| Kiadó: | "Forrás Club Tudományos Informatikai és Média Fórum" Közhasznú Egyesület |
|---|---|
| Kiadás helye: | Szeged |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 417 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-06229-6-3 |
| Előszó | 11 |
| Bevezetés | 13 |
| Információ-források | 15 |
| A könyv szerkezete | 16 |
| Elméleti háttér | 21 |
| Szervezeti működései hierarchia felépítése | 31 |
| A gyermekvédők személyiségbeli jellemzői | 32 |
| A kétszintű következetesség | 33 |
| Önismeret | 37 |
| Önfejlesztési igény | 40 |
| Pozitív gondolkodás/kommunikáció-konfliktuskezelés | 43 |
| Értő szeretet | 47 |
| Hitelesség | 50 |
| Határozottság | 53 |
| Az otthon napi élete | 55 |
| Pedagógiai területek | 56 |
| Pozitív szemlélet | 57 |
| Gyermek fogadási rítusa | 60 |
| "Mentor-rendszer": Autonómia készségének fejlesztése egyszemélyes kapcsolat, kötődés kialakításán keresztül | 64 |
| Házirend | 71 |
| Közösségi élet | 98 |
| Társadalmi integráció támogatása | 136 |
| Napi kapcsolatok | 138 |
| Speciális pedagógiai problémák (Gyógypedagógiai vonatkozások) | 152 |
| Belső - otthon belüli - integráció (akadályoztatottságok, egyéb problémák: pl.: autizmus) | 143 |
| Sajátos problémákhoz kapcsolódó (speciális) ellátási igények | 159 |
| Tipikus egyéb problémák | 193 |
| Utógondozói ellátás, utánkövetés | 240 |
| "Egyéb fontos" területek | 242 |
| Társadalmi kapcsolatok | 242 |
| "Marketing" - adománygyűjtés | 245 |
| Az otthonvezető (és/vagy gyám) szerepe | 247 |
| A vezető gyerek-orientált szerepe | 248 |
| A vezető munkatárs orientált szerepe | 250 |
| Vezetői szerep felelőssége | 250 |
| Vezetői szemlélet | 254 |
| Vezetői jelenlét | 260 |
| Vezetői készségek, kompetenciák | 261 |
| Felnőttek mentálhigiénés védelme | 266 |
| Kiégés ("Burn out") | 268 |
| Képzések, tréningek, szupervíziók | 271 |
| Pszichológiai szolgáltatás | 273 |
| Közösségi élet felnőtteknek | 274 |
| Otthon indítása | 275 |
| A pszichológus szerepe | 280 |
| Munkaszervezés | 286 |
| Szervezés | 287 |
| Csapatmunka - együttműködés | 287 |
| Feladat-felelős megosztás | 292 |
| Kommunikáció | 295 |
| Kommunikáció a gyermekek felé | 298 |
| A kommunikáció hivatali útja | 300 |
| Egyéb: éber éjszakai ügyelet | 306 |
| Minőségbiztosítás/-fejlesztés | 307 |
| Alapok | 307 |
| Gyermekvédelmi pedagógiai specifikumok | 312 |
| "FK 01" - gyermekvédelmi pedagógiai minőségbiztosítási modell | 314 |
| Minőségbiztosítási rendszerek bevezetésének támogatása | 339 |
| Utószó | 340 |
| Mellékletek | 343 |
| Házirend | 344 |
| Házirend kivonat - javaslat | 370 |
| Tárgyalási emlékeztető | 374 |
| Értékelő lap | 375 |
| Kimenő nyilvántartó | 376 |
| Károkozási jegyzőkönyv | 377 |
| Foglalkozási napló | 378 |
| Tünetfelmérő | 379 |
| Mentori beszámoló | 385 |
| Napló | 386 |
| Szakkör nyilvántartó | 390 |
| Rendezvénynaptár | 391 |
| Gyermekelégedettség kérdőív | 392 |
| Képzési nyilvántartó (felnőttek részére) | 397 |
| Feladat-felelős mátrix | 398 |
| Szolgálat átadás-átvételi napló | 399 |
| Iskolai kapcsolattartás nyilvántartása | 400 |
| Vezetői minőségügyi ellenőrző napló | 401 |
| Irodalom | 403 |
| Minősített tréningek | 409 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.