| Eyzat P.: | |
| Gubiet J. C.: A gyújtás vizsgálata a Diesel-motorokban | 3 |
| Kiss Gy.: Nyomatéknövelés Gamma tipusú jármű jellegű Diesel-befecskendező szivattyúkkal | 23 |
| K. Bosev: A "D" csoportba tartozó Diesel-motorok befecsekendező fúvóka kokszosodás okainak vizsgálata | 29 |
| Jánosdeák Egon: Dugattyús motorok töltéscserefolyamatainak elméleti vizsgálata korszerű számítástechnikai eszközökkel | 45 |
| E. Kellet: Állandó lóerőteljesítménnyel üzemelő Diesel-járműmotor és turbótöltő-kompresszor korlátozásainak vizsgálata | 57 |
| Annus Imre: Csepel typusú motorok turbófeltöltése | 73 |
| Golothan D. W.: Kenési követelmények modern gyorsjáratú Diesel-motoroknál | 87 |
| C. A. Perkins: Feltöltéses Diesel- és benzinüzemű automotorok szemcsapágyaival kapcsolatos problémák | 101 |
| Dipl. Ing. I. Iliev: Gépjármű- és traktor- Diesel-motorok magashőfokú hűtése | 121 |
| G. A. Karim: Szikragyujtású motorban tapasztalt rendszertelen ciklikus nyomásváltozások természete és eredete | 127 |
| Prof. Dr. Ing. H. Müller: Többhengeres Otto-motorok egyenlőtlen keverékeloszlásának indokai és terjedelme | 153 |
| Dipl. Ing. Chr. Kalaidjiev: | |
| Dipl. Ing. Iw. Grigarov: Ütközés nélküli vezérlőbütyök forma gyorsjáratú Diesel-motorokhoz | 165 |
| Dr. Betlej: Szilikonos torziós rezgéscsillapítócsalád méretezése | 173 |
| Dr. Ing. Kohl: Nagyteljesítményű Diesel-motorok dugattyúi | 181 |
| Németh L.: Hazai dugattyúk anyagául alkalmazott ötvözetek hőtágulás és hőigénybevehetőség tulajdonságainak összefüggése | 195 |
| Dipl. Ing. G. Dück: Újabb kutatások a dugattyúgyűrű-tömítés területén | 203 |
| R. Munró: | |
| A. M. Laws: Dugattyú és dugattyúgyűrű kutató-fejlesztő módszerek | 217 |
| Petróczy Gy.: Dugattyúcsapszegek fáradásbírása | 235 |
| Ury Judit: | |
| Annus Imre: Diesel-motor alkatrészek rádióizotópos kopásvizsgálata a terhelés és fordulatszám függvényében, az üzemmód élettartam szerepe | 243 |
| Fodor József: Adhéziós, abrációs és korróziós kopásformák szerepe a motorkopásban | 255 |
| Kováts Béla: Gépjárműmotorok gazdaságos üzemeltetése és élettartama, valamint a külső jelleggörbék közötti összefüggés | 243 |
| Szendrő Miklós: | |
| Szepeczky Béla: Tervezési szempontok mechanikus szinkron sebességváltók kialakításánál | 279 |
| Jerzy Grabowski: Hidraulikus tengelykapcsoló forgatónyomaték együtthajtójának elemzése | 285 |
| Dr. Cezary Szczepaniak: Hidraulikus nyomatékváltók tervezési szempontjai | 295 |
| F. N. Scheubel: Hidrostatikus és hidrokinetikus hajtóművek gépjárművek számára | 303 |
| Szücs László: Korszerű szervókormányművek műszaki elemzése a konstruktőr szemével | 311 |
| Dr. Rudnay Guidó: | |
| Dr. Matolcsy Mátyás: Kocsiszekrény-főtartók összehasonlító vizsgálata | 321 |
| Dr. Michelberger Pál: | |
| Fekete Attila: Hossztengelyükre szimmetrikus, sík létraalvázak általános vizsgálata tetszőleges térbeli terhelésre | 333 |
| Dr. Matolcsy Mátyás: Járművázak élettartam-problémái | 355 |
| Bódai Ferenc: Új konstrukciók kialakításának lehetőségei a járműiparban, a fémragasztók alkalmazásával | 369 |
| Scheuring L.: | |
| Németh L.: Hátsó kerékagyak acél és anyagváltozat lehetőségeinek tanulmányozása fárasztó vizsgálatokkal | 379 |
| Zsáry Árpád: A javítási eljárások hatása a tengelycsonkok élettartamára | 387 |
| Dipl. Ing. F. Perneau: A kerékgumi mint a jármű szerkezeti része | 401 |
| Ing. F. Frank: A gumi ferdefutásának elmélete és számítása | 415 |
| Gergely Tibor: Korszerű gépjármű üzemi fékek tervezése | 437 |
| Timár Péter. A felfüggesztés szerkezeti paramétereinek és az útprofil statisztikus jellemzőinek hatása az autóbusz rugózási tulajdonságaira | 457 |
| Szabó S.: Jármű lengéscsillapítók korszerü vizsgálati és értékelési módszerei | 469 |
| Dr. techn. Martényi Sándor: Rendszertelen terhelésváltozás és hatása a fárasztóvizsgálat eredményeire | 481 |
| F. L. Picard: | |
| E. M. Haug: Modern gépkocsik és autóbuszok alapkoncepciója | 493 |
| Dr. Ing. H. J. Hoffmann: Önműködő szintszabályozási hidropneumatikus rugós-tag | 515 |
| Dr. Ing. Lanzendorfer: Gépjárművek útstabilitásának kritériuma | 523 |
| Dr. Ing. G. Bobbert: A lengések hatása a járműben ülő emberre | 529 |
| Dr. H. R. Engels: A járművek kényelmének fokozása időszerű lengés- és rezgéstani vizsgálati módszerek alkalmazása révén | 537 |
| Dr. tech. Rózsa Sándor: Közúti tehergépjárművek lengései különös tekintettel az utas-igénybevételekre | 559 |
| Doc. Ing. Andrlik C. Sc.: Tehergépkocsik vezetőfülkéjének felfüggesztése | 575 |
| Szüle D.: Az üzemállapotok előfordulásának gyakorisága és a jármű üzemi jellemzői közti összefüggés elméleti vizsgálata | 587 |
| Horváth K.: A korszerű gépjármű statikája és gyártása | 597 |
| H. A. B. Wiseman: | |
| G. Z. Libertiny: | |
| A. A. Sakhnovsky: Országúti védőfalrendszerek és gépkocsik ütésállósága | 607 |
| Dr. Ing. Lanzendorfer: A gépjárművek útstabilitásának kritériuma | 623 |
| Dr. Pósfalvi Ö.: Jármű gumiabroncsok statikai és szilárdsági számítása | 643 |
| Sidó F.: A légfékrendszer működési késedelmének kisérleti analízise | 655 |
| Prof. Dr. Ing. M. Mitschke: A nemlineáris jellegű rugó- és lengéscsillapitó a járműben | 669 |
| Dr. Ing. F. Meissner: Jármű Diesel-motorok égésfolyamatának továbbfejlesztése | 691 |
| Dr. techn. J. Indra: A Diesel-motor befecskendező szivattyújában lévő tehermentesítő szelep működésének kisérleti vizsgálata | 703 |
| Prof. D. Ing. E. W. Huber: A Diesel-motorok befecskendezésének mai problémái | 715 |
| Dr. Ing. W. Gsching: Hidrodynamikus gépjárműfékek | 727 |
| Cséry László: Korszerű gyártási rendszerek a gépjármű- és motoriparban | 737 |
| E. J. Murray: A dugattyúgyűrűk fejlődése | 747 |
| Dr. Techn. Gsching: Automatikus működésű hidraulikus hajtóművek teljesítmény-megosztással, járművek hajtásához | 767 |
| Robinson: Gépjárműmotorok dugattyúinak fejlesztési kérdései | 779 |
| Kovácsházy Ernő: Nagy fajlagos teljesítményű jármű-diesel-motor fejlesztési kérdései | 801 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.