1.113.965

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Global Banking, Global Values

The in-house reception of the corporate values of ABN AMRO

Szerző
Delft
Kiadó: Eburon Publishers
Kiadás helye: Delft
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 300 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 24 cm x 16 cm
ISBN: 90-5166-890-2
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


97, AE(N AMRO defined and global-lemçnted its four corporate values: jty, rçspect, teamwork and profes-n. ^Fter the implementation pro-•'qxiestion remained whether the yees of ABN AMRO around the roxld had received the corporate values differently because of their various cul-'tnray characteristics. Tips Question formed the central theme r Tön van Nimwegen's study, in which e examines the perception and reception of the bank's values of about two thousand employees in twenty countries. Besides examining the four corporate values, the author has also been able to score the countries on the cultural dimensions from the Hofstede model. By doing so the author concludes that a strong corporate culture and processes of acculturation result in a similar perception of ABN AMRO's corporate values in different countries. The author furthermore argues that organizations should stimulate local responsibility for global corporate values and suggests value programs for specific countries and... Tovább

Fülszöveg


97, AE(N AMRO defined and global-lemçnted its four corporate values: jty, rçspect, teamwork and profes-n. ^Fter the implementation pro-•'qxiestion remained whether the yees of ABN AMRO around the roxld had received the corporate values differently because of their various cul-'tnray characteristics. Tips Question formed the central theme r Tön van Nimwegen's study, in which e examines the perception and reception of the bank's values of about two thousand employees in twenty countries. Besides examining the four corporate values, the author has also been able to score the countries on the cultural dimensions from the Hofstede model. By doing so the author concludes that a strong corporate culture and processes of acculturation result in a similar perception of ABN AMRO's corporate values in different countries. The author furthermore argues that organizations should stimulate local responsibility for global corporate values and suggests value programs for specific countries and specific employee groups.
Ton van Nimwegen studied business administration at Nyenrode University in Breukelen and business economics at Erasmus University in Rotterdam. Since 1995 he has worked for ABN AMRO in South Africa, Brazil and Greater China. Since 2000 he works for the bank in Global Financial Markets in Hong Kong. Vissza

Tartalom


Vissza

Ton van Nimwegen

Ton van Nimwegen műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Ton van Nimwegen könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Global Banking, Global Values Global Banking, Global Values Global Banking, Global Values Global Banking, Global Values

A borító enyhén kopott, a lapélek foltosak.

Állapot:
2.940 Ft
1.470 ,-Ft 50
7 pont kapható
Kosárba