A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
A társadalom megváltozott igényéből következik, hogy az iskola funkciójának is meg kell változnia. Nem elégséges már az egyén számára az általános és középiskolában megszerzett ismeretanyag. Az...
Tovább
Előszó
A társadalom megváltozott igényéből következik, hogy az iskola funkciójának is meg kell változnia. Nem elégséges már az egyén számára az általános és középiskolában megszerzett ismeretanyag. Az iskola nem adhat, de nem is ad lezárt ismeretet, állandó műveltségtartalmat, azért az általános iskola nevelési és oktatási terve célul tűzi a permanens művelődésre nevelést. Mit értünk tehát permanens nevelésen? Elfogadhatjuk Bernáth József megfogalmazását: "A permanens nevelés az egyén egész életén keresztül tartó, különböző formákban megvalósuló önnevelés abból a célból, hogy az élete folyamán bekövetkező változásokhoz alkotó-teremtó módon alkalmazkodni tudjon.
Az általános iskolai nevelés és oktatás terve megfogalmazza a társadalom szükségletéből fakadó elvárásokat; az általános iskolát végzett tanulókkal szemben a következő követelményt támasztja: "Sajátítsa el az önálló tanulás és ismeretszerzés módszereit... Váljék igényévé tudásának rendszeres és folyamatos gyarapítása, az olvasás."
Vissza
Tartalom
1. Bevezetés 7
2. A könyv- és könyvtár szerepe a tantervben és a magyar irodalom tankönyvekben 9
a.) A könyv- és könyvtárhasználati ismeretek megjelenése az 5. osztályos magyar irodalom tantervi követelményeiben 9
b.) A könyv- és könyvtárhasználati ismeretek az 5. osztályos magyar irodalomtankönyvben 11
c.) A könyv- és könyvtárhasználati ismeretek a 6. osztályos magyar irodalom tantervi követelményeiben 13
d.) A könyv- és könyvtárhasználati ismeretek a 6. osztályos magyar irodalomtankönyvben 14
3. A szentgotthárdi Arany János Általános Iskola könyvtárának könyvtárhasználati lehetőségei 15
a.) Az iskola könyvtárhasználói 17
b.) Adalékok a különböző korosztályok olvasási szokásaihoz az Arany János Általános Iskolában 18
c.) Csoportos foglalkozások, könyvtári órák 19
4. Az óravázlatok és azok értékelése 20
a.) Óravázlatok az 5. osztályos könyvtárhasználati ismeretekhez 20
b.) Óravázlat a 6. osztályos könyvtárhasználati ismeretekhez 34
5. A könyvtárhasználati ismeretek megerősítése tanórán kívüli foglalkozáson 39
6. Összegzés 46
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.