A kosaram
0
MÉG
4000 Ft
a kedvezményes
házhoz szállításig

PRopaganda a mai médiában

Írások az internet és a média világából

Előszó

Mindenki akar valamit - a meggyőzésre irányuló kommunikáció kiirthatatlan a személyközi kapcsolatokból és a médiából egyaránt. De miért kellene kiirtani? Nem arról van szó, hogy létünk... Tovább

Tartalom

Csermely Ákos - Sükösd Miklós: Előszó6
Antenna Hungária: A Kossuth rádió 100 MHz-es hálózatáról11
A képzelet kollektivizálása
Megyesi Gusztáv: Nem félünk a tévétől16
Krecz Tibor: A gazdaság és a politikai hatalom porpagandájának megjelenése a médiában23
Lányi András: "Lenni annyi, mint közvetítve lenni." Tájékoztatás vagy propaganda - A képzelet kollektivizálása32
Csizmadia Ervin: A magyar kormányok politikai kommunikációja, 1990-200437
Fricz Tamás: A Fidesz kommunikációs és médiastratégiája a 2002-es választási kampányban53
Miklósi Gábor: Mocsárjárás. Medgyessy-kormány kommunikációja63
Politikai PRopaganda
Kotroczó Róbert: Miért nem működött a nyilas propagandagépezet? Nyilas filmhíradók és propaganda72
Hammer Ferenc: Kortesek és klaszterek. Politikai kommunikáció a mai Egyesült Államokban és Magyarországon97
Székely Noémi: Kommunikációs hadjárat. Az Egyesült Államok nemzetközi közvélemény-formáló stratégiája 2001. szeptember 11. után106
Heltai Péter: Az erdélyi magyar televíziózás gondjairól119
Juhász Gábor: Változatok a politikai médiatulajdonlásra128
Profit és PRopaganda
Rónai Veronika: Traubisoda, bontott csirke, Skála kópé, Fabulon... Reklámfilmek a gulyáskommunizmusban136
Sas István: Eladó trükkök. A reklám hatása a propagandára151
Jobbágy Tamás - Kecskeméti Attila: Az európai uniós csatlakozás hirdetési piacra gyakorolt hatása164
Falussy Béla: Hogyan épül fel az ember 24 órája? Avagy: gazdálkodás az idővel, anyagi javakkal, egészséggel184
Merényi Miklós: Médiagazdaság a gyakorlatban196
Környezet és PRopaganda
Sükösd Miklós: Totális medialitás és ökodícium. Mediatizáció és fogyasztói társadalom: ökológiai médiakritika204
Pencz Levente: Hírérték kontra társadalmi haszon. A környezetvédelem és a média222
Popkultúra
Horváth László: A posztmodern "reality" show230
Sümegi Noémi: Valóságshow - a VV3 és a Megasztár egymás ellen?239
Szabályozás
Muharay Katalin: Médiarendszerek az Európai Unióban252
Körmendy-Ékes Judit - Lengyel Márk: Az európai médiaszabályozás fejlődésének tendenciáiról263
Pázmándi Kinga: "Gyűrűk ura"276
Cseresnyés János - Pálffy Ilona: A médiatörvény alkotmányossági problémái285
Lenk Zsuzsanna: Média és versenyjog295
Baranyai Eszter - Szilády Szilvia - Szabó Dávid: Erőszak az elektronikus médiában309
Csányi Kinga: Az ORTT támogatáspolitikája339
NetPRopaganda
Bence György: A "pszeudomorfózis" avagy: Mit találunk a magyar neten?352
Gerényi Gábor: Miért beteg a magyar webdizájn?358
Léderer Pál: Lopni érdemes?366
Kumin Ferenc: Részvételi televíziózás - Az sms és a televíziós interaktivitás új útjai373
Újságíró-szövetségek
Kőszegi Béla: MUOSZ: Reformok előtt396
Szikora József: Nemzeti érdekekért és keresztény értékrendért. A Magyar Katolikus Újságírók Szövetségéről404
Sükösd Miklós: A Protestáns Újságírók Szövetsége megalakulásáról408
Szerzőink417
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
PRopaganda a mai médiában PRopaganda a mai médiában
Állapot:
1.640 ,-Ft
8 pont kapható
Kosárba