1.035.077

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Ide nekem a címlapot is! (dedikált példány)

A médiakapcsolatok művészete

Szerző
Lektor

Kiadó: PressKontakt Bt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 209 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 13 cm
ISBN: 963-9503-06-1
Megjegyzés: Nógrádi Gábor szerző által dedikált példány.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

"Nógrádi Gábor sok évtizedes kommunikátori múltjának gazdag tapasztalatait gyűjtötte össze és írta le mindenki számára szakszerűen, könnyen érthetően, olvasmányosan." (Dr. Marinovich Endre főigazgató, Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai kar)
"Nagy élvezettel olvastam e gondolatgazdag, egyszersmind könnyed és humoros hangvétellel megírt szórakoztató szakkönyvet. Még nekem, a publicitásért folytatott harc mezején sokat tapasztalt szerkesztő-újságírónak is számos érdekes újdonsággal szolgált." (Vince Mátyás, az MTI elnöke)
Aki már sok mindent megélt, s annak ellenkezőjét is, az nem csak tudással, hanem bölcsességgel is keresi a válaszokat a felmerülő kérdésekre. Tudja, hogy sokszor fontosabb a "hogyan?", mint a "mit?", és sohasem hagyható figyelmen kívül az, hogy "kinek?" és "mikor?". Az Ide nekem a címlapot is! éppen abban különbözik a "szakkönyvektől", hogy a kötetből sugárzó bölcsesség olyasmire tanítja a PR tudorokat, amit általában nem lehet megtanulni, csak a... Tovább

Fülszöveg

"Nógrádi Gábor sok évtizedes kommunikátori múltjának gazdag tapasztalatait gyűjtötte össze és írta le mindenki számára szakszerűen, könnyen érthetően, olvasmányosan." (Dr. Marinovich Endre főigazgató, Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Főiskolai kar)
"Nagy élvezettel olvastam e gondolatgazdag, egyszersmind könnyed és humoros hangvétellel megírt szórakoztató szakkönyvet. Még nekem, a publicitásért folytatott harc mezején sokat tapasztalt szerkesztő-újságírónak is számos érdekes újdonsággal szolgált." (Vince Mátyás, az MTI elnöke)
Aki már sok mindent megélt, s annak ellenkezőjét is, az nem csak tudással, hanem bölcsességgel is keresi a válaszokat a felmerülő kérdésekre. Tudja, hogy sokszor fontosabb a "hogyan?", mint a "mit?", és sohasem hagyható figyelmen kívül az, hogy "kinek?" és "mikor?". Az Ide nekem a címlapot is! éppen abban különbözik a "szakkönyvektől", hogy a kötetből sugárzó bölcsesség olyasmire tanítja a PR tudorokat, amit általában nem lehet megtanulni, csak a gyakorlatban elsajátítani. (Dr. Bíró Péter stratégiai és kommunikációs igazgató, Siemens Nemzeti Vállalat)
Nógrádi Gábor (1947) huszonöt évig dolgozott újságíróként, szerkesztőként különböző magazinok, napilapok szerkesztőségeiben, és harminc éve foglalkozik a PR különböző szakterületeivel, de elsősorban a médiakapcsolatokkal. Első műve a kapcsolatépítésről 1975-ben jelent meg. Azt, hogy nevét leginkább íróként ismerheti a nagyközönség, az filmjeinek (Sose halunk meg, Meseautó, Csocsó) és nagysikerű gyerekkönyveinek köszönhető. Publicitásról szóló műve nem csak ismeretek és tapasztalatok gazdag és rendszerezett gyűjteménye, hanem humoros, szórakoztató olvasmány is. Vissza

Tartalom

Megmagyarázom a bizonyítványomat9
Miért (nem) akartam megírni ezt a könyvet?12
Mi a publicitás?17
Szólj, hogy válaszoljanak20
Szervezetünk és a média24
A mi üzenetünk31
Kinek hír a hír?31
Mitől hír a hír?33
Az információéhség oka35
Kinek, mikor, hol, miért, hogyan és mi érdekes?37
Egyszóval: mitől hír a hír?40
Kemény és lágy hírek42
Tessék lopni!45
Utánzókból lesznek az újítók47
Váltsunk nézőpontot!49
Céljaink és híreink53
A média csak ott segít, ahol tud55
A hír ott van, ahol megtalálod57
Légy az információk karmestere59
Védd magad!63
Hírben gazdag és szegény cégek65
Nincs híred? Csinálj!68
Szponzoráció, avagy támogatásod téged is támogat71
Együttes élmény73
Hétköznapi írásművészet76
Hogyan mondjam el neked?78
Nem boszorkányság, technika!82
Egy cél, négy szempont83
Amit akarunk83
Akiknek üzenünk89
Irodalmi kitérő95
A publicitás királya: a sztori106
Amit üzenünk109
A média ezer arca117
Legyen képünk hozzá!123
Dramatizálj!123
Meséld el a történetet!125
Amit nem tehetünk meg126
Exkluzív127
Hallani és látszani128
Adjunk hangot az információnknak!129
Az egyszemű szörny meghódítása133
Mikor vendégek vagyunk135
Az újságíró is ember137
A személyiség138
A motivációk139
Újságírói típusok médiumok szerint140
Gyerünk a médiába!142
Kulccsszó: a hitelesség145
Hitelességnövelő tényezők147
A hitelességhez hit is kell152
Termékünk egy sztár társaságában154
VIP-t a médiába!156
Előnyt a hátrányból!158
Sajtókonferencia160
Milyen ne legyen?161
Mikor és milyen legyen?162
Előkészületek, szervezés163
A helyszín164
A meghívottak köre166
A meghívólevél168
Az ülésrend172
Az időpont172
Ellenőrző hívás173
Az előadók felkészítése174
Tervezz meg mindent, hogy spontán lehess!176
Sajtócsomag177
Ajándék179
Az újságírók felkészültsége183
Mégis kinek a felelőssége?185
Amit meg lehet tanulni188
A titok az, amit csak egy ember tud189
Ellenőrizz, csak észre ne vegyék!192
Helyreigazítás, ha muszáj194
Ha robban a bomba199
Mibe kerül?204
Végezetül205
Irodalom206

Nógrádi Gábor

Nógrádi Gábor műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Nógrádi Gábor könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Ide nekem a címlapot is! (dedikált példány) Ide nekem a címlapot is! (dedikált példány) Ide nekem a címlapot is! (dedikált példány)

Szép állapotú példány.

A címlapon a szerző, Nógrádi Gábor névre szóló dedikációja látható.

Állapot:
3.740 ,-Ft
19 pont kapható
Kosárba
konyv