1.034.226

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A művelődési házak közönsége, helye, szerepe a kulturális fogyasztásban

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Magyar Művelődési Intézet-MTA Szociológiai Kutatóintézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 77 oldal
Sorozatcím: Találkozások a kultúrával
Kötetszám: 1
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 12 cm
ISBN: 963-651-448-8
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az MTA Szociológiai Kutatóintézete 2003-ban megbízást kapott a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumától arra, hogy végezzen országos reprezentatív mintán1 kérdőíves vizsgálatot „Magyarország... Tovább

Előszó

Az MTA Szociológiai Kutatóintézete 2003-ban megbízást kapott a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumától arra, hogy végezzen országos reprezentatív mintán1 kérdőíves vizsgálatot „Magyarország kulturális állapota az EU csatlakozás küszöbén" címmel. A kutatás elvégzésére az MTA Szociológiai és Politikatudományi Intézetének közös kutatócsoportját, a „Kultúrakutató műhelyt", Vitányi Ivánt és Hidy Pétert kérték fel. (Az adatfelvételt a Szonda Ipsos végezte.) A felvétel megtörtént, az adatok feldolgozása tématerületenként folyik. A társadalmi differenciálódásban, a társadalmi egyenlőtlenségi rendszerben a kulturális fogyasztás különbségei meghatározó szerepet játszanak. Mivel a kulturális stratégia számára megkerülhetetlen kérdés az egymással összefonódó, egymást erősítő társadalmi és kulturális különbségek kezelésével kapcsolatos állásfoglalás, az elemzések központi kérdése, hogy a kultúra különböző területeihez kapcsolódóan feltárjuk a társadalmi különbségek természetét, jellemzőit. Vissza

Tartalom

Bevezető 5
Előszó 7
A művelődési házak elérhetősége 14
Látogatói hajlandóság a különböző társadalmi-demográfiai
csoportokban 18
A művelődési házba járó közönség jellemzői, társadalmi-demográfiai összetétele 19
A művelődési házak látogatásának gyakoriságát
meghatározó tényezők 20
A különböző típusú programok látogatottsága a társadalmi-demográfiai csoportokban 22
Miért nem járnak (gyakrabban) művelődési házba? 31
A művelődési házak programjaival kapcsolatos igények 33
Keresztművelődés, azaz milyen más kulturális
tevékenységet végeznek azok, akik művelődési
házba járnak? 35
Milyen változások történtek 1996 óta? 36
Az amatőr művészeti tevékenységek végzése 39
Nemzetközi kitekintés 41
Összefoglaló 44
Melléklet 49-77

Hunyadi Zsuzsa

Hunyadi Zsuzsa műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Hunyadi Zsuzsa könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
A művelődési házak közönsége, helye, szerepe a kulturális fogyasztásban A művelődési házak közönsége, helye, szerepe a kulturális fogyasztásban

Szép állapotú példány.

Állapot:
1.980 ,-Ft
10 pont kapható
Kosárba
konyv