| Bevezetés és célkitűzés | 7 |
| A dokumentumkészítés fejlődése a 2D rajzolástól a 3D modellezésig | 7 |
| Hogyan használjuk a könyvet? | 9 |
| Célkitűzés | 10 |
| Ismerkedés a MAX interfésszel | 11 |
| Az interfész részei | 11 |
| A menüsor ismertetése | 12 |
| Eszközsorok ismertetése | 20 |
| Panelek ismertetése | 27 |
| Nézetablak navigáció gombjai | 32 |
| Animáció felvétele és lejátszása gombok | 32 |
| Alakzatok létrehozása és módosítása | 33 |
| Szakasz rajzolás | 33 |
| Spline rajzolása | 35 |
| Kör rajzolása | 37 |
| Mit lehet még körből származtatni? Például repülőgép szárnyprofilt | 38 |
| Ívek rajzolása | 40 |
| Sokszög rajzolása | 41 |
| Szöveg létrehozása | 42 |
| Négyszög létrehozása | 43 |
| Ellipszis létrehozása | 43 |
| Kettős kör Donut létrehozása | 44 |
| Csillag létrehozása | 45 |
| Csavarvonal létrehozása | 46 |
| Alakzatok létrehozásának összefoglalása | 47 |
| Ellenőrző kérdések az alakzatok létrehozása és módosítása témakörben | 48 |
| 3D alaptestek létrehozása és módosítása | 50 |
| Téglatest létrehozása | 50 |
| Gömb és gömbszelet létrehozása | 52 |
| Henger létrehozása | 53 |
| Tórusz létrehozása | 54 |
| Teáskanna létrehozása | 55 |
| Kúp (csonkakúp) létrehozása | 55 |
| Földgömbszerű gömb létrehozása | 56 |
| Cső létrehozása | 57 |
| Gúla létrehozása | 58 |
| Sík létrehozása | 59 |
| Tüskés csillag létrehozása | 60 |
| Lekerekített téglatest létrehozása | 61 |
| Olajtartály létrehozása | 62 |
| Pörgettyű létrehozása | 63 |
| Lekerekített sokszögű hasáb létrehozása | 64 |
| Gyűrűhullám előállítása | 65 |
| Tórusz csomó létrehozása | 66 |
| Lekerekített élő henger létrehozása | 67 |
| Gyógyszeres kapszula létrehozása | 68 |
| L szelvény létrehozása | 69 |
| C szelvény létrehozása | 70 |
| Prizma létrehozása | 71 |
| Alaptestek létrehozásának összefoglalása | 71 |
| Ellenőrző kérdések az alaptestek létrehozása és módosítása témakörben | 72 |
| Szöveges reklámkép készítése | 74 |
| Szöveg létrehozása | 74 |
| Betű-testek létrehozása extrudálással | 74 |
| Háttér kép beolvasása a nézet ablakba | 74 |
| Modell és háttér kép kivitele kép fájlba | 77 |
| Ellenőrző kérdések a szöveges reklámkép készítése témakörből | 79 |
| Animált szöveges reklámkép készítése | 80 |
| Szövegtestek létrehozása | 80 |
| Pályák létrehozása | 81 |
| Szövegtestek pályára helyezése a PathDeform paranccsal | 82 |
| Földgömbszerű gömb létrehozása | 86 |
| Anyag tulajdonság gömbhöz rendelése | 86 |
| Háttér kép beállítása a nézetablakban | 86 |
| Statikus plakát készítése módosításokkal | 87 |
| Animálás | 89 |
| Utólagos szövegmódosítás | 92 |
| AVI fájl mentése háttérrel | 92 |
| A jelenet mentése | 94 |
| A pálya utólagos módosítása | 94 |
| Ellenőrző kérdések az animált szöveges reklámkép készítése témakörből | 95 |
| Mókás kisvonat 3D modelljének készítése alaptestek segítségével | 97 |
| A mozdony létrehozása hengerekből, téglatestekből és kúpokból | 97 |
| Kerekek készítése | 104 |
| A kocsi készítése | 112 |
| Az ütközők készítése | 115 |
| Arc készítése a kazán homloklapjára | 117 |
| Ellenőrző kérdések mókás kisvonat készítése témakörből | 119 |
| Belsőégésű motor kinematikai modellje | 121 |
| A motor elemeinek létrehozása | 121 |
| Animálás előkészítése, alkatrészek összekapcsolásával | 126 |
| Animálás beállítása | 127 |
| Animációs film felvétele | 130 |
| Ellenőrző kérdések a belsőégéű motor kinematikai modellje témakörből | 130 |
| Esztergált darabok készítése | 132 |
| Pohár készítése | 132 |
| Kancsó létrehozása | 135 |
| Tányér létrehozása | 137 |
| Ellenőrző kérdések az esztergált alkatrészek készítése témakörből | 138 |
| Konyhabútor készítése | 140 |
| Asztal készítése | 140 |
| Terítő létrehozása | 141 |
| Szék készítése | 144 |
| Falak és padló készítése | 149 |
| Polc készítése | 150 |
| Ellenőrző kérdések konyhabútor készítése témakörből | 152 |
| Konyhai terítés animálása | 154 |
| Objektumok átvétele másik fájlból és objektumok átméretezése | 154 |
| Pályák készítése | 155 |
| Poharak pályához rendelése | 157 |
| Tányérok és kancsó pályához rendelése | 159 |
| Az animáció időbeli szerkesztése nyomkövető üzemmódban | 159 |
| Néhány tanács az objektumok rejtése és előhívása kapcsán | 161 |
| Ellenőrző kérdések konyhai terítés animálása témakörből | 162 |
| Repülőgép hálós modellje | 164 |
| Hálós modell készítése téglatest alapján | 164 |
| Pálya készítése | 168 |
| Repülőgép pályához rendelése | 170 |
| Ellenőrző kérdések a repülőgép hálós modellje témakörből | 171 |
| Tengeralattjáró modellje | 172 |
| Törzs készítése profil forgatásával | 172 |
| Rakétafedélzet készítése téglatest módosításával | 173 |
| Torony készítése profil extrudálásával | 174 |
| Vízszintes vezérsík készítése a torony két oldalára háló simítással | 176 |
| Hátsó vezérsíkpár készítése másolással és átskálázással | 178 |
| Hajócsavar készítése Loft-tal | 179 |
| Fénykép készítése | 181 |
| Ellenőrző kérdések tengeralattjáró modellje témakörből | 182 |
| Légcsavar modellje | 184 |
| Profil és vezérköre létrehozása | 184 |
| A húzott profil geometriájának módosítása | 185 |
| A lapát duplázása | 186 |
| Az agy elkészítése | 187 |
| A légcsavar animálása | 189 |
| Ellenőrző kérdések a légcsavar modellje témakörből | 189 |
| Kamerák és megvilágítások | 191 |
| A kamerákról és a megvilágításokról általában | 191 |
| Célra irányított kamera beállításai | 191 |
| Megvilágítások | 192 |
| Ellenőrző kérdések a megvilágítások és kamerák témakörből | 193 |
| Egykerekű bicikli animált modellje | 195 |
| Kerék létrehozása alaptestekből | 195 |
| Pedál és pedálszár létrehozása | 197 |
| Hierarchikus csatolások és pályához rendelés | 197 |
| Kerék és alsó test animálása | 200 |
| Törzs felsőrész létrehozása és animálása | 202 |
| Megvilágítások és kamerák elhelyezése | 204 |
| A pálya módosítása | 205 |
| Állókép és film készítése | 206 |
| Ellenőrző kérdések az egykerekű bicikli animált modellje témakörből | 208 |
| Összefoglaló | 210 |
| Irodalom | 211 |
| Internet | 211 |
| Ellenőrző kérdések megoldása | 212 |