kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Környezetgazdálkodási Intézet |
|---|---|
| Kiadás helye: | |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 72 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 14 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Néhány fekete-fehér ábrával illusztrálva. |
| A környezeti nevelés tartalmi és szemléleti megújítása | 5 |
| A közoktatás tartalmi fejlesztése | 6 |
| Az innováció fogalma, funkciói, jellemzői | 6 |
| A közoktatási innováció sikerességének feltételei | 8 |
| Innovatív beállítódás és képesség | 8 |
| Világos elképzelés az innovációról | 9 |
| Az erőforrások hasznosítása | 11 |
| Az intézmény innovációs terve | 13 |
| Diagnózis készítése | 13 |
| Gyenge pontok, hiányok összegzése | 14 |
| A fejlesztési feladat meghatározása | 15 |
| A fogadási készség és képesség | 16 |
| A kivitelezés stratégiája | 17 |
| A fejlesztés gyakorlata | 18 |
| A közoktatás-irányítás fejlesztése | 18 |
| Menedzsment és vezetés? | 19 |
| Közoktatási menedzseri funkciók, szerepek | 19 |
| A pedagógiai intézményvezetés alapjai | 21 |
| A tervezés | 22 |
| A szervezés | 24 |
| A vezetés és irányítás | 25 |
| Az ellenőrzés és értékelés | 28 |
| Döntési folyamat | 32 |
| Szakértő a közoktatás intézményeiben | 33 |
| A szakértői tevékenység jellemzői | 36 |
| A szakértői tevékenység törvényi bázisa | 37 |
| A közoktatási intézmény ellenőrzésének törvényi szabályai | 39 |
| Ellenőrzési jogosultság | 39 |
| Az intézményfenntartó ellenőrzési kötelessége | 40 |
| A szakmai ellenőrzés folyamata | 42 |
| A szakértő ellenőrző munkája | 42 |
| A szakértő saját követelményei | 42 |
| A megrendelő követelményei | 43 |
| Szakértői etika | 44 |
| A pedagógiai-szakmai ellenőrzés munkafázisai | 45 |
| A szakértő felkérése | 45 |
| Felkészülés a vizsgálatra | 46 |
| Az együttműködés kialakítása | 46 |
| A vizsgálat ütemezése | 47 |
| A vizsgálat elvégzése, tényfeltárás | 47 |
| Véleményegyeztetés | 47 |
| A vizsgálat összegzése | 48 |
| A szakértői vélemény rögzítése | 48 |
| A szakértői jelentés formai és tartalmi követelményei | 49 |
| A környezeti nevelést meghatározó dokumentumok | 50 |
| A Közoktatási törvény környezeti nevelés tervezését meghatározó részei | 50 |
| Tanulói, szülői jogok | 50 |
| A pedagógiai szakaszokról | 51 |
| Iskolaszerkezet | 52 |
| Az intézmény környezet-egészségügyi helyzete | 53 |
| A pedagógiai program | 53 |
| Időkeretek | 55 |
| A környezeti nevelés, mint kereszttanterv | 58 |
| A környezeti nevelés sajátosságaiból fakadó feladataink | 61 |
| A környezeti nevelés színterei, kapcsolatai | 61 |
| Az ökológiai szemlélet tükröződése a környezeti nevelésben | 64 |
| A környezet-harmonikus életvitelre nevelés feladatai | 64 |
| A környezeti nevelési projekt | 65 |
| A helyi tanterv készítésének metodikai elvei | 67 |
| A pedagógiai program és tantervkészítés alapkövetelményei | 68 |
| Az átmeneti tantervi időszak | 70 |
| Környezeti nevelés "céhbéli tisztességgel" | 71 |
| Felhasznált és ajánlott irodalom | 72 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.