kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Országos Közoktatási Intézet |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 168 oldal |
| Sorozatcím: | Iskolakultúra |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Fejlesztési követelmények | |
| Előszó | 2 |
| Bevezető | 3 |
| Értelmi felkészültség | 6 |
| Tanulási motívumok | 6 |
| Értelmi képességek | 9 |
| Megismerési képesség | 10 |
| Kommunikációs képesség | 11 |
| Gondoskodási képesség | 12 |
| Tanulási képesség | 13 |
| Magyar nyelvi felkészültség | 14 |
| Idegen nyelvi felkészültség | 17 |
| Vizuális felkészültség | 19 |
| Matematikai felkészültség | 21 |
| Informatikai felkészültség | 23 |
| Kognitív tudat | 24 |
| Alanyi felkészültség | 25 |
| Alanyi motívumok | 25 |
| Alanyi képességek, készségek és szokások | 26 |
| Testi felkészültség | 27 |
| Motívumok | 28 |
| Képességek és készségek | 28 |
| Zenei felkészültség | 29 |
| Zeneszeretet-zenehallgatás | 29 |
| Zenei képességek és készségek | 30 |
| Zenei tudat | 31 |
| Vizuális művészeti képességek és készségek | 33 |
| Vizuális művészeti tudat | 35 |
| Irodalmi felkészültség | 25 |
| Olvasásszeretet | 36 |
| Olvasottság és irodalmi készségek | 36 |
| Irodalmi tudat | 38 |
| Éntudat | 38 |
| Társadalmi felkészültség | 40 |
| Szociális motívumok | 40 |
| Szociális képességek és készségek | 42 |
| Állampolgári felkészültség | 43 |
| Gazdasági felkészültség | 44 |
| Történelmi tudat | 45 |
| Természeti felkészültség | 48 |
| Biológiai felkészültség | 48 |
| Földrajzi felkészültség | 50 |
| Kémiai felkészültség | 51 |
| Fizikai felkészültség | 53 |
| Természeti világkép | 55 |
| Technikai felkészültség | 56 |
| Technikai motívumok | 56 |
| Technikai képességek és készségek | 57 |
| Technikai tudat | 59 |
| Tehetségígéret és lassú fejlődés | 61 |
| A differenciálás formális eszközei | 62 |
| Szervezeti differenciálás | 63 |
| Differenciálási módok | 64 |
| Háttéranyagok | |
| Tartalmi szabályozás | 66 |
| Alapvető kiindulások | 56 |
| A pedagógiai követelmények szerepe | 68 |
| Másfajta helyzet | 68 |
| A tartalmi szabályozás módjai és eszközei | 69 |
| Érvényességi szintek | 72 |
| Fejlődés és követelmények | 74 |
| Tartalmi fejlődés | 74 |
| Az absztrakciós szintek növekedése | 74 |
| Fejlődés és iskolaváltási szakaszok | 75 |
| Pszichikus rendszerek és fejlesztési követelmények | 77 |
| Személyiség | 77 |
| A pszichikus rendszerek fő fajtái | 79 |
| Szokások | 79 |
| Motívumok | 79 |
| Érzelmek | 81 |
| Képességek | 82 |
| Kész ségek | 86 |
| Ismeretek | 87 |
| Éntudat | 88 |
| Felkészültségek | 88 |
| Értelmi felkészültség | 89 |
| Alanyi felkészültség | 89 |
| Társadalmi felkészültség | 90 |
| Természeti felkészültség | 91 |
| Technikai felkészültség | 91 |
| Speciális kompetenciák és tehetségek | 92 |
| Értelmezések | 93 |
| A kérdőívekre adott szakértői válaszok | 100 |
| Iskolák és pedagógus szakmai szervezetek véleménye | 102 |
| Szemle | |
| A Pedagógus Szakma Megújítása Projekt megjelent és megjelenés alatt álló könyvei | 108 |
| Fülöp Ferencné: A Freinet-pedagógia alkalmazása | 127 |
| Rózsahegyi Márta - Farkasné Orsolyák Irén: Egy általános iskolai kémiaverseny feladatai és eredményei | 129 |
| Knausz Imre: Töprengés a történelemtanításról | 134 |
| Szakály Sándor: Magyarország Európában | 145 |
| Antal László: Egy könyvsorozat margójára | 147 |
| Szitányi György: Tököl, 1956 | 150 |
| Kamarás István: Olvasás és magyarság innen és túl | 151 |
| Fűzfa Balázs: A megtalált bizonyosság | 154 |
| Juhász Erzsébet: "Találkozás egy haldoklóval" | 155 |
| Nagy L. János: A formátlantól a gyönyörű szépig | 157 |
| Hársfai Péter: Zanzák a jövőnek | 159 |
| Hírek | 161 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.