Próbálja ki megújult, VILLÁMGYORS keresőnket!

978.612

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Integrált társadalomismeret

Készségfejlesztő tankönyv az általános iskolák 7-8. évfolyama számára

Szerkesztő
Lektor

Kiadó: Országos Közoktatási Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 168 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 27 cm x 20 cm
ISBN: 978-963-682-586-7
Megjegyzés: Fekete-fehér fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Az Integrált társadalomismeret című tankönyv sok szempontból eltér azoktól a tananyagoktól, amelyekből eddig tanultatok. Legfőbb célja az, hogy minél többféle módon, minél önállóbban foglalkozzatok olyan társadalmi kérdésekkel, amelyek érdekelnek és közvetlenül érintenek benneteket. Úgy gondoljuk, hogy az aktív társadalmi és politikai részvétel nem 18 éves korban kezdődik. A diákoknak már az iskolában is érdemes és fontos a társadalmi együttélés alapvető kérdéseivel foglalkozniuk, hiszen a demokratikus szemlélet, valamint az aktív állampolgársághoz szükséges különböző készségek csak hosszú távon, személyes tapasztalatok útján sajátíthatóak el. Ebben az értelemben az iskolát egy sajátos társadalmi gyakorlótérként fogjuk fel, ahol a diákok nemcsak elméleti képzést kapnak, hanem az iskolai, „védettebb" társadalmi gyakorlatban folyamatosan kipróbálhatják, edzhetik magukat: önállóan vagy csoportokban saját projekteken dolgozhatnak, filmrészleteket és szövegeket értelmezhetnek,... Tovább

Fülszöveg

Az Integrált társadalomismeret című tankönyv sok szempontból eltér azoktól a tananyagoktól, amelyekből eddig tanultatok. Legfőbb célja az, hogy minél többféle módon, minél önállóbban foglalkozzatok olyan társadalmi kérdésekkel, amelyek érdekelnek és közvetlenül érintenek benneteket. Úgy gondoljuk, hogy az aktív társadalmi és politikai részvétel nem 18 éves korban kezdődik. A diákoknak már az iskolában is érdemes és fontos a társadalmi együttélés alapvető kérdéseivel foglalkozniuk, hiszen a demokratikus szemlélet, valamint az aktív állampolgársághoz szükséges különböző készségek csak hosszú távon, személyes tapasztalatok útján sajátíthatóak el. Ebben az értelemben az iskolát egy sajátos társadalmi gyakorlótérként fogjuk fel, ahol a diákok nemcsak elméleti képzést kapnak, hanem az iskolai, „védettebb" társadalmi gyakorlatban folyamatosan kipróbálhatják, edzhetik magukat: önállóan vagy csoportokban saját projekteken dolgozhatnak, filmrészleteket és szövegeket értelmezhetnek, vitatkozhatnak különböző aktuális kérdésekről, döntési játékokat és dramatikus feldolgozásokat készíthetnek. Reméljük, hogy a tankönyv révén sokat megtudtok majd önmagatokról, egymásról és a körülöttetek lévő világról. Vissza

Tartalom

7 Kedves Diákok! (Bevezetés)
9 Különböző kultúrák együttélése
19 Gyermekkor és felnőttkor között
33 Életcélok, értékrendek
47 Emberi kapcsolatok - barátság, szeretet, szerelem
61 Közvetlen közösségeink - család és iskola
73 Nemzeti közösségünk
83 Társadalmi rétegek, csoportok
93 Az európai kultúra együttélési szabályai
103 Együttműködés és versengés - társadalmi szolidaritás
117 Jogok és kötelességek
131 A politika és a média hatalma
145 Vállalkozók és vállalkozások
157 Gazdasági érdek és természeti környezet
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Integrált társadalomismeret Integrált társadalomismeret Integrált társadalomismeret Integrált társadalomismeret

Szép és tiszta példány.

Állapot:
1.540 ,-Ft
8 pont kapható
Kosárba