| Előszó | 3 |
| Skoda 1000 MB | |
| A Skoda 1000 MB menettulajdonságai | 7 |
| A forgatónyomaték hajtja a kocsit | 10 |
| A kedvező fordulatszám-tartomány | 15 |
| Nagy fordulatszám = több üzemanyag! | 17 |
| Kis fordulatszám + nagy megterhelés = nagymértékű kopás | 18 |
| Segítsük jelölésekkel emlékezetünket | 19 |
| Pontos-e a sebességmérő óránk? | 20 |
| Kevés gáz is elegendő | 21 |
| Hogyan váltsunk sebességet | 22 |
| Hogyan előzzünk? | 25 |
| Hogyan bánjunk a fékekkel? | 27 |
| Csúszás és farolás | 31 |
| Vezetés szürkületkor, éjszaka és ködben | 33 |
| Karbantartás, ápolás, kopásellenőrzés | 36 |
| A tengelyek és a kormánymű kenése | 36 |
| A csuklók holtjátéka | 40 |
| A kerékösszetartás ellenőrzése | 43 |
| Lengéscsillapítók | 44 |
| Fékberendezés | 48 |
| A hidraulikus rendszerről | 51 |
| A tengelykapcsoló beállítása | 53 |
| Karosszéria | 55 |
| Gumiabroncsok | 60 |
| A hajtómű karbantartása | 65 |
| Hűtés és fűtés | 69 |
| Ékszíjcsere | 73 |
| A szelepek beállítása | 75 |
| A porlasztó helyes beállítása | 80 |
| Benzinszivattyú | 88 |
| Gyújtás | 88 |
| Gyújtási zavarok | 92 |
| A helyes gyújtási időpont | 93 |
| Villamos berendezés | 98 |
| Akkumulátor | 100 |
| Dinamó és feszültségszabályozó | 102 |
| Indítómotor | 105 |
| Irányjelző (villogó) lámpák | 108 |
| Ablaktörlő | 109 |
| Ablakmosó berendezés | 111 |
| Mi legyen a szerszámosládában? | 112 |
| Hasznos tanácsok, saját beépítésű tartozékok | 114 |
| A villamos hálózat átalakítása | 114 |
| Világítás a csomagtartóban | 116 |
| Ködfényszórók felszerelése | 118 |
| Riasztóberendezés beépítése | 119 |
| Orrmotoros Skoda gépkocsik | |
| A Skoda-Octavia típusú kocsik | 125 |
| Teljesítményadatok, méretek | 126 |
| Belső kivitel és elrendezés | 128 |
| A forgatónyomatékról | 130 |
| Vezetés kanyarban | 131 |
| Vezetés különféle útviszonyok esetén | 133 |
| Karbantartás, ápolás, kopásellenőrzés | 137 |
| A futómű | 137 |
| Alváz | 137 |
| Rugózás | 138 |
| Lengéscsillapítás | 143 |
| Tengelyek | 144 |
| Kormánymű | 149 |
| Kerékcsapágyak | 152 |
| Gumiabroncsok | 155 |
| Fékberendezés | 157 |
| Pedálok | 164 |
| A motor | 166 |
| Szelepek | 166 |
| Gyújtás | 168 |
| Porlasztó | 169 |
| Benzinszivattyú | 174 |
| Olajkörforgás | 176 |
| Levegőszűrő | 178 |
| Motorhűtés | 179 |
| Erőátvitel | 181 |
| Tengelykapcsoló | 181 |
| Sebességváltómű | 183 |
| Kardántengely | 184 |
| Kiegyenlítőmű | 185 |
| Villamos berendezés | 186 |
| Akkumulátor | 186 |
| Dinamó | 188 |
| Feszültségszabályozó | 188 |
| Indítómotor | 189 |
| Gyújtótekercs | 190 |
| Gyújtáselosztó és megszakító | 190 |
| Gyújtógyertyák | 192 |
| Világítás | 192 |
| Világítás | 192 |
| A karosszéria karbantartása | 192 |
| A gépkocsi üzemeltetése télen | 195 |
| Hidegindítás | 195 |
| A hűtőrendszerről | 198 |
| Fűtés és az ablakok fagymentesítése | 199 |
| Gumiabroncsok | 200 |
| Még néhány apróság | 201 |
| Hibakeresés és üzemzavarok elhárítása | 203 |
| Üzemzavarok a futóműben | 203 |
| Üzemzavarok a hajtóműben | 204 |
| Üzemzavarok a villamos berendezésben | 209 |
| Szerszámkészlet, tartalék alkatrészek, felszerelés | 214 |
| Saját beépítésű hasznos kiegészítő tartozékok | 217 |
| Parkolólámpa | 217 |
| Hátramenet fényszóró | 218 |
| Ablakmosó | 220 |
| A lengéscsillapítók védelme | 223 |
| Autórádió és antenna beépítése | 224 |
| Kézi tűzoltó készülék | 225 |
| A vonttókötél felerősítése | 226 |
| Tetőcsomagtartó | 228 |
| A csomagtartó átalakítása | 228 |
| Irodalom | 233 |