1.034.189

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Menedzsment, ha számít a hit (dedikált példány)

Keresztény társadalmi elvek a modern korban

Szerző
Szerkesztő
Fordító

Kiadó: Kairosz Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 308 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-9568-37-6
Megjegyzés: A szerzők, Helen J. Alford O. P., Michael J. Naughton által dedikált példány. Néhány fekete-fehér illusztrációval.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A gazdaság van az emberért (s nem fordítva); az integrál, teljes ember (test, lélek és szellem egysége) nyújt igazi beteljesedést a munkában is; a munkahelynek és a munkának lelkisége, az üzletnek pedig etikája van. E megállapítások az egyház társadalmi tanításából erednek; a szerzők ehhez a formához fordulnak s lefektetik egy olyan "új", "alternatív" gazdaságtan és menedzsment alapjait, amelynek logikája régebbi, mint Adam Smith önzésre alapozó gazdaságtana. Ez a rendszer nemcsak elméletileg helytálló, hanem a gyakorlatban is működőképes. Tanúsítja ezt a világban magukat kereszténynek valló vállalatok életképessége.
A munkahely és a hit összekapcsolását három szinten végzik el a szerzők. Az elsőben görög és keresztény klasszikusokra támaszkodva alapfogalmakat vezetnek be és követendő alapelveket állítanak fel, a másodikban ezek működését mutatják be a vállalatoknál esettanulmányok segítségével, a harmadikban a kapcsolat fenntartását írják le.
Az utóbbi években tanúi lehettünk a... Tovább

Fülszöveg

A gazdaság van az emberért (s nem fordítva); az integrál, teljes ember (test, lélek és szellem egysége) nyújt igazi beteljesedést a munkában is; a munkahelynek és a munkának lelkisége, az üzletnek pedig etikája van. E megállapítások az egyház társadalmi tanításából erednek; a szerzők ehhez a formához fordulnak s lefektetik egy olyan "új", "alternatív" gazdaságtan és menedzsment alapjait, amelynek logikája régebbi, mint Adam Smith önzésre alapozó gazdaságtana. Ez a rendszer nemcsak elméletileg helytálló, hanem a gyakorlatban is működőképes. Tanúsítja ezt a világban magukat kereszténynek valló vállalatok életképessége.
A munkahely és a hit összekapcsolását három szinten végzik el a szerzők. Az elsőben görög és keresztény klasszikusokra támaszkodva alapfogalmakat vezetnek be és követendő alapelveket állítanak fel, a másodikban ezek működését mutatják be a vállalatoknál esettanulmányok segítségével, a harmadikban a kapcsolat fenntartását írják le.
Az utóbbi években tanúi lehettünk a spiritualitás és az üzlet összekapcsolásának, de ennek a spiritualitásnak az alapja és célja sokszor nem lép túl a "hagyományos", pénzügyi haszonmaximálást célzó kapitalizmus logikáján. A kezünkben tartott kötet viszont megteszi ezt a fontos lépést, s mivel nem nélkülözi a tudományos és a szakmai megalapozottságot, ezért a gazdasági életben valódi paradigmaváltást sejtet. Vissza

Tartalom

A szerzők előszava a magyar kiadáshoz9
A szerkesztők előszava a magyar kiadáshoz11
Köszönetnyilvánítás15
Előszó17
Bevezetés21
A kapcsolat meghatározása25
A teljesség megteremtése27
A kettős élet elkerülése27
Az üzelti tevékenység célja53
Együtt a közjóért53
Az erények80
Emberi fejlődés a vállalati közösségben80
A kapcsolat megteremtése103
Munkatervezés105
Okosság és szubszidiaritás a munkafolyamatban105
Igazságos bérek126
Igazságosság és a munka szubjektív dimenziója126
Vállalati résztulajdon149
Mértékletesség és a tulajdon közösségi használata149
Marketingkommunikáció és termékfejlesztés170
Szolidaritás és bátorság a marketingben170
A kapcsolat fenntartása193
Hit, remény, szeretet195
A munka keresztény lelkiségének hiteles gyakorlata195
A liturgia213
Munkák forrása és csúcspontja213
Utószó225
Jegyzetek229
Név- és tárgymutató303
A könyvben előforduló bibliai hivatkozás-rövidítések betűrendes jegyzéke307
A szerzőkről308
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Menedzsment, ha számít a hit (dedikált példány) Menedzsment, ha számít a hit (dedikált példány) Menedzsment, ha számít a hit (dedikált példány) Menedzsment, ha számít a hit (dedikált példány) Menedzsment, ha számít a hit (dedikált példány) Menedzsment, ha számít a hit (dedikált példány)

A borító enyhén foltos.

Az előlapon a szerzők, Helen J. Alford O. P. és Michael J. Naughton angol nyelvű, névre szóló dedikációja látható.

Állapot:
6.480 ,-Ft
32 pont kapható
Kosárba
konyv