kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Bevezetés | 4 |
| Az informatika a múltban és napjainkban | 6 |
| Az új ismeretanyag, új műveltségkör megjelenése a tantervekben | 7 |
| Játsszunk együtt informatikát | 9 |
| Beszélő képek | 10 |
| Irányjátékok, robot játékok | 13 |
| Informatikai játékeszközök | 17 |
| Robot és padlóteknőc | 17 |
| LEGO-konstrukciók | 19 |
| Zene és mozgókép | 20 |
| Egyéb információtechnikai eszközök | 22 |
| Nyitott programok a kreatív gondolkodás fejlesztéséhez | 23 |
| A LOGO-pedagógia | 23 |
| Rajzoljunk a teknőccel | 24 |
| LEGO-logo, téglalogo, gyufalogo | 26 |
| Anyanyelv- és idegennyelvtanulás számítógéppel | 28 |
| Az írott nyelv felfedezése kisgyermekkorban | 28 |
| Montessori munkássága | 28 |
| A beszélő írógép | 29 |
| A televízió szerepe | 31 |
| Ajánlások csoportszoba/osztályterem berendezéséhez | 31 |
| Közvetett megközelítés: a betűvilág megjelenése | 31 |
| Mindennapi tevékenységek | 32 |
| Közvetlen megközelítés | 32 |
| Számítógép az anyanyelv elsajátításában | 34 |
| Szoftver gyermekeknek a "betűvetés mesterségéhez" | 35 |
| A tanulás eredményessége | 37 |
| Számítógép az idegen nyelvek tanulásában | 39 |
| Amire oda kell figyelnünk | 41 |
| Számítógép az iskola mindennapi munkájában | 42 |
| Ajánlott irodalom | 46 |
| Fontosabb címek | 49 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.