| Kiadó: | Z-Press Kiadó Kft. |
|---|---|
| Kiadás helye: | Miskolc |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
| Oldalszám: | 168 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 21 cm x 15 cm |
| ISBN: | 978-963-9493-31-7 |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér illusztrációkkal. |
| Bevezetés | 5 |
| Ugye, ismerős a dolog? | 5 |
| Mi a kineziológia? | 6 |
| Az agy | 9 |
| Az agytörzs | 10 |
| A kisagy | 11 |
| A limbikus rendszer | 12 |
| A cortex | 14 |
| Az agyféltekék | 15 |
| Információáramlás az agyban | 17 |
| A flow-állapot | 22 |
| Az agyról - ahogy még egy gyerek is megérti | 22 |
| A tanulás - természetes folyamat | 27 |
| A büntetés és jutalmazás szerepe | 29 |
| A tanulási blokkok további okai | 33 |
| A tanulás három dimenziója | 35 |
| Miről ismerhetők fel a blokkok? | 35 |
| A stressz hatása a mindennapokra és a tanulási képességekre | 39 |
| Negatív stresszfaktorok | 40 |
| Mi a teendő stresszhelyzetben? | 43 |
| Stresszoldás érzelmi szinten | 43 |
| Stresszoldás testi szinten | 50 |
| Vizuális, auditív, kinesztetikai... Az ön gyermekéhez melyik tanulási stílus illik? | 51 |
| A szemmozgás jelzései | 53 |
| A plafonra van írva | 54 |
| Vizuális, auditív, kinesztetikus (látni, hallani, érezni) | 55 |
| Olfaktorikus és gusztatorikus | 57 |
| Vázolni, vitázni vagy kísérletezni? | 59 |
| Teszt a fekvő nyolcassal | 61 |
| A mozgás öröme | 69 |
| Könnyebb tanulás | 70 |
| Tanuláskönnyítő gyakorlatok | 72 |
| Ajtónyitogató | 72 |
| Fekvő nyolcas | 73 |
| Agyfélteke aktiváló | 75 |
| Oxigéntankoló | 76 |
| Érzékszervtorna | 77 |
| Központosító | 78 |
| Kis művész 1. | 79 |
| Kis művész 2. | 80 |
| Szépíró | 81 |
| Váll- és nyaklazító | 82 |
| Ébresztő | 83 |
| Élénkítő | 84 |
| Egyensúlyozó | 86 |
| Hegyezd a füled! | 87 |
| Energia-kiegyenlítő 1. | 88 |
| Energia-kiegyenlítő 2. | 90 |
| A gondolatok ereje - a szavak hatalma | 3 |
| A gondolat ereje | 94 |
| Legyenek pozitív elvárásaink | 95 |
| Auditív és kinesztetikus képzelőerő | 96 |
| Pozitív programozás | 97 |
| A célmondatok használata | 100 |
| Tanuláskönnyítő gyakorlatok | 101 |
| Ha valami nem sikerül | 101 |
| Táplálkozás | 103 |
| Eldorádóban élünk - és mégis alultápláltak vagyunk?! | 103 |
| Élelmiszer-összeférhetetlenség | 104 |
| A fehér méreg: a cukor | 106 |
| Édes cukor - keserű tapasztalatok | 107 |
| Megtévesztő reklámok | 108 |
| Az optimális táplálkozás | 108 |
| Szénhidrátok | 109 |
| Fehérjék | 110 |
| Zsírok | 110 |
| Vitaminok, ásványi anyagok, nyomelemek | 112 |
| A víz | 114 |
| Minden érzékszervünkkel főzzünk | 117 |
| Az ételnek nem csak íze van | 117 |
| Játék a konyhában | 119 |
| A fű nem nő gyorsabban, ha húzzuk | 121 |
| Mihez van a gyereknek tehetsége? | 123 |
| Játék | 124 |
| Játék a természetben | 126 |
| Játék otthon | 127 |
| Egyszerű memóriajátékok | 129 |
| Tanácsok a hatékony bánásmódhoz | 133 |
| Mit tehet egy szülő önmagáért? | 135 |
| Iktassunk be néha egy kis lazítást | 135 |
| Gyűjtsük a boldog pillanatokat, és merítsünk erőt belőlük | 136 |
| Töltekezzünk fel energiával | 138 |
| Stressz ki - életerő be | 140 |
| Nevessünk | 141 |
| A varázsige | 142 |
| Mudrák szülők és gyerekek számára | 143 |
| Bach-virágok | 147 |
| Irodalomjegyzék | 151 |
| Köszönetnyilvánítás | 153 |
| A lektor utószava | 154 |
| Hasznos címek | 155 |
| Tartalom | 165 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.