| Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 201 oldal |
| Sorozatcím: | Korszerű nevelés |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 19 cm x 12 cm |
| ISBN: | 963-17-6060-X |
| Megjegyzés: | Tankönyvi szám: 52586/8. Kihajtható melléklettel. |
| Bevezetés | 5 |
| A permanens művelődés néhány kérdése | 9 |
| Terminológiai problémák | 9 |
| A permanens nevelés korunk sürgető igénye | 12 |
| A felnőtt korú ember tanulási képessége | 23 |
| A műveltség és művelődés presztízse | 29 |
| Az iskola szerepe a permanens művelődés rendszerében | 41 |
| A permanens önművelés iskolai megalapozásának problémái | 51 |
| Az általánosan művelő iskola társadalmi funkciói | 51 |
| A folyamatos önművelés mint beállítódás (hajlandóság) és képesség (alkalmasság) | 59 |
| Feladatok az önművelőkészség és -képesség iskolai megalapozásában | 62 |
| Az önművelés kifejlesztésének néhány fő feltétele | 118 |
| Kísérletünk tanulságai | 137 |
| A kísérlet helye, jellege, módszerei | 138 |
| Tapasztalatok és tanulságok | 147 |
| Lehetőségek, utak, fő irányok | 159 |
| Utópia vagy valóság a permanens önművelés? | 177 |
| Kitekintés | 181 |
| Függelék | 183 |
| Jegyzetek, irodalom | 183 |