A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Előszó
Részlet:
TURIZMUST SZERVEZŐ TEVÉKENYSÉG AZ UTAZÁSI IRODÁBAN
A turizmus megvalósításának feltétele a fogadóképesség, a fogadási készség, vagy más vonatkozásban a turizmust szervező, lebonyolító...
Tovább
Előszó
Részlet:
TURIZMUST SZERVEZŐ TEVÉKENYSÉG AZ UTAZÁSI IRODÁBAN
A turizmus megvalósításának feltétele a fogadóképesség, a fogadási készség, vagy más vonatkozásban a turizmust szervező, lebonyolító és értékesítő vállalkozások célirányos tevékenysége. Ehhez különböző szinten képzett munkaerőre és korszerű eszközökre van szükség. Elkülönülnek, vagy egymás mellett dolgoznak olyan munkaterületek, szakemberek, akik egymáshoz rendezik időben és térben a szolgáltatásokat, előállítják a szükséges és járulékos, illetve kiegészítő programokat, akik eladnak és akik lebonyolítanak. Más tudást, gyakorlatot igényel a tervezés, az előkészítés és a kivitelezés, a végrehajtás.
Az utazási irodában folyó munka során ügyek keletkeznek, melyek rendezésében ügyfelek vesznek részt. Az ügy kifejezi kettő, vagy több személy érdekviszonyait. Ily módon érdekviszony jön létre, ügy keletkezik, amikor a turizmust szervező megteremti a feltételeket a szervezett utazáshoz, üdüléshez, vagy rendezvényhez, és közben kapcsolatba kerül szolgáltató, szállító partnerekkel, illetve vevőkkel. Ügy a szállás az étkezés, a közlekedés és az időtöltéshez szükséges programok biztosítása, mint a szervező és a szolgáltató kapcsolata, és ügy a felkínálható, megvásárolható turisztikai árualap létrehozása, mint az eladó és a lehetséges vevő viszonya.
Vissza
Tartalom
TARTALOMJEGYZÉK
TURIZMUST SZERVEZŐ TEVÉKENYSÉG AZ UTAZÁSI IRODÁBAN 7
A TURIZMUS CÉLJA 9
MI A TURIZMUS? 11
KI A TURISTA ÉS MI A TURISZTIKAI - IDEGENFORGALMI TERMÉK? 13
A TURIZMUS CSOPORTOSÍTÁSA 19
A TURISZTIKAI FOGADÓKÉPESSÉG ELEMEI 31
A TURISZTIKAI VONZERŐ ÉS VERSENYKÉPESSÉG 33
TURISZTIKAI SZOLGÁLTATÁSOK 37
A TURISZTIKAI PIAC 43
A TURIZMUSPOLITIKA 49
AZ ÉRTÉKESÍTÉS-SZERVEZÉS 53
UTAZÁSI ÜDÜLÉSI KALKULÁCIÓ 56
A TURIZMUS SZERVEZÉSÉNEK NÉHÁNY GAZDASÁGI VONÁSA 61
A TURIZMUS SZERVEZÉSÉNEK MUNKATERÜLETEI 63
A TURIZMUS SZERVEZETEI 67
A TURIZMUS TÖRTÉNETÉNEK ÁTTEKINTÉSE ÉS ÚJABB TÁVLATOK 71
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
1
2
3
Regisztráció
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.