| Kiadó: | Műszaki Könyvkiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 276 oldal |
| Sorozatcím: | Pedagógus Könyvek |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | 963-16-2530-3 |
| Megjegyzés: | Tankönyvi szám: MK-4400201. Néhány fekete-fehér ábrával. |
| Bevezetés | 5 |
| Mi a gondolkodás? | 13 |
| Ismereteink a gondolkodásról | 16 |
| A gondolkodás és az intelligencia | 7 |
| Az intelligencia formái | 25 |
| Kreatív gondolkodás | 41 |
| Téveszmék a kreativitással kapcsolatban | 45 |
| A kreatív légkör | 47 |
| A kreatív gondolkodás folyamata | 50 |
| Kreativitás a gyakorlatban | 56 |
| Kritikai gondolkodás | 77 |
| A kritikai gondolkodás alapelvei | 80 |
| Problémamegoldás | 109 |
| Mit tekintünk problémának? | 112 |
| Sikeres problémamegoldás | 123 |
| Metakogníció - arról, hogyan kell megtanulni tanulni | 131 |
| A tapasztalat - a problémamegoldás kiindulópontja | 133 |
| Gyarapodó eszköztár | 141 |
| Miért vall kudarcot a gyermek? | 141 |
| A közvetítés szerepe | 144 |
| Hogyan segítsünk a gyermeknek? | 148 |
| Eszközök | 154 |
| Gyermekfilozófia | 167 |
| Dialógus | 169 |
| Vitavezetés | 174 |
| A vita kiindulópontjai | 183 |
| A gondolkodás tanítása: nyelv és matematika | 197 |
| Nyelv | 201 |
| Matematika | 219 |
| Tanítsunk gondolkodni - minden tanórán | 233 |
| Tudomány | 233 |
| Tervezés és technológia | 240 |
| Jegyzetek | 266 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.