A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig
Ginop popup ablak bezárása

Harvard Business Manager - Harvard Business Review 2007. február

Korszerű menedzsment - Elmélet és megvalósítás - 9 évfolyam 2. szám

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Manager Magazin Budapest Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 65 oldal
Sorozatcím: Harvard Business Manager
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 27 cm x 21 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes illusztrációkkal. További kapcsolódó személyek a folyóiratban.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet:
A vállalatok társadalmi szerepvállalása
Napjaink üzleti világában és szaksajtójában egyre több szó esik a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról. Újabb mulandó divathóbort, vagy... Tovább

Előszó

Részlet:
A vállalatok társadalmi szerepvállalása
Napjaink üzleti világában és szaksajtójában egyre több szó esik a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról. Újabb mulandó divathóbort, vagy komoly stratégiai kérdés? Az e számunk fókuszába állított cikkek amellett érvelnek, hogy az utóbbiról van szó. Mit is jelent ez a fajta felelősségvállalás? Egy biztos: nem pusztán a felelőtlenkedés hiányát, de még csak nem is az okozott károkért vállalt jogi felelősséget. Vissza

Anisya Thomas

Anisya Thomas műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Anisya Thomas könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Harvard Business Manager - Harvard Business Review 2007. február Harvard Business Manager - Harvard Business Review 2007. február Harvard Business Manager - Harvard Business Review 2007. február
Állapot:
940 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba