kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
| Kiadó: | Janus Pannonius Tanárképző Intézet Pedagógus Szakma Megújítása Projekt Programiroda |
|---|---|
| Kiadás helye: | Budapest |
| Kiadás éve: | |
| Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
| Oldalszám: | 128 oldal |
| Sorozatcím: | Iskolakultúra |
| Kötetszám: | |
| Nyelv: | Magyar |
| Méret: | 24 cm x 17 cm |
| ISBN: | |
| Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. Mellékletekkel. |
| Tanulmány | |
| Robert Aspeslagh: Vertikális vagy horizontális kapcsolatok az oktatásban: fontos ez? | 3 |
| Majzik Valéria: Summerhill - mit kezdjünk vele? | 17 |
| Visky András: Intézmény, kultúra és spiritualitás | 21 |
| Karancz Gábor: "Pedagógusok" az ún. Kassai Kódexben | 26 |
| Fodor László: A kisebbségi kétnyelvűség kettős eredete | 32 |
| W. Péterfi Rita: Kárpátaljai pedagógusjelöltek olvasáskultúrája | 37 |
| Kontra József: Néhány modell a hatékonyabb iskolai munkakultúra megteremtéséhez | 49 |
| Szemle | |
| Tarján Tamás: Az ember "fordított" tragédiája | 55 |
| Debreczeni Tibor: Iskolát alapítunk | 60 |
| Fábry Béla: A Károlyi István Gyermekközpontról | 66 |
| Vég Katalin: A kisegítőtől a második diplomáig | 67 |
| Iván László: Szilos ötvenéves? | 77 |
| Kapitány Gábor: Tanáraim | 81 |
| Takács Gábor: KöMaL szakkör általános iskolásoknak | 89 |
| L. Nagy Katalin: Realitás vagy illúzió? | 96 |
| Szegő György: A kép szövege | 99 |
| Károly Frigyes: Hellász-nap | 101 |
| Albertné Herbszt Mária: A megértés: hermészi feladat | 104 |
| Ambrusné Kéri Katalin: Egy nyelvkönyv 1539-ből | 109 |
| Fráter Veronika: Tanulmányok "tükörszimmetriája" | 111 |
| Lovizer Ferencné: Miért tanítok Kleininger Tamás 6. osztályos földrajzkönyvéből? | 115 |
| Deák András Miklós: Egy nép tragikus-győzedelmes története | 118 |
| Pléh Csaba: Kisebbségi | 119 |
| Satöbbi | |
| Satöbbi | 121 |
| Lapvég | |
| Lapvég | 127 |
| Melléklet | |
| Komenczi Bertalan: Orbis sesualium pictus | |
| Iskolakultúra Repertórium, 1996. |