| Kiadó: | Gondolat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Könyvkötői vászonkötés |
| Oldalszám: | 364 oldal |
| Sorozatcím: | |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 18 cm x 12 cm |
| ISBN: | 963-280-532-1 |
| Előszó az új kiadáshoz | 5 |
| Bevezetés | 16 |
| Sok félelem, valami kis remény | |
| Az idősebb testvér | 21 |
| Lewin, Lipitt és White kísérletei | 21 |
| A három gyermekcsoport és a három vezető | 21 |
| Lewin és a háziasszonyok | 38 |
| Neill. Mi alól szabadultak fel a summerhilli gyerekek? | 46 |
| Néhány alapvető tétel | 46 |
| Politikai bírálat | 55 |
| Pedagógiai bírálat | 66 |
| A pozitívum | 78 |
| Bany és Johnson | 85 |
| Békesség és öröm | 85 |
| Politikai bírálat | 91 |
| Pedagógiai bírálat | 101 |
| A tanulság | 105 |
| Irving Rogers és Barrington Kaye | 109 |
| Leírás | 109 |
| A tanár javaslatai és a tanulók felfedezése | 113 |
| Sikerül-e valóban összetartó csoportokat létrehozni? | 119 |
| Amit valóságként kell elfogadni | 125 |
| Jelenlét és távollét | 128 |
| Rövid ismertetés | 129 |
| Politikai bírálat | 148 |
| Általános bírálat | 158 |
| Nem elhallgatni, hanem meghaladni kell Rogerst | 173 |
| A távollévő, aki állandóan jelenlevőnek gondolja magát | 176 |
| Ferry nézeteinek bírálata | 177 |
| A csoportmunka gyakorlata. "A pedagógusképzés korszerűsítése" című könyv értékelése | 177 |
| A kommunikáció formái az osztályban | 190 |
| Lobrot | 201 |
| Első észrevétel | 204 |
| Második észrevétel | 208 |
| A kivezető út felé | |
| Oury. Sok remény, és még némi félelem | 229 |
| A pedagógus aktív beavatkozása intézményes szervezeti formák közvetítésével | 230 |
| És mégis... | 251 |
| Milyen a haladó pedagógia a marxizmus szerint? | 289 |
| A tartalmak elsődlegessége | 289 |
| Fogni kell a lánc mindkét végét | 331 |
| Az iskola sosem politikamentes | 344 |
| Irodalomjegyzék | 353 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.