgotten Realms kampánykészletet felfejlesztettük és újradátumoztuk, igazodván a D&D játék legújabb kiadásához. Ezen könyv teljes körű értelmezéséhez szükséged lehet a D&D Játékosok könyvére, a Kalandmesterek könyvére és a Szörnyek könyvére is. Vissza

Tartalom

Bevezető4
Faerűn földje5
- A népek5
- A mágia világa6
- A Forgotten Realms világa6
1. fejezet: Karakterek8
Karakteralkotás a Forgotten Realms világában8
- A karakter faja8
- A karakterkasztok8
- A karakter-területek8
- A terület-alapú jártasságok9
- Új képességek9
- Faerűn fajai9
- A kasztok22
A karakter-területek28
Az új képességek34
A karakterek leírásai40
- A vallás40
- A statisztikai adatok41
A kiemelt karakterosztályok41
- A misztikus hívő41
- A fővarázsló42
- Az isteni bajnok43
- Az isteni térítő44
- Az isteni kutató45
- A klántolvaj46
- A hárfás vándor47
- A hathran48
- A főpap50
- A Lila Sárkány-lovag51
- A vörös varázsló52
- A rúnakészítő53
- Az árnyadeptus54
2. fejezet: Mágia56
A Szövevény56
- A vadmágia56
- A holt mágia57
- A varázstűz58
Titkos tudás59
- Az Árnyszövevény59
- Az elfek nemes mágiája60
- A rúnamágia60
- A körmágia61
A kapuk61
- Szokatlan kapuk62
- A kapuk megalkotása63
Faerűn varázslatai64
- A papi szférák64
- A varázslatok leírásai69
3. fejezet: Élet Faerűnön80
Az időszámítás és az évszakok80
- Nappal és éjszaka80
- A nap órái80
- Harptos kalendáriuma80
- Az esztendők számlálása82
A vidék ismerete82
- Az éghajlat82
- Flóra és fauna83
Az otthon melege85
- A kormányzati rendek85
- A város és a vidék85
- Az osztályok és helyzetük86
- A család87
- A tanulás88
- A kalandozók88
- Nyelvek89
Érmék és gazdaság90
- A munka bére91
- A mezőgazdaság és az ipar94
- Az utazás94
- A kereskedelem95
- Az érmék világa96
A mágia és a társadalom97
- A Művészet97
- A vallás szerepe98
- A varázstárgyak birtoklása99
A faerűni iparosság99
- Az erődítmények99
- A fearűni hajók100
- A felszerelés100
4. fejezet: Földrajz104
Faerűn felfedezése104
- Középföld104
- A kalandmesternek104
Anauroch105
Chult-félsziget109
- Chult109
- Tashalar111
Fagyföld113
- Damara113
- Narfell115
- Vaasa116
Cormyr117
Völgyvidék123
- Völgyvidék jellegzetességei123
- A Völgyszerződés124
- A Völgytanács124
- Tengernyi baj124
- Ívesvölgy124
- Csatavölgy127
- Cormanthor130
- Tőrvölgy134
- Mélyvölgy135
- Tollvölgy137
- Gerebenvölgy138
- Magasvölgy139
- Ködvölgy140
- Sebvölgy143
- Árnyavölgy145
- Rojtvölgy148
Sárkánypart149
Hordaföld152
Szigetkirályságok154
- Öröksziget154
- Monshae-szigetek155
- Nelanther-szigetek157
Gőztó158
Az intrikák földje161
- Amn161
- Calimshan163
- Tethyr165
Holdtenger167
Az Észak173
- Nemeserdő173
- A Vadhatár176
- Az Ezüstmocsarak179
- Az Északi-Kardpart184
- Vízmély186
Öreg Birodalom191
- Chessenta191
- Mulhorand192
- Unther195
A Csillogó Dél200
- Nagyhasadék200
- Halruaa203
- Luiren204
- A Shaar208
Az Elérhetetlen Kelet208
- Aglarond208
- Nagy-völgy211
- Impiltur212
- Rashemen213
- Thay215
- Thesk219
Mélyvilág221
A Puszta224
Vilhonöböl226
- Chondath228
- Sespech229
- Turmish231
Nyugat-Középföld233
Faerűnön túl241
- Kara-Tur241
- Maztica242
- Zakhara242
Az Éj-tenger242
- Seláne243
- A Hajnal Hírnökei243
- Az Öt Utazó243
5. fejezet: Istenségek244
A hit244
- A patrónus-istenségek244
- A bűn és a jóvátétel244
- A patrónus-istenség megváltoztatása245
Azuth253
Bane254
chauntea254
Cyric255
Eilistraee255
Gond256
Helm256
Ilmater257
Kelemvor258
Kossath258
Lathander258
Lolth259
Malar260
Mask260
Mielikki261
Mystra261
Oghma262
Selűne263
Shar264
Shaundakul264
Silvanus265
Sune266
Talos266
Tempus267
Torm267
Tymora268
Tyr268
Umberlee269
Uthgar269
Waukeen270
Toril kozmológiája271
- A külső síkok271
- Ao273
A túlvilág273
- A külső síkok lényei274
6. fejezet: Történelem276
A világ teremtése276
Az első felvirágzás277
- A jövevények277
- A koronaháborúk277
Netheril277
- A Nether-tekercsek277
- A phaerimm csapás278
Bukott Birodalom278
Öreg Birodalom279
- Az Ork kapuháborúk279
- A hosszú leépülés279
Calimshan279
Chondath emelkedése280
Az egység és a szétválás korai280
A Bajok Ideje280
Atuigan horda281
Az utóbbi esztendők281
Időrendi áttekintés282
7. fejezet: Szervezetek290
A Sárkány Kultusza290
A Smaragd Enklávé291
A Tűzkések291
A Hárfások292
A Lordok Szövetsége293
A Malaugrymok295
A Fekete Vér Népe295
A vörös varázslók296
A Hét Nővér298
Az árnyak299
A Xanathar Céhe299
A Zhentarim300
8. fejezet:302
A karakterek302
- Újabb JK fajok302
- A szörnyszintek303
- Karakterkészítés az 1. szint felett304
- A patrónus istenségek304
- Opcionális szabályok304
A játékmenet305
- Az időszámítás305
- A terep és a mozgás306
- Egyéb forrásanyagok306
- Faerűn ismert katakombái307
A kalandok312
A világ megalkotása313
A jutalmazás314
- A jutalom-tapasztalat314
- Faerűn ékkövei315
- A terekcsekről röviden316
Kaland: A törekvés színe318
Kaland: Zöld csontok323
9. fejezet: Szörnyek330
Állatok330
Árny331
Beholder, holt zsarnok333
Rothé334
Sárkány-lich335
Vízköpő, kir-lanan337
Index338
Játéktesztelők
Térképek:
Karakter-területek29
Harptos kalendáriuma81
Nyersanyagok és kereskedelem91
Politikai határok106
Völgyvidék125
Ashabengázló141
Öröksziget154
Nimbral157
Az Észak184
Thay tarkjai216
Toril241
Kozmológia272
Szövegdobozok:
Elminster7
Az alap D&D karakterek átkonvertálása Forgotten Realms karakterekké9
Faerűn népe10
A faerűni nevek12
A visszavonulás és ami utána jön14
Az orkok és a rokonaik16
Az erősebb fajok21
A faerűni hangszerek22
A druidakörök24
Néhány szerzetesi rend25
Különleges lovagi rendek26
A varázslórúnák27
A varázslórúnák és Mystra átka28
Mystra és a Szövevény58
A varázstűz története59
Vízmély éghajlata83
Rangok és megszólítások86
A hatalom elvei89
A mesterek és tanítványaik97
Chult fegyverei109
Egy őserdei legenda:
Az Uluu Thalongh111
Fehér Féreg gleccsere113
A LIla Sárkány122
Az elveszett völgyek123
Útmutató a völgyekhez126
A Pajzstalálkozók között127
Aencar, a Köpönyeges király129
A Sárkánypart sárkányai149
Faerűn tengerei153
A szellemhajók165
A zhent fogalmak170
Az uthgardt-barbárok177
Az új telepesek180
Tchazzar191
Sembia sötét oldala198
Hogyan született a Nagyhasadék?201
Utazás Mélyvilágban220
Araundor Végzete223
,,Ékesnyelvű" Gaulauntry231
Eldenser, a Pengékben Rejtező Féreg235
Mystra kiválasztottja261
Hogyan jött el a Művészet Maulaugadornhoz262
Alorgoth, Végzet Hozója265
Az esztendők során276
Az elveszett birodalmak283
A tű jelentése292
Karakterek a 20. szint felett303
Estcsillag Kísértetjárta termei309
Táblázatok:
1-1: Istengségek9
1-2: JKSZ tapasztalati követelmények22
1-3: Istenségek területenként23
1-4: Karakter-területek30
1-5: Képességek35
1-6: Fejlesztett famulusok36
1-7: A misztikus hívú42
1-8: A fővarázsló43
1-9: Az isteni bajnok44
1-10: Az isteni térítő45
1-11: Az isteni kutató46
1-12: A klántolvaj47
1-13: A hárfás vándor48
1-14: A hathran49
1-15: A főpap50
1-16: A LIla Sárkány-lovag51
1-17: A vörös varázsló52
1-18: A rúnakészítő54
1-19: Az árnyadeptus55
2-1: Vadmágikus hatások57
2-2: Kapuhibák63
3-1: Harptos kalendáriuma83
3-2: Élő nyelvek90
3-3: Evilági tárgyak101
3-4: Különleges tárgyak101
3-5: Fegyverek102
5-1: A faerűni panteon246
5-2: A mulhorandi panteon249
5-3: A drow panteon249
5-4: A törpe panteon250
5-5: Az elf panteon251
5-6: A gnóm panteon251
5-7: A félszerzet panteon252
5-8: Az ork panteon252
8-1: Általános szörnykalandozók302
8-2: A terep és a szárazföldi mozgás Faerűnön306
8-3: Ékkövek315
8-4: Misztikus varázstekercsek316
8-5: Isteni varázstekercsek316
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem