| Kiadó: | Zrínyi Katonai Kiadó |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Könyvkötői kötés |
| Oldalszám: | 354 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 20 cm x 15 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér fotókkal illusztrálva. |
| Előszó a második kiadáshoz | 5 |
| Kocsik ló nélkül | 9 |
| Tüzérek, kurtizánok és gőzkocsik | 11 |
| A nehéz gőzjárművek kora | 15 |
| Gőzautók | 25 |
| A motor születése | 30 |
| A belsőégésű gép | 30 |
| A lőpor-, terpentin-, gyanta- és hőlégmotor | 30 |
| Az első gázgépek | 33 |
| Lenoir | 37 |
| Az Otto-motor | 42 |
| August Nicolaus Otto | 42 |
| Vissza az atmoszferikus motorhoz | 46 |
| A gázmotor bemutatkozik | 49 |
| A négyütemű motor | 52 |
| A Marcus-legenda | 58 |
| Az automobilizálás ős- és hőskora | 60 |
| Daimler és Maybach | 60 |
| A motorkerékpár | 64 |
| A benzines hintó | 66 |
| A motorkocsit megismerik | 70 |
| A katonák gépkocsira szállnak | 75 |
| Benz | 84 |
| De Dion, a bolond gróf | 95 |
| Autóklubok alakulnak | 103 |
| A Gordon Bennet-versenyek | 110 |
| Bon Allumage - "Jó gyújtást" | 114 |
| A Mercedes kocsi | 122 |
| A nizzai hét | 127 |
| A "szubvenció" | 131 |
| Magyarok | 133 |
| Önkéntes Gépkocsizó Testület | 135 |
| Magyar autógyártás | 136 |
| Csonka János | 142 |
| A technikai fejlődés útja | 150 |
| Autókavalkád | 163 |
| Az olaszok | 163 |
| Pekingtől Párizsig automobilon | 167 |
| Egy másik keleti utazás | 170 |
| Az Alfa Romeo | 172 |
| A Lancia | 173 |
| Az olasz karosszéria | 174 |
| Az angolok | 176 |
| Austin | 179 |
| A Rolls & Royce | 181 |
| Az angol Daimler | 186 |
| Morris, Rover, Humber és mások | 190 |
| A franciák | 193 |
| A Renault | 194 |
| A Citroën | 198 |
| A Simca | 202 |
| Az olaszországi automobilizmus első lépései | 203 |
| Amerika | 206 |
| Az elindulás évei | 208 |
| A tragacskirály | 213 |
| A General Motors | 224 |
| Amerikai autók az első világháborúban | 229 |
| A Jeep | 230 |
| Cadillac | 231 |
| Chevrolet | 232 |
| Dodge | 232 |
| Packard | 234 |
| Pontiac | 234 |
| Egy kellemetlen könyv | 234 |
| Néhány európai autómárka | 238 |
| Horch | 238 |
| DKW | 239 |
| A Tatra | 241 |
| Laurin & Clement, Skoda | 245 |
| Hollandok, nagy gyár, kicsiny ország | 246 |
| A svédek | 246 |
| Ferdinand Porsche és a Wolkswagen story | 248 |
| Opel | 261 |
| A szocialista autóipar | 264 |
| A Szovjetunió autóiparának kibontakozása | 264 |
| Csehszlovákia | 272 |
| NDK | 274 |
| Lengyelország | 277 |
| Bulgária | 279 |
| Románia | 280 |
| Jugoszlávia | 280 |
| A Diesel-motor | 283 |
| A hadsereg gépesítése | 289 |
| Vontatók | 289 |
| Az "elektrotrén" | 300 |
| Terepjáró gépkocsik | 306 |
| Milyen a korszerű terepjáró? | 311 |
| A Rába-Botond | 317 |
| A páncélautók | 320 |
| Roncstelepek | 335 |
| Autók a szélcsatornában | 336 |
| Játék a halállal | 337 |
| Mit hoz a jövő? | 340 |
| A gőzautó | 340 |
| Gázturbina | 341 |
| A Wankel-motor | 342 |
| A Stirling-motor | 343 |
| A villanyautó | 344 |
| Az autók elektronikája | 347 |
| A holdjárművek | 349 |
| Lunohod-1 | 349 |
| Az amerikai holdautó | 349 |
| Irodalom | 353 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.